Je hebt best een punt, alleen je deed af bij mij toen je het vervolgens wel voor de ZC opnam. Het IQ van wat je in Llorret tegenkomt kun je door 2 delen vergeleken met wat daar rondloopt.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Het heeft niks te maken met me verheven willen voelen. Losgaan doe ik het hele jaar door en ook op vakantie (echter niet elke dag, en al helemaal niet dusdanig dat ik vervolgens kansloos en laveloos op het strand in slaap val).quote:Op maandag 20 juli 2009 17:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voel je maar lekker verheven op mensen die gewoon een leuke tijd willen hebben en even helemaal los gaan.
Ik ga met 8 vrienden naar Sunnybeach en de meesten doen gewoon hbo/wo.
Oke, er zijn inderdaad aardig wat "tokkies" maar daar heb ik geen last van
Je vergist je: ik vind het prima als boeren losgaan op de ZC en ik vind het ook prima als de hangjeugd uit Dordt gaat matten met Engelse amoeben op Chersonissos: ik wil er zelf alleen geen deel van uitmaken. Wel kan ik iedereen aanraden om beide situaties in ieder geval één keer in je leven mee te maken: dat zorgt voor reflectie en waardering van wat je gewend bent.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt best een punt, alleen je deed af bij mij toen je het vervolgens wel voor de ZC opnam. Het IQ van wat je in Llorret tegenkomt kun je door 2 delen vergeleken met wat daar rondloopt.Het aantal dames ook trouwens.
Klopt ja,quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur.
Dat doe je als je 40 bent, saaie lul.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Of als je al wat sneller door het leven gaat en niet nog in je midden 20 naar zulke sneue plaatsen gaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat doe je als je 40 bent, saaie lul.
Hoezo? Omdat je lol had en je gaat zuipen met vrienden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Of als je al wat sneller door het leven gaat en niet nog in je midden 20 naar zulke sneue plaatsen gaat
18-20 naar zulke dingen geweest, been there done that. Achteraf gezien was het allemaal best wel sneu.
Als je de 22 gepasseerd bent mag je niet meer met je maten op stap en eens flink zuipen en vrouwen versieren, daar ben je dan te oud voor. Op je 45e mag het dan wel weer vanwege je midlifecrisis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je lol had en je gaat zuipen met vrienden?
Ik word 23 als ik terug kom die dagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je de 22 gepasseerd bent mag je niet meer met je maten op stap en eens flink zuipen en vrouwen versieren, daar ben je dan te oud voor. Op je 45e mag het dan wel weer vanwege je midlifecrisis.
Ah kut man, kut regels.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je de 22 gepasseerd bent mag je niet meer met je maten op stap en eens flink zuipen en vrouwen versieren, daar ben je dan te oud voor. Op je 45e mag het dan wel weer vanwege je midlifecrisis.
Haha.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
Ik ga ook liever naar een grote stad dan naar een toeristenfuik. Metplaatjes op de menukaarten
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |