Heel sporadisch komt er eens een wedstrijdverslag, al helemaal zelden bij oefenpotjes. Ik vind sowieso die site nogal vaag bijgehouden. Iets over de nieuwe spelers staat er niet op b.v.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet Heinenoord eigenlijk geen wedstrijdverslagen van oefenduels op de site? Heb nog gezocht net. Wel gestemd in de poll, heb Heinenoord, Deltasport en 's-Gravendeel laten promoveren.
Wout Blanken Sjaak Jansen Wim van Hees en Henk Nijhofquote:
Hij zat, tussen alle andere sigarenrokende bobo's van AFC, precies 5 meter van de plaats waar ik de thuisduels altijd volg vandaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:
Yeahinho, zat Jack nog op de tribune of steunde hij zijn mannen op afstand??
Pakken we toch maar mooi de 82e plaats!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef methodmich het volgende:
Ranglijst aller tijden Zaterdaghoofdklasse
82 Groote Lindt 26 1 1 24 4 22-89
Jullie hebben dat seizoen wel historie geschrevenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Pakken we toch maar mooi de 82e plaats!![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Zo is het maar net. Stonden lang op 1 punt, kwam Studio Sport de volgende verwachte verliespartij filmen, pakken we 3 punten
Barto? Dezelfde speler die scoorde (was een penalty toch)?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef Sersjee het volgende:
Harkemase Boys viel me tegen. De lange spits was eigenlijk alleen maar aan het janken
Nou ja, serieus... Pelikaan na een zomerse vrijdagavond, ik betwijfel het.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Zjakkie het volgende:
In een iets serieuzere test, tegen het Zwijndrechtse Pelikaan, wint Seolto met 2-3
Da's niet opvallend hoor... Hun huidige complex is al jaren, net als menig complex in A'dam, te triest voor woorden. Ze moeten er ook weg. Het wachten is op een nieuw complex op sportpark Sloten, voor komend seizoen verwacht ik dat ze bij SDW of Turkiyem (die liggen naast elkaar) gaan spelen. Niet dat dat wat is, maar da's weer een ander verhaal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, serieus... Pelikaan na een zomerse vrijdagavond, ik betwijfel het.
Opvallend nieuws uit zondag A:
Complex FC Chabab afgekeurd
Serieuzer dan de Lepelstraatse Boys iigquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, serieus... Pelikaan na een zomerse vrijdagavond, ik betwijfel het.
Wat is SEOLTO aan het doen dan? 1-7 tegen Drechtstreek....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Serieuzer dan de Lepelstraatse Boys iigPelikaan is toch ook een derdeklasser, net als Drechtstreek waar gisteren kansloos van verloren is (1-7 ofzo).
Iets meegekregen van de Confacas cup in Canada ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Beschouw het volgende:
Nog niks gezien vanwege vakantie. Zal de schade binnenkort wel inhalen.
Nee. Alleen af en toe een flard gezien van American Football. Stompzinnig spel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets meegekregen van de Confacas cup in Canada ?
Wat een sportlandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee. Alleen af en toe een flard gezien van American Football. Stompzinnig spel.
Bij een kroeg was zelfs een tv-scherm geinstalleerd boven de pisbak.
Er stonden enkele aparte namen tussen (d.w.z. die normaal in het 2e spelen), verder weinig van de wedstrijd gezien, ik moest zelf trainen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is SEOLTO aan het doen dan? 1-7 tegen Drechtstreek....
Rijsoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:57 schreef methodmich het volgende:
Brede bank dan Manus of niet met de beste elf begonnen?
Tegen wie mag NIVO dit weekend bekeren trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |