abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 30 augustus 2009 @ 15:24:10 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_72281254
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef uitje4life het volgende:
Rijnsburgse Boys heeft 3-0 gewonnen van ARGON en speelt eind september tegen Go Ahead Eagles! Samenvatting volgt nog.
Leuk voor jullie tegen de koploper van de eerste divisie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72283540
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - VC Vlissingen 0-3.

Ach, wij spelen dan ook amateurvoetbal, geen profvoetbal .
Hoe zit dat met de rivaliteit tussen beide teams?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72283865
OJC verloor met 1-3 van OSS '20, slechte wedstrijd.
pi_72283985
Wel een ronde door Yeahinho? Kan niet vinden wat TOP gedaan heeft tegen Roda Boys namelijk, anders zou je er drie met zes punten kunnen hebben, maar OSS '20 heeft een 9-2 geboekt ergens.
www.thuisuiteten.nl
pi_72284094
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe zit dat met de rivaliteit tussen beide teams?
Tussen de teams zelf leeft dat wat minder. Spelen ook wat oud GPC'ers daar. Alleen hebben de meeste GPC'ers wel iets tegen VC. Ik gun ze een faillissement iig .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72284230
Ze hebben toch best weer ambitieus gewinkeld? Langeveld e.d.
www.thuisuiteten.nl
pi_72284298
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben toch best weer ambitieus gewinkeld? Langeveld e.d.
Ze hebben best weer ambitieus met de flappen gezwaaid ja .
In Southern Sun
pi_72285872
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:57 schreef methodmich het volgende:
Wel een ronde door Yeahinho? Kan niet vinden wat TOP gedaan heeft tegen Roda Boys namelijk, anders zou je er drie met zes punten kunnen hebben, maar OSS '20 heeft een 9-2 geboekt ergens.
Wel door ja, was vooraf al duidelijk.
TOP verloor gister namelijk met 5-1 van het al uitgeschakelde Roda Boys .
pi_72286065
Okee, dat is wel heel dramatisch van TOP dan.

Zou een leuke loting zijn voor de volgende ronde, ASWH - OJC of andersom.
www.thuisuiteten.nl
pi_72287118
Nog erger, 5-0 was het in Oss .
Maar we zullen zien. Zou wel leuk zijn als ASWH op bezoek komt, dan kun je ons complex eens zien.
pi_72287842
Ja, daar was de trainer van ons 2e erg van onder de indruk. Hij was er voor zijn werk geweest. Toen had OJC laten doorschemeren graag eens te oefenen tegen ASWH, zowel met 1 als met 2, dus misschien dat dit in de winterstop sowieso gaat gebeuren. Maar dat moeten we afwachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_72322828
De jubileumwedstrijd tegen oud-Feijenoord was erg leuk, maar minder grote namen dan gehoopt (en verwacht). Wel Houtman, Scholten, Taument, Hoekstra, Vos, maar geen Van Hooijdonk, Bosvelt, Metgod etc. De overwinning voor ons was duidelijk: 4-0. Had nog veel hoger kunnen uitvallen, overigens. Hun achterste lijn was behoorlijk op leeftijd...

Over kwallen gesproken: Taument mag graag ellebogen uitdelen... Borrelde toch wel wat frustratie op bij de oud-profs.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_72323012
Was zaterdag bij Simonshaven-GOZ voor de districtsbeker West II. Was na 14 minuten 2-2, met de rust 4-4 en na 90 minuten zelfs 6-6. Elke kans was een doelpunt. Kan ook niet anders, want beide keepers waren vliegenvangers. Krankzinnig partijtje. Ik heb me rot gelachen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:03:12 #139
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72329962
6-6 dat zie je van een team in de reserve 8e klasse nog niet...

Oja wel, 22 augustus: VVSB A2 - Rijnsburgse Boys 17: 6-6
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 15:30:33 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_72342975
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Beschouw het volgende:
Was zaterdag bij Simonshaven-GOZ voor de districtsbeker West II. Was na 14 minuten 2-2, met de rust 4-4 en na 90 minuten zelfs 6-6. Elke kans was een doelpunt. Kan ook niet anders, want beide keepers waren vliegenvangers. Krankzinnig partijtje. Ik heb me rot gelachen.

Ik heb met de B-1 ooit met 12-6 verloren.

Maar bij de senioren is 6-6 wel uniek

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72343102
Vorig seizoen, vriendschappelijk: Dinteloord 2 - Seolto 2, 6-6

Je ziet het echt wel!

Oh en ons derde maakte het nog bonter, die speelden voor de competitie zelfs met 7-7 gelijk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 15:53:26 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_72343607
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
Vorig seizoen, vriendschappelijk: Dinteloord 2 - Seolto 2, 6-6

Je ziet het echt wel!

Oh en ons derde maakte het nog bonter, die speelden voor de competitie zelfs met 7-7 gelijk.
Natuurlijk zie je het wel maar bij eerste elftallen zelden.

pi_72345662
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef Imaginary_Friend het volgende:
De jubileumwedstrijd tegen oud-Feijenoord was erg leuk, maar minder grote namen dan gehoopt (en verwacht). Wel Houtman, Scholten, Taument, Hoekstra, Vos, maar geen Van Hooijdonk, Bosvelt, Metgod etc. De overwinning voor ons was duidelijk: 4-0. Had nog veel hoger kunnen uitvallen, overigens. Hun achterste lijn was behoorlijk op leeftijd...

Over kwallen gesproken: Taument mag graag ellebogen uitdelen... Borrelde toch wel wat frustratie op bij de oud-profs.
Aan Metgod heb je weinig gemist denk ik. Hoorde toevallig zaterdag nog, toen ik naar aanleiding van de woorden van Beschouw wat navraag deed, dat hij niet de populairste is...

Wel een nette zege in elk geval!
www.thuisuiteten.nl
pi_72350218
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aan Metgod heb je weinig gemist denk ik. Hoorde toevallig zaterdag nog, toen ik naar aanleiding van de woorden van Beschouw wat navraag deed, dat hij niet de populairste is...

Wel een nette zege in elk geval!
Mooi dat mijn woorden bevestigd werden. Heb er destijds ook nog een stukje over geschreven.
quote:
Als afsluiting van de activiteiten in het kader van het 75-jarig bestaan had voetbalverenging Rozenburg een wedstrijd tegen Oud-Feyenoord op het programma staan. Zaterdag 2 juni was het zover, maar het werd ook de dag dat het eerste elftal van Rozenburg de finalewedstrijd van de nacompetitie moest spelen tegen De Zwervers, op het veld van RVVH in Ridderkerk.
Rozenburg had alles bewogen om die nacompetitiewedstrijd te verzetten, maar de bond gaf daarvoor geen toestemming. Dus speelde het tweede maar tegen de oude Feyenoorders. Voor de Rozenburgse voetballiefhebber ontstond zo een lastige keuze. Gaan we naar Oud-Feijenoord kijken? Of gaan we naar Ridderkerk?
Ik koos voor het eerste en kwam van een koude kermis thuis. Oud-Feyenoord bleek een bij elkaar geraapt zootje voetballers te zijn. Jean-Paul van Gastel, Peter Houtman, Arnold Scholten, André Stafleu, John Metgod en keeper Brunings waren de enige bekenden. De rest van het team was volslagen vreemd voor mij. Er deden zelfs jongens mee, die gezien hun leeftijd nog een hele voetbalcarrière voor zich hebben. Zelfs de zoon van John Metgod trapte een balletje mee.
Trouwens, die ouwe Metgod is een onprettig heerschap. Big John noemden ze hem vroeger en nu weet ik waarom. Een grotere mopperpot is er niet. Voortdurend ging hij te keer tegen de arme grensrechter, die een keertje vergat te vlaggen. Fanatiek is hij nog wel, maar meewerken aan een gezellig dagje, dat kan meneer Metgod blijkbaar niet.
Zo’n wedstrijdje moet toch een soort demonstratiepotje zijn, waarin de lach overheerst? Nou, ik heb Metgod geen moment zien lachen zaterdagmiddag. Zijn medespelers kregen er van langs als ze een steekje lieten vallen en telkens opnieuw tierde hij tegen de man met de vlag.
Achteraf bezien had ik beter naar Ridderkerk kunnen gaan. Daar viel voor de Rozenburgse fans overigens ook niet veel te genieten. Bij de rust leidden De Zwervers al met 5-1. Uiteindelijk werd het zelfs 6-1, waardoor de geelroden naar de derde klasse degradeerden.
Degradatie is niet leuk; een mopperende Metgod op je jubileum nog minder. Als Rozenburg ooit nog eens tegen Oud-Feyenoord speelt, moeten ze eisen dat Big John maar thuisblijft. Wat een vreselijke vent.
  Trouwste user 2022 woensdag 2 september 2009 @ 13:55:57 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_72369594
Vlijmense Boys - NIVO Sparta 0-2.

Schijnen goed gevoetbald te hebben. Geeft vertrouwen voor de eerste competitiewedstrijd as zaterdag.

pi_72374336
OJC - Heeswijk 4-1. Rust nog 0-1 en daarvoor was het brandhout. Tweede helft tempootje hoger en onze Australiër scoorde drie keer .
pi_72375846
Goed stukje Beschouw. Schijnt dat hij ook geen mensen die van alles klaarleggen voor hem wil groeten enzovoort...

Wij door in de beker, waren we al, maar we hebben ook de buren gewipt op deze manier:

ASWH poulewinnaar na remise bij VVGZ

ASWH werkte gisteravond in Zwijndrecht de laatste poulewedstrijd om de districtsbeker af. Trainer Willem Leusheus liet de basisselectie trainen in plaats van spelen tegen VVGZ. Na de inspannende bekerwedstrijd afgelopen zaterdag tegen JVC Cuijk en de komende eerste competitiewedstrijd tegen Noordwijk wilde hij geen risico nemen. ASWH had zich middels twee overwinningen immers al verzekerd van de tweede ronde.

Jeroen Rijsdijk mocht samen met Marco van Vugt de coaching op zich nemen. Hij nam allemaal spelers mee die nog in ASWH onder 23 mogen spelen, met uitzondering van doelman Jacob van den Belt. Hij was weer terug na een blessure en kon zo wedstrijdritme opdoen. Achterin begonnen Mitchel van Esveld en Stefan Lezer als backs, terwijl Brian Berends en Paul Scheurwater het centrale duo vormden. Op het middenveld speelden Sonny Schouten en Wessel de Jager centraal. Brian Leons en Jessey Soares startten vanaf de vleugels, terwijl Alex Munveneza en Ramon Ouwehand het spitsenduo vormden. Voor Munveneza en De Jager was dit hun officiële debuut voor ASWH.

ASWH begon al snel met een goede aanval via Ouwehand, maar dit was uiteindelijk wel ongeveer het enige gevaar dat de Ambachters voor rust stichtten. VVGZ was in de eerste helft de gevaarlijkste ploeg. De Zwijndrechters wisten dat een kleine nederlaag ook voldoende kon zijn om samen met ASWH naar de tweede ronde te gaan, maar men zocht nadrukkelijk naar een doelpunt. In dat geval zou de opdracht namelijk wat makkelijker worden.

De eerste keer dat VVGZ aan een treffer rook was na een aanval over rechts. Edivaldo Pinto legde de bal goed terug, waarna spits Michael Dell'Avo al glijdend naar de bal ging en deze uiteindelijk met een boog over de goal zag gaan. Kevin Vermeulen kreeg na een foutje van Brian Berends zelfs een bijzonder grote kans. Alleen voor Van den Belt schoof hij de bal echter ver naast, waar afspelen waarschijnlijk beter was geweest. In die fase zorgde Jessey Soares met wat dribbels af en toe voor gevaar namens ASWH, maar de ploeg speelde in een te laag tempo om VVGZ echt te verontrusten.

Tegen het half uur kreeg VVGZ een onterechte vrije trap aan de rechterflank. De ingezette sliding van een ASWH'er was namelijk op de bal, maar de scheidsrechter van dienst floot naar eigen zeggen preventief voor een vrije trap. Helaas was dit wel beslissend, want de vrije trap werd door Kevin de Geus met de borst geraakt en achter Van den Belt gewerkt. De voorsprong kwam VVGZ toe en bleef tot de rust in stand. ASWH moest toen al twee keer wisselen. Ramon Ouwehand verliet het veld uit voorzorg, terwijl Mitchel van Esveld dit noodgedwongen moest doen na een harde botsing met een tegenstander in een duel om de bal. Voor hen kwamen Carlo Exposito Diaz en Ebu Öztürk, die ook zijn officiële debuut in ASWH 1 mocht vieren.

Na rust kwam ASWH anders uit de kleedkamer. De woorden van Jeroen Rijsdijk sorteerden effect, want VVGZ kwam er niet meer aan te pas. ASWH zocht de goal van de Zwijndrechters en speelde in aanvallend opzicht veel gevarieerder. Carlo Exposito Diaz toonde zich gedreven en liet enkele mooie bewegingen zien, terwijl de beweeglijke Ebu Öztürk en Wessel de Jager steeds vaker met korte combinaties en snelle passes de aanval ondersteunden. Öztürk had pech met twee schoten en Brian Leons zag de keeper nog een bal stoppen. De gelijkmaker wilde maar niet vallen, ook niet na de impulsen van een nieuwe debutant, Guillem van Dijk.

Na een snelle counter was VVGZ via Jeroen Bezemer nog dichtbij de 2-0, maar Jacob van den Belt redde goed. Inmiddels was het begonnen te bliksemen en toen de eerste donderslagen zich ook meldden, besloot de scheidsrechter om de wedstrijd te staken. Na ongeveer een kwartier kon de wedstrijd hervat worden. ASWH besloot dat het nu toch echt tijd werd voor de 1-1 en die viel dan ook. Brian Leons kon al vallend de bal in het strafschopgebied bezorgen bij Wessel de Jager, die het speeltuig mee nam en via de onderkant van de lat tegen de touwen schoot. In de slotfase rook ASWH zelfs nog aan de zege, maar een kopbal van Paul Scheurwater na een corner in de extra tijd kon door de VVGZ-keeper net gekeerd worden.

Al met al een leerzame avond voor de jonge ASWH-spelers, die een prima tweede helft speelden. ASWH werd door dit resultaat poulewinnaar, terwijl VVGZ als nummer twee naar de volgende ronde gaat. Voor IFC en Alblasserdam viel in deze poule het doek.

VVGZ - ASWH 1-1 (1-0)
27. 1-0 Kevin de Geus 81. Wessel de Jager

ASWH: Jacob van den Belt; Mitchel van Esveld (32. Ebu Öztürk), Brian Berends, Paul Scheurwater, Stefan Lezer; Brian Leons, Sonny Schouten, Wessel de Jager, Jessey Soares (72. Guillem van Dijk); Ramon Ouwehand (35. Carlo Exposito Diaz) en Alex Munveneza

Eindstand poule:

1 ASWH 3-7 (7-3)
2 VVGZ 3-5 (9-7)
3 IFC 3-4 (7-7)
4 Alblasserdam 3-0 (5-11)
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 3 september 2009 @ 15:24:09 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_72400452
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Heeswijk 4-1. Rust nog 0-1 en daarvoor was het brandhout. Tweede helft tempootje hoger en onze Australiër scoorde drie keer .
Mijn neefje speelt dit seizoen met de E-6 tegen jullie E-12

pi_72418694
Trainer Ente stapt op bij ADO'20
quote:
Vlak voor het begin van de nieuwe competitie is trainer Dick-Jan Ente opgestapt bij zondaghoofdklasser ADO'20.

Ente was vorig seizoen nog de hoofdtrainer maar hoorde begin deze week dat zondag tegen SC Feyenoord technisch manager Simon Kistemaker naast hem op de bank zal plaatsnemen.

Verschillen
Aanvankelijk leek Ente zich, samen met Imdat Illguy, te kunnen schikken in een rol als assistent. Volgens voorzitter Cees Buur heeft hij ADO'20 donderdag echter laten weten te vertrekken.

“Hij vond dat er te veel verschil in beleving en visie was met Kistemaker”, aldus Buur. “Echt ongelooflijk jammer dat het zo loopt. Dit is nooit onze bedoeling geweest.” Ente was donderdag niet bereikbaar voor een reactie.
"Dit is nooit onze bedoeling geweest."

De Kist werd in maart aangesteld en meteen vroegen we ons al af of Ente de kerst wel zou halen. Toen bekend werd dat de assistent uit Simon's tijd bij Turkiyem (Ilguy, prima trainer overigens) binnen werd gehaald, was het plaatje helemaal duidelijk.
Kijk, ik vind Dick-Jan niet de meest geschikte trainer voor ons, maar dit heeft ie ook niet verdiend. Het bestuur had nooit z'n contract moeten verlengen, want iedereen met werkende ogen en oren wist dat het niet klikte. Gegokt en verloren, netjes afscheid nemen en we gaan weer verder, vrij simpel allemaal. Maar nee, gewoon verlengen, bijna alle zelf opgeleide spelers wegjagen, de Kist aanstellen en het nu heel raar vinden dat het niet werkt. De hele regio lacht ons nu uit. En bedankt.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_72431748
GPC Vlissingen - VVGZ afgelast.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')