Ah leuk hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw tagje en kleurtje is al aangevraagd, dus dat zou binnen nu en morgen moeten gebeuren ongeveer!
Want je donatie was al binnen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Ja, via de mail. En hij heeft al overgemaakt ook!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Had die meneer 35 euro al een berichtje gehad dan Q?
Geen mail gezienquote:Op zondag 19 juli 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, via de mail. En hij heeft al overgemaakt ook!
Het staat er nog niet bij, maar wel een kopie van de afschrijving gezien!
Gaat lekker he! Maar ehm...dankzij jullie allemaal hier hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef JJH het volgende:
140 euri's in anderhalve dag.
Wat een kudde helden hier
wat ing zegtquote:Op zondag 19 juli 2009 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Had die meneer 35 euro al een berichtje gehad dan Q?
Tof!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel pakket A en B doneren
& ik zal meteen even een mailtje sturen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil wel pakket A en B doneren
& ik zal meteen even een mailtje sturen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Qwea is vanavond opperhoofd mail beantwoorden dus binnen nu en 2 minuten heb je wel mail terug![]()
Bedankt alvast!![]()
Snap je de hint Q?
En het bedrag is gestortquote:
Super!quote:
Doneren?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef F04 het volgende:
Aaah wat lieeeef.
Ooh ja! Paypal.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:12 schreef dddour het volgende:
Als Paypal loopt doneer ik, tot die tijd zet ik mijn eigen katten nog ff in het zonnetje
Had jij Milo door deze actie geadopteerd, of eerder al? Either wayquote:
Ik zie hem echt overal nutteloze reply's posten ja. Prima, maar niet in dit topic.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wil alleen een hogere postcount.
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef supkaa het volgende:
Ik wil graag pakket A en B doneren, zal zo even mailen
Lief van jequote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef supkaa het volgende:
Ik wil graag pakket A en B doneren, zal zo even mailen
man, ze heeft allang mail terugquote:Op zondag 19 juli 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Qwea! Je moet zo weer aan het werk!
Is goed, ik doe mail/pm welquote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
man, ze heeft allang mail terug
Ik ben zo wel ff film kieken though! Dus als iemand een oogje int zeil wil houden, graag
Bij de meeste mensen staat de Paypal gekoppeld aan een creditcard. Dus heb je nog even geen geld op je rekening (tot het einde van de maand), kan je wel alvast doneren via Paypal met je creditcardquote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Nog even over een vraag of we ook een Paypal dinges er aan kunnen koppelen:
Ik heb begrepen dat Paypal een kopersbescherming is, dus dat je het geld pas overmaakt als je goederen zijn geleverd bijvoorbeeld. Maar je 'koopt' hier niets, dus ik zie het nut er in dit geval niet van.
Dan moeten we nog iets gaan beheren, en we hebben ook nog gewoon een baan enzo
Maar als iemand een enorm goede reden heeft om het toch te doen, dan hoor ik het graag!
MM gaat eens even kijken hoe dat precies zit. Als het namelijk zo zit, dat je niet je geld zomaar via kopersbescherming kan terug halen, dan wil MM voor die ene user wel zijn paypal account ff beschikbaar stellen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Nog even over een vraag of we ook een Paypal dinges er aan kunnen koppelen:
Ik heb begrepen dat Paypal een kopersbescherming is, dus dat je het geld pas overmaakt als je goederen zijn geleverd bijvoorbeeld. Maar je 'koopt' hier niets, dus ik zie het nut er in dit geval niet van.
Dan moeten we nog iets gaan beheren, en we hebben ook nog gewoon een baan enzo
Maar als iemand een enorm goede reden heeft om het toch te doen, dan hoor ik het graag!
Goed punt. Maar tot nu toe heeft 1 iemand aangegeven paypal te willen doen. Is het nodig om voor 1 iemand (die eventueel via MM kan storten) speciaal PP aan te maken?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen staat de Paypal gekoppeld aan een creditcard. Dus heb je nog even geen geld op je rekening (tot het einde van de maand), kan je wel alvast doneren via Paypal met je creditcard
Goede reden of niet?
Lief!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:59 schreef sindell het volgende:
Super actie!
Als dierengek kan ik natuurlijk niet achterblijven. Eenmaal pakket B, mailtje is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |