Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.quote:
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbalquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. En ze houden van roze, het songfestival en zijn verwijft.
Gelukkig dat jij ook van voetbal houdt, is er toch nog iets goed aan je.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar, en jullie houden van bier en tieten en hoe heet dat...eh...voetbal
Ze, zij?quote:
T = d, stop de tijd.quote:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Maar dat kun je met alles wel bedenken. Wat doe je in plaats van FOK!? Lezen, televisie kijken, films kijken, sporten? In principe doe je alles voor je plezier.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt geen ene fuck gedaan vandaag als ik terug denk. 12 uur van mijn leven weg.
Het kan altijd meerquote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet je eens bedenken hoeveel uur van je leven je aan FOK! hebt vergooid....
Het is dan ook een rustdag.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef Bjoro het volgende:
hela hola...lekker zo'n dagje vrij vlak voor de vakantie !
hier in Hools bedoel je ?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dan ook een rustdag.
Ennuh...Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |