Nee, ze adverteren tot 20Mb....niet tot 20 MB.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef RD4 het volgende:
[..]
Tele2 zal je nul op het rekest geven, ze adverteren namelijk TOT 20MB, het probleem van ADSL is: hoe verder je van de centrale zit, hoe slechter het signaal word. Dus helaas tenenkaas.
Nee hoor, ik zou gewoon de betalingen storneren, de machtiging intrekken, een aangetekende brief sturen naar de provider dat je het nu zat bent en brieven sturen naar Kassa en Radar zodat je je verhaal op TV mag komen vertellen zodat je dit onrecht aan de kaak kan stellen!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:23 schreef geevee het volgende:
Stuur ze anders gewoon een briefje dat je op dat nummer de storingsdienst niet kan bereiken en geef ze nog een redelijke tijd om het in orde te brengen.
Je kunt eventueel aankondigen dat je als het niet in orde komt het contract wegens wanprestatie gaat ontbinden en erbij zetten dat je in dat geval meteen de verleende machtigingen als ingetrokken beschouwd en geeft ze een aantal dagen om de boel op orde te brengen.
Ik heb hier zelf een kabelaansluiting en derhalve minder last van het bottleneck effect.
Succes!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:28 schreef CasB het volgende:
Volgens mij bedoelt TS inderdaad dat hij maar 3Mb/sec haalt en niet 3MB/sec.
Als je gewoon de posts leest, dan had je erachter kunnen komen dat TS dat NIET bedoelt....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Tele2 adverteerd met 20Mb/sec.....dus dat is Mbit?
Volgens mij is dat Mega Byte
Dat is dus wat ze doen. Ik neem aan dat je megabyte bedoelde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:23 schreef ScarFace- het volgende:
En daarom moeten providers maar weer gewoon met mbit gaan adverteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |