Dat zoiets kan bij een A merkquote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef Rosbief het volgende:
Terechte klacht, komt heel vaak voor bij Lays
Die ken ik nog nietquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef triple_A het volgende:
* neemt nog een hap lays sensations mexican peppers & cream*
waarom reageer je dan en kom je in dit topic met de titel vieze chipsquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef triple_A het volgende:
haha, ik moet zeggen dat dat me vrij weinig boeit![]()
* neemt nog een hap lays sensations mexican peppers & cream*
Stuur een solicitatie naar laysquote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef WhyDoILoveJou het volgende:
als ik chips eet dan zit er soms zo een zwarte randje omheen of is het zwart en verbrand ik vind dat vies en ikw il dat ze de chips sorteren en alleen de goeie in een zak doen
hoet moet ik ruiken dat een topic genaamd "vieze chips" over chips met zwarte randjes gaat dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:55 schreef WhyDoILoveJou het volgende:
[..]
waarom reageer je dan en kom je in dit topic met de titel vieze chips![]()
Fijn dat we tot deze conclusie zijn gekomen. Voortaan kan ik de TS negeren.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Danbol het volgende:
[..]
Uit zijn postgeschiedenis en naam kan ik de conclusie trekken dat TS zwakbegaafd is
hjb sukkelquote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Danbol het volgende:
[..]
Uit zijn postgeschiedenis en naam kan ik de conclusie trekken dat TS zwakbegaafd is
Wel nog in je fobo kijken en in andermans fobo posten, maar je eigen wel op slot gooienquote:
waarom? dan word je vergiftigdquote:Op zondag 19 juli 2009 23:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze de chips maar in moeten smeren
ja maar dan kan je tenminste van je chips genietenquote:
ik zou toch zweren dat er wel een heinz tomato ketchup chips verkrijgbaar is in NL?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Boeit me geen fuck. Wat me wel boeit is dat er geen cheese onion, salt & vinegar, en tomatenketchup-chips verkrijgbaar zijn in Nederland. Paprikasmaak gaat HEEL snel tegenstaan en daar heb ik het ook wel een beetje mee gehad eigenlijk, en bolognese (croky/sparmerk, GEEN lay's) is wel ok, maar ik wil afwisseling.
Cheese Onion zijn toch gewoon die gele zakken?? Vorige week nog gegeten.....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef triple_A het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat er wel een heinz tomato ketchup chips verkrijgbaar is in NL?
en die paprika heb ik idd ook snel gehad, na 1 zo'n zak wordt het wel weer tijd voor wat anders.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Cheese Onion zijn toch gewoon die gele zakken?? Vorige week nog gegeten.....
Dat is helemaal correct, wikwakka2quote:Op zondag 19 juli 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel nog in je fobo kijken en in andermans fobo posten, maar je eigen wel op slot gooien.
Huichelaar, zo kan je andere mensen wel irriteren, maar zorg je dat ze niks terug kunnen doen, griekjeeequote:
ja ik geloof ribbelchips. maar als ik een ding haat zijn het ribbelchips.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef triple_A het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat er wel een heinz tomato ketchup chips verkrijgbaar is in NL?
en die paprika heb ik idd ook snel gehad, na 1 zo'n zak wordt het wel weer tijd voor wat anders.
zijn niet te vreten, helaas.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Cheese Onion zijn toch gewoon die gele zakken?? Vorige week nog gegeten.....
tjah en dan zeur je dat je ze niet kan kopen... gekkie...quote:
Nee: geen normale ketchup chips, geen salt & vinegar chips, en cheese onion chips met een veel te overheersende smaak die nauwelijks lijkt op kaas of uien.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tjah en dan zeur je dat je ze niet kan kopen... gekkie...
Keus zat.. Eerder teveel dan te weinig..
Bring back Cream & Chives chips van laysquote:Op zondag 19 juli 2009 23:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Boeit me geen fuck. Wat me wel boeit is dat er geen cheese onion, salt & vinegar, en tomatenketchup-chips verkrijgbaar zijn in Nederland. Paprikasmaak gaat HEEL snel tegenstaan en daar heb ik het ook wel een beetje mee gehad eigenlijk, en bolognese (croky/sparmerk, GEEN lay's) is wel ok, maar ik wil afwisseling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |