abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71656383
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Doet Heinenoord eigenlijk geen wedstrijdverslagen van oefenduels op de site? Heb nog gezocht net. Wel gestemd in de poll, heb Heinenoord, Deltasport en 's-Gravendeel laten promoveren.
Heel sporadisch komt er eens een wedstrijdverslag, al helemaal zelden bij oefenpotjes. Ik vind sowieso die site nogal vaag bijgehouden. Iets over de nieuwe spelers staat er niet op b.v.

Ik heb ook gelijk even gestemd: Heinenoord, Deltasport en Strijen. Daar is zo'n 25% het ook nog eens mee eens, vaak geen goed teken.
The only thing I fear is my MoM
pi_71674471
Harkemase Boys, kampioen zaterdag hoofdklasse C 2008/09.
(en halve finale beker, maar die wedstrijd ging wel erg kansloos verloren tegen Barendrecht)

De eerste twee oefenwedstrijden zitten erop: 8-1 en 6-1. Morgenavond tegen Jong BV Veendam.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:44:43 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_71712485
NIVO vanmiddag met 0-4 gewonnen bij DESTO uit Utrecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71715162
Netjes tong. Wie maakten ze?

Morgen nog even onze buren van IFC scouten, spelen tegen Leonidas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:48:19 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_71715790
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:27 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong. Wie maakten ze?

Wout Blanken Sjaak Jansen Wim van Hees en Henk Nijhof

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71716399
Young Boys - ADO'20 4-2 (rust: 3-0)
Eerste oefenwedstrijd, zeer matige eerste helft, tweede helft ging beter. Veel nieuwelingen, ook aardig wat jongens die naar alle waarschijnlijkheid niet in de uiteindelijke basiself terecht gaan komen. Onwennigheid alom in het begin, waardoor Young Boys (za. 1e kl.), dat al een paar wedstrijden in de benen had en makkelijk combineerde, lekker kon aanvallen. Na rust kwam ADO meer in het verhaal voor, kreeg aardig wat kansen en scoorde via Patrick Krop (onterecht verkregen penalty imho) en nieuweling Clive Keus.
Kan er nog weinig van zeggen vwb de competitie, al was het maar omdat er een man of 5 licht geblesseerd/herstellende langs de kant zat. Dinsdag tegen Jong Haarlem, maar daar ben ik niet bij, ik ga bij het geheel nieuwe 2e kijken, dat in en tegen Wijk aan Zee speelt.

Young Boys is torenhoog favoriet voor het kampioenschap in 1a, want met dat spelersmateriaal hoor je linkerrijtje hoofdklasse te spelen.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_71736154
Wie hebben ze ook alweer allemaal gehaald daar? Die Abdelilah Taki en Nick Soolsma van Chabab dacht ik, Rodney Cairo van RBB, Mike Derlagen van Haarlem, Serge van den Ban van ADO '20 en dan vergeet ik er vast nog een paar....

Was vanmiddag zelf bij IFC - Leonidas. Werd 4-3 voor IFC. Bijzonder snelle goal, want na nog geen halve minuut had Rory van der Weijden de nog wat slaperige Leonidas-defensie al geklopt. De verdiende 1-1 kwam via Brutil Hosé, maar Reinder van der Velde bracht IFC nog voor rust koppend op 2-1. Na rust bevestigde Rory van der Weijden zijn reputatie als doelpuntenmaker met de 3-1 en 4-1, de laatste vanaf de stip. Leonidas kwam nog terug tot 4-3, onder impuls van Dennis Knüppe, Ilya Tiren en eerder genoemde Hosé.
www.thuisuiteten.nl
pi_71740677
OJC verloor de eerste oefenwedstrijd met 1-3 van AFC.
Jack van Gelder mocht drie keer juichen op de tribune .
pi_71744607
Seolto wint haar eerste oefenduelvan Lepelstraatse Boys met 4-0. Maar die spelen dan ook 5e klasse, dus zo vreemd is het niet.
pi_71748754
Mijn club, PVV, zal wel degraderen naar de 27e klasse ofzo.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71750258
Heinenoord heeft zaterdag verloren van PPSC met 0-2 in een draak van een wedstrijd.

Er staat nu wel een verslag op de site methodmich :p
The only thing I fear is my MoM
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:12:07 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71758231
Laat het seizoen maar weer snel beginnen....

De voorbereiding vind ik altijd zo tenenkrommend saai...zeker nu zo als de helft op vakantie is...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_71764865
Ik vind de voorbereiding wel interessant, maar langer dan een maand hoeft het van mij niet te duren.

Harkemase Boys heeft zaterdagavond verloren van Jong BV Veendam: 1-2. Wel weer een doelpunt van Martijn Barto. De eerste helft speelde Harkemase Boys nog wel aardig, maar in de tweede helft werden ze eigenlijk weggespeeld.

Woensdagavond thuis tegen Jong FC Groningen, zaterdag in IJmuiden tegen ADO '20.
pi_71765080
Haha Juk, 0-2 was wel aanleiding om over te schrijven?

Yeahinho, zat Jack nog op de tribune of steunde hij zijn mannen op afstand??
www.thuisuiteten.nl
pi_71766824
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:

Yeahinho, zat Jack nog op de tribune of steunde hij zijn mannen op afstand??
Hij zat, tussen alle andere sigarenrokende bobo's van AFC, precies 5 meter van de plaats waar ik de thuisduels altijd volg vandaan . Zonnebril bovenop de gruwelijk gebruinde kale kop en echt juichend bij doelpunten van AFC .

Aan de auto's op de parkeerplaats kon ik wel zien waarom AFC zonder hoofdsponsor op de borst kan spelen...
pi_71791619
Haha, is en blijft de eliteclub natuurlijk, al ontkennen ze dat zelf.

En maar piepen als Spakenburg een speler haalt.
www.thuisuiteten.nl
pi_71813745
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:03 schreef methodmich het volgende:
Ranglijst aller tijden Zaterdaghoofdklasse

82 Groote Lindt 26 1 1 24 4 22-89
Pakken we toch maar mooi de 82e plaats!

Gisteren mijn eerste minuten gemaakt, tegen Rhoon 1. Kwam er bij rust in bij 0-2 achter, uiteindelijk 1-4 verloren (wel een assist, toch nog een lichtpuntje ). Rhoon was de bovenliggende partij, lopen een paar prima voetballers. Hun leider vertelde later dat ze iets recht te zetten hadden vanwege een verliespartij in de derby tegen vierdeklasser Oude Maas afgelopen zaterdag. Vooral conditioneel stonden ze er beter voor dan wij. Kanttekening: we waren niet bepaald compleet en er liepen zo'n vijf jongens in van A1 van vorig jaar.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_71822367
Toch mooi dat je je rentree hebt kunnen maken!!! Hopelijk ook voor lange tijd fit nu.

Nog bekende spelers bij De Lindt? En wat zal de doelstelling zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_71843808
Vorig jaar heb ik uiteindelijk nog aardig wat gespeeld, veel in het tweede, later ook wat wedstrijden in het eerste. Hopelijk die lijn doorzetten dit jaar, om het even in welk elftal.

Bekende spelers bij ons? We hebben er niets bij, er is wel wat weggegaan. De Lindtse kern is er nog altijd, met o.a. Marcel Terreehorst, Raymond Klootwijk en Randy Haas. Ook Martijn Stoop gaat na een jaartje in het tweede het eerste elftal weer versterken (vorig jaar kon ie het -niet als enige- niet bepaald vinden met Makkie), maar hij wordt behoorlijk gehinderd door een liesblessure. Verder veel doorgestroomde jeugd, zo speelde er dinsdag iemand van 16 jaar mee (deed het prima overigens).

Over een doelstelling kan ik weinig zinnigs zeggen. Met de jonge groep van dinsdag gaat het vooral om progressie en wegblijven uit de degradatiezone. Alles meer is mooi meegenomen. Als de blessures afnemen en de ploeg beter in balans is, kunnen we mogelijk een leuk seizoen draaien.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 augustus 2009 @ 16:07:09 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_71851210
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Pakken we toch maar mooi de 82e plaats!

Jullie hebben dat seizoen wel historie geschreven

pi_71851323
Zo is het maar net. Stonden lang op 1 punt, kwam Studio Sport de volgende verwachte verliespartij filmen, pakken we 3 punten

Edit: blijkbaar verkeerd onthouden: we hadden zelfs nog geen enkel punt. Zie http://www.volkskrant.nl/(...)roote_Lindt_dat_wint
  Trouwste user 2022 donderdag 13 augustus 2009 @ 16:12:13 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_71851360
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Zo is het maar net. Stonden lang op 1 punt, kwam Studio Sport de volgende verwachte verliespartij filmen, pakken we 3 punten

Trouwste user 2022 donderdag 13 augustus 2009 @ 16:12:53 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_71851384
Een club hier uit de buurt, Zuilichem, is ooit gedegradeerd met 0 punten.

pi_71851404
Klopt, hadden het er laatst nog over bij ons.

Maar de kern is dus inderdaad weer gelijk. Toch mooi, dat je die spelers al lang bij de club houdt. Zal dit seizoen zeker de uitslagen van De Lindt weer volgen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 04:07:43 #75
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_71866732
Dan zal ik ook hier maar even wat posten: ik ben trotse supporter van Rijnsburgse Boys, Kampioen Hoofdklasse A en Zaterdagkampioen!

Wat ik zelf voor m'n club doe? Komend seizoen spelen in het 9e of het 17e, de E4 2x in de week trainen en als het kan het Sfeerteam helpen met acties rond wedstrijden van het eerste!

De doelstelling voor volgend seizoen is de plaatsing voor de Topklasse, maar voor de spelers zal de doelstelling de algehele amateurtitel zijn, mijn verjaardag ligt namelijk voor velen nog aardig vers in het geheugen.

Om dit te bereiken moet er wel gescoord gaan worden, want in de eerste 3 wedstrijden scoorde RBB nog niet en miste Peter Freke zelfs voor het eerst in ongeveer 8 jaar een penalty!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:38:59 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_71876605
Welkom uitje4life

pi_71905292
ADO'20 - Harkemase Boys 2-1 (tevens ruststand)
ADO speelde zeker de 1e helft wel aardig, dit was het team wat waarschijnlijk in grote lijnen wel de basis zal zijn. De tweede helft was een stuk minder, voornamelijk door de vele wissels aan ADO-kant, waardoor er veel mindere goden in het veld kwamen. Dat Imac nog een penalty verknalde was wel gerechtigheid ook, want de overtreding was buiten de 16 begaan. Maar goed, het arbitrale trio liet legio steken vallen, dus dit kon er ook wel bij. Kolere, wat liepen die gasten te kloten!
Harkemase Boys viel me tegen. De lange spits was eigenlijk alleen maar aan het janken en het enige "gevaar" kwam van vrije trappen waar een beetje keeper niet warm of koud van wordt. Ik had meer verwacht van een kampioen.

Maar goed, lekker fietstochtje naar IJmuiden, redelijk potje voetbal gezien, ijsje gehaald bij de pont: mooi middaggie zo!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:19:11 #78
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_71906240
Rijnsburgse Boys - Jodan Boys: 3-1. Dikverdiend, ik zag weer wat van het team van vorig jaar!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_71906844
OJC speelde 1-1 bij Roda Boys. Afgelopen zondag 1-3 verloren van AFC, dat had ik nog niet gepost zie ik.

Nog niet iedereen is present wegens vakanties, en er zijn ook nog wat geblesseerden e.d. Het wil dus allemaal nog niet zoveel zeggen. Wel hebben we te weinig keepers (vandaag keepte een A-junior en was de keeperstrainer reservedoelman) en zijn de twee nieuwelingen die afkomstig zijn van de profs van TOP echt aanwinsten.
pi_71907390
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef Sersjee het volgende:
Harkemase Boys viel me tegen. De lange spits was eigenlijk alleen maar aan het janken
Barto? Dezelfde speler die scoorde (was een penalty toch)?

Dit was de eerste wedstrijd waar ik niet bij was. Gelukkig duurt het nog een week of 3 voordat de competitie weer begint, maar het mag vanaf nu zolangzamerhand wel wat beter beginnen te draaien. Ik hoop dat straks op de website ook de opstelling van Harkemase Boys van vandaag staat.
pi_71918920
In een iets serieuzere test, tegen het Zwijndrechtse Pelikaan, wint Seolto met 2-3
  Trouwste user 2022 zondag 16 augustus 2009 @ 13:44:27 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_71920404
5-0 gewonnen van Altena

maandag 17 augustus 2009 @ 14:27:06 #83
52774 Laakie
Doet het voor een knaakie!
pi_71949965
Ik support FC Hilversum, vorig seizoen 2e geworden in de hoofdklasse zondag Tot de laatste speeldag voor het kampioenschap gestreden maar helaas de titel aan Westlandia moeten laten
Desondanks een zeer puike prestatie, zeker omdat ze waren geprovomeerd vanuit de 1e klasse

Kijken wat het dit jaar gaat worden, we mogen iig volgende week aantreden tegen Spakenburg voor de KNVB beker, zal een leuke pot voetbal worden
:D
pi_71953543
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Zjakkie het volgende:
In een iets serieuzere test, tegen het Zwijndrechtse Pelikaan, wint Seolto met 2-3
Nou ja, serieus... Pelikaan na een zomerse vrijdagavond, ik betwijfel het.

Opvallend nieuws uit zondag A:

Complex FC Chabab afgekeurd
www.thuisuiteten.nl
pi_71954604
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Opvallend nieuws uit zondag A:

Complex FC Chabab afgekeurd
Da's niet opvallend hoor... Hun huidige complex is al jaren, net als menig complex in A'dam, te triest voor woorden. Ze moeten er ook weg. Het wachten is op een nieuw complex op sportpark Sloten, voor komend seizoen verwacht ik dat ze bij SDW of Turkiyem (die liggen naast elkaar) gaan spelen. Niet dat dat wat is, maar da's weer een ander verhaal.
pi_71954642
Dat kan, maar ik vind het toch wel opvallend in die zin dat ik me niet kan herinneren dat de KNVB recent nog een complex zo heeft afgekeurd.
www.thuisuiteten.nl
pi_71954876
Als ik het me goed herinner was het vorig seizoen ook al afgekeurd, maar kregen ze dispensatie. Ze speelden volgens mij meestal op het veld van KNVB West1, dat ligt naast hun hoopje ellende. Dat hele park daar is al jaren een verschrikking, zeker sinds KBV is opgegaan in Blauw Wit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sersjee op 17-08-2009 17:47:16 ]
pi_72001944
Tot dusver draaien we een abominabel slechte voorbereiding. Ik loop al een tijdje mee, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Er zijn veel excuses te bedenken, maar als we zo de compititie ingaan houd ik mijn hart vast. En ja, ondergetekende deelt in de malaise.
pi_72003277
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Serieuzer dan de Lepelstraatse Boys iig Pelikaan is toch ook een derdeklasser, net als Drechtstreek waar gisteren kansloos van verloren is (1-7 ofzo).
pi_72004882
Peilikaan heeft ook een best leuke ploeg.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 15:36:07 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_72011922
NIVO Sparta - Theole 1-1

pi_72013268
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Serieuzer dan de Lepelstraatse Boys iig Pelikaan is toch ook een derdeklasser, net als Drechtstreek waar gisteren kansloos van verloren is (1-7 ofzo).
Wat is SEOLTO aan het doen dan? 1-7 tegen Drechtstreek....
www.thuisuiteten.nl
pi_72013609
Nog niks gezien vanwege vakantie. Zal de schade binnenkort wel inhalen.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 16:44:40 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_72013767
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Beschouw het volgende:
Nog niks gezien vanwege vakantie. Zal de schade binnenkort wel inhalen.
Iets meegekregen van de Confacas cup in Canada ?

pi_72014697
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Iets meegekregen van de Confacas cup in Canada ?

Nee. Alleen af en toe een flard gezien van American Football. Stompzinnig spel.
Bij een kroeg was zelfs een tv-scherm geinstalleerd boven de pisbak.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 17:27:35 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_72014945
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Nee. Alleen af en toe een flard gezien van American Football. Stompzinnig spel.
Bij een kroeg was zelfs een tv-scherm geinstalleerd boven de pisbak.
Wat een sportland

pi_72015239
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat is SEOLTO aan het doen dan? 1-7 tegen Drechtstreek....
Er stonden enkele aparte namen tussen (d.w.z. die normaal in het 2e spelen), verder weinig van de wedstrijd gezien, ik moest zelf trainen.
Voor wat ik begrepen heb kwamen we 1-0 achter, toen 1-1 door een werelddoelpunt, bij rust was het al 3-1 of 4-1 en na rust werd het dus zelfs 7-1 ofzo. Ik weet ook niet wie er ontbraken aan onze kant, dat zou hooguit een en ander kunnen verklaren. Anders zou ik het ook niet weten.

We werden in ieder geval, zoals de uitslag ook wel doet vermoeden, aardig overlopen.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 17:50:42 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_72015481
NIVO wisselde 10 spelers de tweede helft. En we maakten een 0-1 achterstand goed.

pi_72015604
Brede bank dan Manus of niet met de beste elf begonnen?

Tegen wie mag NIVO dit weekend bekeren trouwens?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 17:58:37 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_72015638
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:57 schreef methodmich het volgende:
Brede bank dan Manus of niet met de beste elf begonnen?

Tegen wie mag NIVO dit weekend bekeren trouwens?
Rijsoord.

Dus een gelijkwaardige club zeg maar.

Weten we echt hoe het er voor staat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')