Dat is Pools.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:34 schreef TC03 het volgende:
Probeer het gewoon opnieuw, met deze TT wordt het sowieso niks. Om over je mislukte code nog maar niet te beginnen.
Of mensen die een eos kopen en vervolgens alleen de automatische piloot gebruiken, want dat andere is allemaal veel te ingewikkeldquote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef TC03 het volgende:
Het zou pas een terechte klacht zijn als je zou klagen over mensen die een Canon EOS 1000D kopen en vervolgens denken een goede fotograaf te zijn, terwijl ze nog nooit hebben gehoord van een polarisatiefilter en een scheve horizon eerder regel dan uitzondering is.
Dat is helemaal geen Canon EOS maar een Panasonic Lumixquote:Op zondag 19 juli 2009 19:34 schreef wapwip het volgende:
Niet zeiken over de canon eos die heb ik ook
Ah, er is iemand jaloersquote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef Michielos het volgende:
Ook al die kunstzinnige tutjes die opeens een MacBook aanschaffen samen met een Nikon (Canon ZUIGT aldus hun) en dan heel kunstzinnig kiekjes gaan nemen..
![]()
Waar heb jij het overquote:Op zondag 19 juli 2009 19:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Canon EOS maar een Panasonic Lumix
Dat ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef wapwip het volgende:
[..]
Of mensen die een eos kopen en vervolgens alleen de automatische piloot gebruiken, want dat andere is allemaal veel te ingewikkeld
Over die foto.quote:
Hey, da's een verkoopargument.quote:
idd en kwaliteit hoeft dus niet synoniem te zijn voor duur. Menig amateur schiet beter dan een pro.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou wel van wannabe fotografen.
Ze rekenen altijd minder geld voor dingen dan 'professionele' fotografen.
Ik kan met een hamer op een spijker slaan. Ga je mij nu ook inhuren als je huis eens verbouwd moet worden?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:52 schreef Asics het volgende:
[..]
idd en kwaliteit hoeft dus niet synoniem te zijn voor duur. Menig amateur schiet beter dan een pro.
en WTF 'pro'iedereen kan foto's schieten tegenwoordig.
voor het verbouwen van een huis heb je meer kwaliteiten nodig.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef TheSiege het volgende:
[..]
Ik kan met een hamer op een spijker slaan. Ga je mij nu ook inhuren als je huis eens verbouwd moet worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |