Daar zij we voor, elkaar helpenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:50 schreef Dynia het volgende:
Elke dag leer ik weer wat nieuws...ooit zal ik mijn team in orde hebben...
als spits dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef rompompom het volgende:
Heerlijk, de koei hebben we ook weer binnen voor dit seizoen.!
Nog even wat opbouwende kritiek:Je kan je eigen speler kopen, dat kost je waarschijnlijk minder dan deze verkopen en een nieuwe kopen (alleen moederclubgeld en makelaarsgeld, vorige clubgeld krijg je zelf).
Ook maar meteen even melden: Scoren is volslagen onbelangrijk voor middenvelders, ook als je ze aanvallend opstelt.
Trouwens, die rechter middenvelder is niet eens zo héél verkeerd.
Lekker hoor! Dat zijn mooie winsten. PM trainee?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vorige week voor het eerst een speler met het oog op een skilltrade gekocht (aanschafprijs 21k). Steeg na 1 training en vervolgens na een bidwar met 110k winst verkocht![]()
Vleugels natuurlijk.quote:
Klopt ook wel.. Maar zet voor de grap je rechter- en linker middenvelder eens echt op de vleugel komende wedstrijd, en dan nog op aanvallend ook. Geeft een leuke boost aan je aanval!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Dynia het volgende:
ach, op mijn niveau is het misschine niet zo heel belangrijk nog...Aangezien ik wel gewoon 2e sta...
De kans op een zakkende teamgeest (Ook wel TS-hit genoemd) is behoorlijk aanwezig, met name als je een gemene of controversiele persoonlijkheid koopt, of als je een populaire of geliefde teamspeler verkoopt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Dynia het volgende:
Dus echt als links en rechtsbuiten? Ik zet ze altijd links en rechthalf met het pijltje naar voren. En ik gebruik ook vleugelaanval. Werkt prima! Alleen dit weekend ga ik gewoon lekker 4-3-3 spelen tegen een botje.
Weet iemand trouwens hoe het kan dat bijna alle (zeg maar alle) spelers die ik koop slecht beginnen waardoor de teamgeest zakt? Ik heb dat echt bij elke speler.
Volgens bedoelde pompommetje datquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Dynia het volgende:
Dus echt als links en rechtsbuiten? Ik zet ze altijd links en rechthalf met het pijltje naar voren. En ik gebruik ook vleugelaanval. Werkt prima! Alleen dit weekend ga ik gewoon lekker 4-3-3 spelen tegen een botje.
Weet iemand trouwens hoe het kan dat bijna alle (zeg maar alle) spelers die ik koop slecht beginnen waardoor de teamgeest zakt? Ik heb dat echt bij elke speler.
| 1 2 3 4 5 6 | Populair 0% 24,4% Sympathiek 0% 19,1% Aangenaam 28,8% 13,9% Controversieel 52,4% 0% Gemeen 63,3% 0% |
Dank je wel, die zocht ik alquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kans op TS-hit
[ code verwijderd ]
Ogresta en Zayas-Bazan staan inderdaad op de plekken waar ze het meest tot hun recht koment momenteel, als aanvallende wingers. Nix mis mee! Dat verklaart ook de briljante vleugelaanval-vaardigheidquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Dynia het volgende:
Klopt. 17j61d, Redelijk naar Goed PM. Geen bijstats hoger dan Zwakquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat zijn mooie winsten. PM trainee?
Op welk salaris heb je die ingekocht? Ik ben net over naar PM-training, is wel fijn om te weten als ik eens een plekkie over hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt. 17j61d, Redelijk naar Goed PM. Geen bijstats hoger dan Zwak
Hmm... Ga ik nu m'n eigen glazen ingooien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op welk salaris heb je die ingekocht? Ik ben net over naar PM-training, is wel fijn om te weten als ik eens een plekkie over heb
Nee, je gaat een fed-genootje helpenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm... Ga ik nu m'n eigen glazen ingooien?
Wat Flap zegt. Verder: de vijver waar je nu in vist is vrij groot.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm... Ga ik nu m'n eigen glazen ingooien?
Alsof ik door dit ene succesje een 'die-hard' skilltrader ga wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, je gaat een fed-genootje helpenIk zal nooit bieden op een speler waar een fok-genoot ook echt achteraan zit
Super, thanks voor de info!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alsof ik door dit ene succesje een 'die-hard' skilltrader ga worden
Deze was gekocht met ¤390 (excl. 20%), 90 minuten gespeeld als IM (100% TI en 15% Conditie). Heb dinsdag een speler met ¤410 (excl. 20%) 90 minuten als Winger laten spelen. Benieuwd of die daarmee ook gaat stijgen of nog een weekje langer nodig heeft.
Rusland wordt het voor mijquote:
amsterdam herequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef Xummon het volgende:
[..]
amsterdam heretegen een ploeg uit groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |