Ik ben erg blij met dit topic. Ik kan er mijn vragen kwijt en voor mezelf neerzetten hoe het is. Grappig dan ook om te zien hoe het per dag kan verschillen.
Vandaag is ze heel lief en rustig, niet huilerig. Wel hangt ze vandaag graag bij mij of, zoals nu, bij papa, maar ze hoeft dan niet elke keer te drinken.
Vannacht heeft ze het zo super gedaan! Tegen 12 uur is ze gaan slapen. Om 5 uur werd ik wakker van haar. Even naar de wc, en toen wilde ik haar oppakken om te voeden, maar ze lag nog helemaal in diepe slaap. Ze was alleen weer aan het persen en kreunen, maar dat deed ze kennelijk in haar slaap. Dus maar terug naar bed gegaan, en een uurtje later werd ik weer wakker, maar nu hoorde ik haar ook smakken. En ja hoor, toen was ze wakker en heb ik haar dus gevoed.
Om 8 uur werd ik weer wakker van haar. OPgepakt en geprobeerd aan te leggen, maar ze wilde niet. Dus maar op mijn borst gehouden en hebben we samen nog een uurtje geslapen. Om 9 uur wilde ze wel drinken.
Ach, ik hou het er maar op dat 'op verzoek' zolang het haalbaar is voor me, ook werkelijk 'op verzoek' betekent. En ik heb toch besloten haar niet meer om de 2, maar om de 2,5-3 uur wakker te maken als ze zich niet gemeld heeft. Ze drinkt per keer zo goed, dat ik denk dat dat wel kan. Kijken of ze daar ook wat rustiger van wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away