elkaar tegen komen lijkt me juist extra spannend!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jan en Liza en fem zitten in Frankrijk toch? En Yo en Wesley in Spanje. Lijkt me ook beter zo, ze zouden elkaar eens tegen het lijf kunnen lopen, krijgen ze misschien gelzaer over de verdwenen ballen, jan heeft vast al een SMS-je van ma Gerda gehad.! Misschien al wel 2 als ze het niet te duur vindt worden!
hahahahahhaa Hopelijk zijn we niet te snel met al deze rompslomp... Tenzij Wim Yo Wes Liza Jan Gerda of mama K. nog wat uitspookt natuurlijk.... Of de ex van Wes waarvan ik de naam kwijt benquote:Op zondag 19 juli 2009 20:14 schreef Leandra het volgende:
TerugVindPaling, en nou maar hopen dat jullie niet weer 2 topics verder zijn als ik m'n eigen tvp lees
ja dank je ...jij was ook super net op dat mod-topic.tot volgende week!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, wat een gedoe hier. Misschien eerst de bezem er maar even doorheen om het leesbaar te maken.
Annie, als ik je niet meer zie hier....fijne veekeesjun.![]()
Dat dacht ik ook, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan en Liza met kleine Fem zitten toch ook in Spanje in Mallorca of niet?
Nu genoeg veren in Bom's reet.... Gaan we nu ontopic verderquote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie is een topper dat ie t zo opneemt voor iemand,echt moest ik ff kwijt.
indirect 2.... Maar laten we het laten gaan en gezellig houden... Misschien dat we dan de hele boel kunnen vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is een voornaam Pailinggate topic poster aangevallen!
Meid! Nee toch!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook namens mij een ontiegelijk fijne vakantiequote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja dank je ...jij was ook super net op dat mod-topic.tot volgende week!
Wie dan? Linkje?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn gespot in Millauquote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
En ben nog benieuwder of er al foto's zijn opgedoken van Jan Liza en Fem op de spaanse Costa........
En eventueel nog meer foto's van Yo in jurk en Wes in zijn schattige gouden broekje... Kan de link naar de gouden broek niet meer vinden.
Dacht ook al waar ben ik nu in terecht gekomenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
Ahum t was shockerend gewoon ,maar heb ook bijna in me broek gepiest om sommige woorden....Nog nooit meegemaakt in ieder geval, maar ik heb weinig nieuws over de geliefden ,,srry
Oja Luvvvvquote:
ook van mij een goede reis gewenstquote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Alvast bedankt ,maar ik ben er nog een uurtje denk ik ,alles is klaar dus...maarre ik zal jullie wel missen, maar ff weg is ook fijn.
Fijne vakantie anniequote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Alvast bedankt ,maar ik ben er nog een uurtje denk ik ,alles is klaar dus...maarre ik zal jullie wel missen, maar ff weg is ook fijn.
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/21noz0z.jpgquote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
En ben nog benieuwder of er al foto's zijn opgedoken van Jan Liza en Fem op de spaanse Costa........
En eventueel nog meer foto's van Yo in jurk en Wes in zijn schattige gouden broekje... Kan de link naar de gouden broek niet meer vinden.
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Eef999 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/21noz0z.jpg
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.
Dat zal het geweest zijn!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.
Ik denk dat Annie nu helemaal zeker wil weten voor ze iets op Fok Gooitquote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef roosje77 het volgende:
fijne vakantie annie!
geniet er lekker van, enneh, niets aantrekken van dat gelul over volendam.. tis niet persoonlijk. mensen willen gewoon over anderen kletsen, om zich zelf beter te voelen!
en die scoop krijgen we niet meer, ben ik bang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |