abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 20:17:18 #276
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73254072
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:28 schreef joers1 het volgende:

[..]

Precies....er zijn maar héél weinig (geen?) clubs uit de eerste, tweede en mischien zelfs wel derde klasse, die NIET betalen. Dus ik denk dat iemand hier een beteje z'n frustratie (jaloezie?) kwijt moet....;)
Nemelaer heeft nog nooit betaald en speelt met enkel jongens van uit het dorp ( op 1 outsider na ) al drie jaar verdienstelijk in de 2e klasse.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 30 september 2009 @ 20:56:20 #277
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73255614
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En je geeft zelf toe dat er bij De Valk een elftal bij elkaar gekocht is?
Je hebt echt niet goed gelezen en trekt derhalve een zeer overtrokken conclusie.Ik heb iets ánders toegegeven....maar NIET dat er een heel elftal bij elkaar gekocht is (is namelijk ook totaal niet waar)

[ Bericht 21% gewijzigd door joers1 op 30-09-2009 21:19:35 ]
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:36:16 #278
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73257102
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef joers1 het volgende:

[..]

Je hebt echt niet goed gelezen en trekt derhalve een zeer overtrokken conclusie.Ik heb iets ánders toegegeven....maar NIET dat er een heel elftal bij elkaar gekocht is (is namelijk ook totaal niet waar)
Geen heel elftal, maar dat kampioenschap van vorig jaar is wel gekocht. Iedereen wist voor aanvang van de competitie al dat het heel vreemd moest lopen wilden jullie geen kampioen worden.

Het was nooit een slecht ploeg, maar vorig jaar werden echt een aantal toppers gehaald. Mar goed zo gaat dat met die ploegen.

Ben blij dat ik iedere zondag naar mn broertje en vrienden kan gaan kijken die hier in t eerste elftal spelen

[ Bericht 14% gewijzigd door Sethje op 30-09-2009 21:41:50 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_73270485
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef Sethje het volgende:

Ben blij dat ik iedere zondag naar mn broertje en vrienden kan gaan kijken die hier in t eerste elftal spelen
Precies .
Liever met eigen jongens in de vierde klasse dan betaald in de hoofdklasse .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 donderdag 1 oktober 2009 @ 18:19:31 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_73281245
Haden we 25 jaar geleden maar betaald. Had ik hoofdklasse kunnen spelen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73323057
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Precies .
Liever met eigen jongens in de vierde klasse dan betaald in de hoofdklasse .
De trainer van Vlissingen is familie vandaar dat ik ze volg.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:18:18 #282
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73327214
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef Sethje het volgende:

[..]

Geen heel elftal, maar dat kampioenschap van vorig jaar is wel gekocht. Iedereen wist voor aanvang van de competitie al dat het heel vreemd moest lopen wilden jullie geen kampioen worden.

Het was nooit een slecht ploeg, maar vorig jaar werden echt een aantal toppers gehaald. Mar goed zo gaat dat met die ploegen.

Dat iedereen wist dat De Valk kampioen ging worden had vooral te maken met kwaliteit natuurlijk. Kwaliteit die De Valk had (heeft?) en waar in enkele gevallen voor betaald is ja (maar nogmaals, dat gebeurd "overal")
Er zijn vorig jaar maar 4 jongens nieuw gekomen. En slechts 2 daarvan kun je echt als topper beschouwen, die enige ervaring hadden in het betaalde voetbal. De Valk was, los van het feit of er betaald werd, absoluut de beste ploeg in de poule afgelopen seizoen. Daar kun je simpelweg niet omheen.
Overigens kun je ook hier zeggen: in die klasse van afgelopen seizoen zaten heel wat meer verenigingen die betalen hoor. Kochten die óók hun niet-kampioenschap?

De discussie over wel/niet betalen is eigenlijk zinloos. Je kan hier wel roepen dat je liever 5e klasse speelt, dan betaald hoofdklasse, maar dat is niet geloofwaardig natuurlijk. Ga eens in de hoofdklasse kijken? Welke verenigingen betalen daar NIET????? Dat hoort er nou eenmaal bij op dat niveau, of je het nou eens bent met dat feit of niet. Zo gaat het gewoon. That's life zou ik zeggen. Geld is "macht"...zo is het overal. Als je als club ooit hoofdklasse WILT spelen, is geld nou eenmaal iets wat erbij hoort. Daar kies je als club voor of niet. Kan ik me niet zo druk om maken eigenlijk.
En ja...betalen, geld, begroting....het zegt verder niets. Ajax heeft al jaren een grotere begroting dan PSV....en heeft dat méér succes gehad afgelopen jaren? Weinig he? Rest my case....

[ Bericht 6% gewijzigd door joers1 op 03-10-2009 08:31:30 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:31:52 #283
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73327264
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef CoteDo het volgende:

[..]

De trainer van Vlissingen is familie vandaar dat ik ze volg.
Haha kun je niet ff regelen dat ie een keer verliest dan?
Zonder gekheid: Vlissingen vind ik een hele sterke ploeg. Heb ze twee keer zien spelen afgelopen weken/maanden. Maakten wel een hele sterke indruk op me.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:04:37 #284
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73329934
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 08:18 schreef joers1 het volgende:

[..]

Dat iedereen wist dat De Valk kampioen ging worden had vooral te maken met kwaliteit natuurlijk. Kwaliteit die De Valk had (heeft?) en waar in enkele gevallen voor betaald is ja (maar nogmaals, dat gebeurd "overal")
De Valk was nooit slecht idd. Altijd bovenste paar plaatsen.
quote:
Er zijn vorig jaar maar 4 jongens nieuw gekomen. En slechts 2 daarvan kun je echt als topper beschouwen, die enige ervaring hadden in het betaalde voetbal. De Valk was, los van het feit of er betaald werd, absoluut de beste ploeg in de poule afgelopen seizoen. Daar kun je simpelweg niet omheen.
Overigens kun je ook hier zeggen: in die klasse van afgelopen seizoen zaten heel wat meer verenigingen die betalen hoor. Kochten die óók hun niet-kampioenschap?
Als wij als Nemelaer zijnde 2e worden zonder te betalen is er toch iets in mij wat het cru vind, al weet ik ook dat het onomkeerbaar is
Mijn party reviews
pi_73335287
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 08:31 schreef joers1 het volgende:

[..]

Haha kun je niet ff regelen dat ie een keer verliest dan?
Zonder gekheid: Vlissingen vind ik een hele sterke ploeg. Heb ze twee keer zien spelen afgelopen weken/maanden. Maakten wel een hele sterke indruk op me.
Vlissingen heeft een sterke ploeg. Hebben voor de beker ook bij hoofdklasser Hoek gewonnen. Het scheelt dat ze daar in het "dichtbevolkte" gebied van Vlissingen/Middelburg weinig concurrentie hebben dus talenten komen ook graag naar Vlissingen.(en eerlijk is eerlijk, qua sponsering zit het ook erg goed). Als je in de regio Eindhoven kijkt dan heb je behalve de profclubs ook nog ploegen als UNA, De Valk, Best Vooruit, Geldrop, Nuenen. Verspreiding is daar veel groter.

8 November is het trouwens De Valk - Vlissingen. Ik kan er helaas niet bij zijn die dag
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:47:42 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_73336490
Dinteloord - NIVO Sparta 0-4

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73341509
Seolto - DVO'60 3-0
pi_73351410
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef CoteDo het volgende:

[..]

Vlissingen heeft een sterke ploeg. Hebben voor de beker ook bij hoofdklasser Hoek gewonnen. Het scheelt dat ze daar in het "dichtbevolkte" gebied van Vlissingen/Middelburg weinig concurrentie hebben dus talenten komen ook graag naar Vlissingen.(en eerlijk is eerlijk, qua sponsering zit het ook erg goed). Als je in de regio Eindhoven kijkt dan heb je behalve de profclubs ook nog ploegen als UNA, De Valk, Best Vooruit, Geldrop, Nuenen. Verspreiding is daar veel groter.

8 November is het trouwens De Valk - Vlissingen. Ik kan er helaas niet bij zijn die dag
Dat is dus al onzin. RCS speelt in dezelfde klasse, GPC op hetzelfde niveau op zaterdag. En toch gaan ze allemaal naar Vlissingen. Ra ra. Het heeft niets met de club te maken dat ze daar naar toe gaan, alleen voor de centen. Kun jij de trainer kennen, ik de spelers .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_73353437
Toch ging Besar Xhoxhaj juist weg bij Vlissingen en trok naar RCS. Vond ik opvallend.

Kloetinge virtueel koploper in 1C, waar Heerjansdam wordt weggeveegd door Nieuw-Lekkerland: 4-0.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_73354583
3-0 gewonnen, maar deze week misschien een nog mooiere prijs gewonnen:

http://www.wvhedw.nl/inde(...)de-accommodatie.html
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 17:56:58 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_73362931
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef methodmich het volgende:
Toch ging Besar Xhoxhaj juist weg bij Vlissingen en trok naar RCS. Vond ik opvallend.

Kloetinge virtueel koploper in 1C, waar Heerjansdam wordt weggeveegd door Nieuw-Lekkerland: 4-0.
Volgende week de topper NIVO Sparta - Veen Mich

pi_73362999
Uitslagen zondaghoofdklasse

Papendrecht dus gewonnen. Geen beste pot, maar Geert Bakker was weer eens de grote man. Als ze slimmer counterden, was het 5-1 geworden.

SC Feyenoord ook netjes.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 18:24:19 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_73363630
MM is het de ambitie van ASWH de Topklasse te halen ?

pi_73364032
Lijkt me een overbodige vraag gezien de klasseringen de laatste tien jaar....

Maar goed, in onze afdeling zitten tien clubs die naar de Topklasse willen en ook kunnen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 18:42:24 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_73364105
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:40 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een overbodige vraag gezien de klasseringen de laatste tien jaar....

Maar goed, in onze afdeling zitten tien clubs die naar de Topklasse willen en ook kunnen.
Ik sprak mijn visboer uit Spakenburg. Hij zei dat ze dit jaar zoveel hebben geïnvesteerd dat zelfs hun tweede kampioen in de hoofdklasse kan worden.

pi_73364644
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik sprak mijn visboer uit Spakenburg. Hij zei dat ze dit jaar zoveel hebben geïnvesteerd dat zelfs hun tweede kampioen in de hoofdklasse kan worden.

Geinvesteerd
Amateurclubs die betalen zouden mijn inziens direct geroyeerd moeten worden bij de KNVB, zie het maar al te vaak, amateurclubs waar alleen het eerste belangrijk is, en als ze kapot gaan de overige teams mogen leiden, gelukkig dat dit niet bij ons het geval is, het enige privelege wat onze eerst elftalspelers hebben is dat ze geen bardiensten draaien, en dat houd het op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:18:11 #297
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73365159
Zowel De Valk als Vlissingen spelen gelijk.....alsof de duvel ermee speelt.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 oktober 2009 @ 18:32:07 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_73494588
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Volgende week de topper NIVO Sparta - Veen Mich

Ik houd jullie op de hoogte

donderdag 8 oktober 2009 @ 18:47:40 #299
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73495099
Zaterdagavond De Valk-Nuenen
  Trouwste user 2022 donderdag 8 oktober 2009 @ 18:50:14 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_73495205
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:47 schreef joers1 het volgende:
Zaterdagavond De Valk-Nuenen
Welke klasse tegenwoordig ? De Valk ken ik nog uit de hoofdklasse.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')