Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef mirved het volgende:
Dat die onzin met Jan Smit zelfs de kranten haalt en de premier er een uitspraak over doet is ook behoorlijk triest.
Dat is het werkelijke probleem indeed. Ik kan Verlinde niet kwalijk nemen geld te verdienen aan domme mensenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef BigKahuna het volgende:
en ook nog behoefte hieraan bestaat maakt me heel treurig.
Je weet er verdomd veel van afquote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, RTL Boulevard. Wat is dit toch een verschrikkelijk onnozel baggerprogramma.
Er is dus blijkbaar écht behoefte aan zo'n programma. Een programma waarin een stel nichten, want dat zijn die mensen doorgaans, even de dagelijkse roddels in de showbizzwereld doornemen. En dit dag in, dag uit. Zonder schaamte zenden deze mensen, onder leiding van oppernicht Albert Verlinde, zaken uit die natuurlijk gewoon privé zijn. De zaken die er in dit programma toe doen, waarbij je moet denken aan dingen als echtscheidingen, worden breeduit uitgemeten en nog een keer herhaald tot iedereen die in de studio aanwezig is een mooie mening heeft kunnen vormen over of de breuk nou de schuld van hém of van háár was.
Vol trots kondigde de leider van dit zooitje roddelnichten aan dat zij de eerste waren die beelden hadden van de zoen van Yolanthe en Wesley Sneijder in een parkeergarage. Deze mensen zijn er oprecht trots op dat ze de beelden, gemaakt door een camera die daar hing zodat de auto's van de mensen niet gestolen worden, gekocht hadden vóórdat iemand anders deze beelden kocht. Nog voordat de personen waar het om gaat in deze zaak, Yolanthe, Jan en Wesley, iets hadden kunnen zeggen waren Albert en zijn roddelclubje al bezig om het eens even goed te analyseren en uiteen te zetten wat dit voor gevolgen zou kunnen hebben.
Bij dit soort zaken is Albert compleet in zijn element, en met een brede glimlach en een houding alsof hij wereldnieuws verkondigt zit hij dagelijks te vertellen dat ze een primeur hebben over de volgende breuk in de wereld van de BN'ers. Dit is een man die er oprecht trots op is om alles, maar dan ook alles wat hij kan vinden over iemands privéleven op tv te gooien.
En mocht er een keer een seksueel getint onderwerp aangesneden worden, wordt er uiteraard een heerlijk spontaan homo-grapje gemaakt. Want wat zijn we toch allemaal leuk, wij homo's bij elkaar. Hihihi, lekker gek doen en lekker saampjes roddelen.
Echt, dat er zo'n man als Albert Verlinde, zo'n programma als RTL Boulevard, en ook nog behoefte hieraan bestaat maakt me heel treurig.
Nee joh dat vind ik wel leuk, het duurt maar een kwartiertje, gewoon beetje zinloos nieuws best leuk gepresenteerd ook dus niet zeuren jij.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
Verschrikkelijk programma inderdaad, net zoals Editie NL.
Altijd dat non-argumentquote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je weet er verdomd veel van af
Je kijkt zeker nooit?
tuurlijk , zou ik ook zeggenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Altijd dat non-argument.
Mijn moeder is zo iemand die dat af en toe opzet en gaat zitten kijken en ik verbaas me elke keer weer over dat programma...
Weten jullie wel hoe het gegaan is?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef mirved het volgende:
Dat die onzin met Jan Smit zelfs de kranten haalt en de premier er een uitspraak over doet is ook behoorlijk triest.
Natuurlijk heeft hij het een keer gezien. Daarna heeft hij zijn mening erover gevormd en een klacht geformuleerd. Duh.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:45 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je weet er verdomd veel van af
Je kijkt zeker nooit?
lolquote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
STOP DE PERSEN! STOP DE PERSEN! YOLANTHE HEEFT VANDAAG EEN SCHEET GELATEN EN JANTJE LIET EEN BOER!!!!111
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:30 schreef triple_A het volgende:
[..]
lol
komt ze ook nog met een sekstape of niet ?
Ja maar dan kun je ook reageren zoals het hoort. Neem een voorbeeld aan Wouter Bos:quote:Op zondag 19 juli 2009 21:54 schreef falco18 het volgende:
[..]
Weten jullie wel hoe het gegaan is?
Hij kreeg er een vraag over en beantwoorde die gewoon.
Jullie doen alsof hij er zelf over begint
Oja, dat was ik nog vergeten. Dan komt zo'n Fiona Hering weer langs om met zo'n arrogante houding over mode te gaan lullen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:58 schreef xman het volgende:
RTL boulevard gaat niet om de roddels. Het is een en al reklame voor modehuizen, musical/theater acts en Nederlandse artiesten.
Dat is zeer triestquote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef mirved het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |