Eens, onterechte klacht!quote:
Huh? De KLB-meet is toch pas 7 augustus?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef BakraSwa het volgende:
Oja, er waren trouwens kankerveel gasten met een drakenshirt en vieze puisten op hun kop.
Nee, nee, jullie interpreteren de klacht verkeerd. Niks mis met brunettes.quote:
één bil maar? dan ook een halve anus? lijkt me lastig schijtenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef BakraSwa het volgende:
maar tot mijn verbazing zag ik een FUCKING SPANGE CHICK.![]()
Ze had een prachtig gevormde bil, best aardige tieten, mooi gezichtje en perfecte hoogte.
![]()
Ónmogelijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nee, nee, jullie interpreteren de klacht verkeerd. Niks mis met brunettes.Alleen bij deze chick stond blond veeeeeel beter dan bruin.
![]()
De vraag is, hoe overtuigend was die pruik dat TS niet zag dat madame eigenlijk een brunette was? Of moeten we concluderen dat het TS eigenlijk niet om de blonde lokken ging, maar alleen oog had voor de borstjes en bil van de dame in kwestie en er eigenlijk helemaal geen oogcontact is geweest tussen de twee?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nee, nee, jullie interpreteren de klacht verkeerd. Niks mis met brunettes.Alleen bij deze chick stond blond veeeeeel beter dan bruin.
![]()
Mensen die Rotterdam uitkotsen terwijl ze er nog nooit zijn geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
Dit is een betere samenvatting van de OP
Brunettes
Rotterdam![]()
Waarom zou je ook in Rotterdam?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef fraggie1975 het volgende:
Klacht: Mensen die geen Nederlands leren
lastig, die chick heeft volgens TS maar 1 bil.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:18 schreef Biefstuk het volgende:
Geen probleem toch, aangezien je anaal prefereert
Insinueer je nu dat ikzelf daar nog nooit ben geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die Rotterdam uitkotsen terwijl ze er nog nooit zijn geweest.
hij bedoelde dat TS gay is.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
lastig, die chick heeft volgens TS maar 1 bil.
Daar heeft ie wel een punt ja.quote:
Het was opzich wel duidelijk dat het een pruik was. Maar ik dacht dat ze gewoon een ander soort blond haar eronder had, aangezien ze goed paste! En misschien had ik wel alleen oog voor haar bil maar er is wel degelijk oogcontact geweest!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vraag is, hoe overtuigend was die pruik dat TS niet zag dat madame eigenlijk een brunette was? Of moeten we concluderen dat het TS eigenlijk niet om de blonde lokken ging, maar alleen oog had voor de borstjes en bil van de dame in kwestie en er eigenlijk helemaal geen oogcontact is geweest tussen de twee?
Dat verklaart die ene bil, dat bruine oog keek je natuurlijk diep in de ogenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Het was opzich wel duidelijk dat het een pruik was. Maar ik dacht dat ze gewoon een ander soort blond haar eronder had, aangezien ze goed paste! En misschien had ik wel alleen oog voor haar bil maar er is wel degelijk oogcontact geweest!(Meer met haar bil natuurlijk.)
Ze had wel fonkelende sterren in haar ogen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat verklaart die ene bil, dat bruine oog keek je natuurlijk diep in de ogenOpgelost, slotje.
Sympathiek ooglapje.quote:
De meeste hetero's zien onmiddellijk dat de cupmaat nogal verschiltquote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat die ene uit Desperate Housewives?
[ afbeelding ]
Daar ben jij een mafkees voor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:42 schreef mafkees01 het volgende:
Zij vraagt erom. Ik zou me meteen vergrijpen aan haar hoor
Onbewust denk ik...
Ziekelijke naam brada.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:05 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
"Lattie", die heb ik nog nooit gehoord hier en ik kom nog wel uit Compton.
Waarom is haar ene tiet 2x zo groot als de andere?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat die ene uit Desperate Housewives?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |