abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71155380
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Je hebt best een punt, alleen je deed af bij mij toen je het vervolgens wel voor de ZC opnam. Het IQ van wat je in Llorret tegenkomt kun je door 2 delen vergeleken met wat daar rondloopt. Het aantal dames ook trouwens.
-
  maandag 20 juli 2009 @ 17:41:41 #102
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71155402
Ik ga ook liever naar een grote stad dan naar een toeristenfuik. Met plaatjes op de menukaarten .
pi_71155484
Ik ga over een week twee weken naar Blanes
Zal ook wel de laatste keer worden, maar nog 1 keer lekker twee weken aan het strand liggen zuipen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_71155629
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Voel je maar lekker verheven op mensen die gewoon een leuke tijd willen hebben en even helemaal los gaan.

Ik ga met 8 vrienden naar Sunnybeach en de meesten doen gewoon hbo/wo.

Oke, er zijn inderdaad aardig wat "tokkies" maar daar heb ik geen last van
Het heeft niks te maken met me verheven willen voelen. Losgaan doe ik het hele jaar door en ook op vakantie (echter niet elke dag, en al helemaal niet dusdanig dat ik vervolgens kansloos en laveloos op het strand in slaap val).

Maar een mens mag toch zijn voorkeuren hebben? Ik verbrand m'n geld nog liever dan dat ik ooit nog meedoe aan een 'Hollandse kroegentocht'. Natuurlijk zijn er hbo'ers en wo'ers die naar dergelijke bestemmingen gaan, maar ze zijn flink in de minderheid, aangezien dergelijke (goedkope) bestemmingen nog altijd het domein zijn van de toekomstige sleurhutkolonisten.

Als een alternatief dan is om bijvoorbeeld naar Berlijn te gaan, waar je een specifieke partyscene kunt leren kennen die je in Nederland nooit op die manier zult beleven, waar de vrouwen leuker zijn (omdat de singles niet al op voorhand massaal op zoek zijn naar een vakantiepenis en dus net wat meer klasse uitstralen) en de mannen aardiger (niet met tien dorpsgenoten een paar duizend kilometer van huis verwijderd doen alsof je niet opgevoed bent, wat tot uiting komt in vechtpartijen en asociaal gedrag) en je na terugkomst daadwerkelijk wat te vertellen hebt in plaats van de standaard (de zon was lekker, de wijven waren geil en het eten was anders) anekdotes, dan is de keuze voor mij erg snel gemaakt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71155677
Ach ja, ieder zijn voorkeur inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik nu ook niet meer naar lloret hoef, ik ben er 4 jaar geleden geweest en dat was mooi geweest. Sunnybeach is gelukkig nog niet masaal ontdekt door alle paupers uit Nederland, en er gaan veel Scandinaviërs heen

Wij vermaken ons wel.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71155705
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt best een punt, alleen je deed af bij mij toen je het vervolgens wel voor de ZC opnam. Het IQ van wat je in Llorret tegenkomt kun je door 2 delen vergeleken met wat daar rondloopt. Het aantal dames ook trouwens.
Je vergist je: ik vind het prima als boeren losgaan op de ZC en ik vind het ook prima als de hangjeugd uit Dordt gaat matten met Engelse amoeben op Chersonissos: ik wil er zelf alleen geen deel van uitmaken. Wel kan ik iedereen aanraden om beide situaties in ieder geval één keer in je leven mee te maken: dat zorgt voor reflectie en waardering van wat je gewend bent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:01:00 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71155791
Ik ga juist op vakantie naar een of ander pauper oord zodat ik me ook kan gedragen als een pauper. Lekker de hele week je eigen als een tokkie gedragen en als je thuis bent weer back 2 normal.

Cultureel verantwoord doen we wel een andere keer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71156251
quote:
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur.
Klopt ja,

God wat was dat warm zeg, die 125 graden fahrenheit
  maandag 20 juli 2009 @ 18:25:18 #109
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71156265
2 jaar geleden daar geweest en ook paar keer gemat.
Maar die politie deed toen nog niks daartegen, ze lieten de lokale lui daar alles met stokken oplossen. Op een gegeven moment was het gewoon iedereen vs. de Grieken...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_71157882
Vorig jaar geweest, minder ruzie gezien dan dat ik normaal hier in de stad zie. Dit jaar geen vrijgezel meer dus naar NYC. Heb me daar wel vermaakt hoor, daar niet van .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:29:45 #111
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_71173891
Net een paar dagen terug maar erg weinig gemerkt van die zogenaamde excessen die door de media genoemd worden, lijkt mij allemaal een beetje opgeblazen. Denk dat er niet veel meer gebeurd dan in het weekend in een middelgrote stad.
pi_71175871
quote:

[..]

Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Dat doe je als je 40 bent, saaie lul.
Roken is lekker
pi_71178508
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Dat doe je als je 40 bent, saaie lul.
Of als je al wat sneller door het leven gaat en niet nog in je midden 20 naar zulke sneue plaatsen gaat
18-20 naar zulke dingen geweest, been there done that. Achteraf gezien was het allemaal best wel sneu.
pi_71180124
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Of als je al wat sneller door het leven gaat en niet nog in je midden 20 naar zulke sneue plaatsen gaat
18-20 naar zulke dingen geweest, been there done that. Achteraf gezien was het allemaal best wel sneu.
Hoezo? Omdat je lol had en je gaat zuipen met vrienden?
Roken is lekker
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:39:08 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71180179
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat je lol had en je gaat zuipen met vrienden?
Als je de 22 gepasseerd bent mag je niet meer met je maten op stap en eens flink zuipen en vrouwen versieren, daar ben je dan te oud voor. Op je 45e mag het dan wel weer vanwege je midlifecrisis.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71182483
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je de 22 gepasseerd bent mag je niet meer met je maten op stap en eens flink zuipen en vrouwen versieren, daar ben je dan te oud voor. Op je 45e mag het dan wel weer vanwege je midlifecrisis.
Ik word 23 als ik terug kom die dag Nog net op tijd dus
pi_71183368
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Ah kut man, kut regels.
Roken is lekker
pi_71183414
Ben benieuwd hoe Salou dit jaar wordt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:21:41 #119
219200 xyz147
I got shot
pi_71240730
Iedereen die naar chersonissos gaat, gaat dood

http://www.destentor.nl/r(...)-op-Chersonissos.ece
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:53:28 #120
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71241444
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
Ik ga ook liever naar een grote stad dan naar een toeristenfuik. Met plaatjes op de menukaarten .
Haha.

Daar heb ik ook zo'n gigantische hekel aan. Als ik zoek naar een restaurantje, kies ik ook altijd degene zonder foto's van hun voer op de menukaarten.
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')