Hoelang blijven de sponsors het daar ophoesten? Was het een eenmalige investering om het 100 jarig bestaan kracht bij te zetten of blijven ze het nu continueren ?quote:Op zondag 27 september 2009 19:47 schreef joers1 het volgende:
De Valk wéér gewonnen, ongeslagen aan kop in de 1e klasse....12 uit 4
Geen idee...het draait gewoon erg lekker, vorig seizoen en nu gewoon nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoelang blijven de sponsors het daar ophoesten? Was het een eenmalige investering om het 100 jarig bestaan kracht bij te zetten of blijven ze het nu continueren ?
Die speelden daar samen in de voorhoede, lang geleden. De oude tribune staat er nog, is een monument dacht ik, veld is verplaatst. De club is eerst samen met ASW en ODS gefuseerd tot SC Reeland, maar op aandringen van de sponsor is de naam later weer SC Emma geworden. ODS-leden van de oude stempel konden dat niet verkroppen en hebben inmiddels ook weer een eigen doorstart gemaakt onder de oude naam.quote:Op zondag 27 september 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
Is Emma niet de club waar de van der Gijpjes begonnen ?
Wel grappig dat de andere promovendus (Vlissingen) ook de eerste 4 wedstrijden gewonnen heeft (waarvan 3 uitwedstrijden)quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef joers1 het volgende:
[..]
Geen idee...het draait gewoon erg lekker, vorig seizoen en nu gewoon nog steeds.
Het is een goede groep bij elkaar. En als je in "the winning mood" bent krijgt elk team natuurlijk vleugels. Vanuit de tweede klasse promoveren (ongeslagen) en dan in de eerste klasse dat voortzetten, dat geeft een groep wel een "schwung"
Yep, en De Valk waar joers1 het hierboven over had.quote:Op maandag 28 september 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
Vlissingen, die zitten bij IFC en Unitas en Geldrop e.d. toch??
Tja....Vlissingen en De Valk vechten momenteel om de koppositie. De Valk mag zondag naar Oost-Souburg d8 ik....quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef CoteDo het volgende:
[..]
Wel grappig dat de andere promovendus (Vlissingen) ook de eerste 4 wedstrijden gewonnen heeft (waarvan 3 uitwedstrijden)
Wat ik bedoel: er zijn vorig jaar veel spelers gekomen door investeringen ( corrigeer me als het niet zo is ). Blijven ze nu op die voet doorgaan? Zijn al die spelers gebleven, zijn er misschien nog meer jongens aangetrokken na het kampioenschap. Of was het een eenmalige geste vanuit de sponsors om het kampioenschap tijdens het 100 jarig bestaan te behalen? Of gaan ze nu op die voet verder?quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef joers1 het volgende:
[..]
Geen idee...het draait gewoon erg lekker, vorig seizoen en nu gewoon nog steeds.
Het is een goede groep bij elkaar. En als je in "the winning mood" bent krijgt elk team natuurlijk vleugels. Vanuit de tweede klasse promoveren (ongeslagen) en dan in de eerste klasse dat voortzetten, dat geeft een groep wel een "schwung"
De twee clubs die het meest betalen staan bovenaan. Wees er maar ontzettend trots op.quote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef joers1 het volgende:
[..]
Tja....Vlissingen en De Valk vechten momenteel om de koppositie. De Valk mag zondag naar Oost-Souburg d8 ik....
Emma is natuurlijk een veel mooiere naam dan 'Reeland', vind ik.quote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die speelden daar samen in de voorhoede, lang geleden. De oude tribune staat er nog, is een monument dacht ik, veld is verplaatst. De club is eerst samen met ASW en ODS gefuseerd tot SC Reeland, maar op aandringen van de sponsor is de naam later weer SC Emma geworden. ODS-leden van de oude stempel konden dat niet verkroppen en hebben inmiddels ook weer een eigen doorstart gemaakt onder de oude naam.
Je zit er hier écht ff naast....je hebt dus duidelijk geen informatie over hoe het écht zit (bij de andere clubs). Geeft niks, maar een beetje ononderbouwd dingen gaan roepen is niet echt moeilijk. Kom eens met feiten dan....als je zer al kent?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De twee clubs die het meest betalen staan bovenaan. Wees er maar ontzettend trots op.
Precies....er zijn maar héél weinig (geen?) clubs uit de eerste, tweede en mischien zelfs wel derde klasse, die NIET betalen. Dus ik denk dat iemand hier een beteje z'n frustratie (jaloezie?) kwijt moet....;)quote:Op woensdag 30 september 2009 16:20 schreef methodmich het volgende:
IFC timmert de laatste jaren ook aan de weg op dat gebied en Unitas staat ook niet als zuinig bekend.
Jij denkt te weten wat ze bij Vlissingen betalen? Lol. En je geeft zelf toe dat er bij De Valk een elftal bij elkaar gekocht is?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef joers1 het volgende:
[..]
Je zit er hier écht ff naast....je hebt dus duidelijk geen informatie over hoe het écht zit (bij de andere clubs). Geeft niks, maar een beetje ononderbouwd dingen gaan roepen is niet echt moeilijk. Kom eens met feiten dan....als je zer al kent?
Ik kan je nu al melden dat sowieso Geldrop al méér betaald dan zowel Vlissingen áls De Valk....
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:28 schreef joers1 het volgende:
[..]
Precies....er zijn maar héél weinig (geen?) clubs uit de eerste, tweede en mischien zelfs wel derde klasse, die NIET betalen. Dus ik denk dat iemand hier een beteje z'n frustratie (jaloezie?) kwijt moet....;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |