abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71122054
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah! [ afbeelding ]
Ik moet opeens hieraan denken:

Jeugdsentiment.
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 19 juli 2009 @ 16:40:30 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122095
was te laat ... maar ...
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah! [ afbeelding ]
Krijg er onderhand zelf zin in
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:45:33 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71122248
oh ik had de lp zie ik nu
pi_71122314
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
oh ik had de lp zie ik nu

jah en ik zat te wachten....

nieuwe kutregel......
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:48:48 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71122357
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:

was te laat ... maar ...
[..]

Krijg er onderhand zelf zin in
Ja sorry maar ik óók, met dat liedje van Talitha!
Lekker meegalmen, met een een schuimsnor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71122378
quote:
voor de heikneuters hier die niet weten wat een pikketanissie is

Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:50:29 #8
184769 crew  Deisyy
pi_71122410
Jeetje Talitha gecondoleerd

De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.

Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.

Sterkte met alles de komende tijd
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:52:50 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122503
quote:
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord! Geen grap dit keer!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:54:54 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71122583
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord! Geen grap dit keer!
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:55:35 #11
184769 crew  Deisyy
pi_71122609
quote:

[..]

Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:56:02 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122634
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
Zestienkwadraat bom, zie TT
Toppie Remlof! Jij bent een gouwe pik en een dikke vette aanwinst voor die admin crew!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:56:41 #13
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71122669
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Zie antwoord Gert!

Er zijn grenzen aan het fatsoenlijek
  zondag 19 juli 2009 @ 17:00:45 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71122855
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilen Het is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer.. Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder... Maar wel moooooooooooi
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:00:47 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_71122937
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef FANN het volgende:

[..]

jah en ik zat te wachten....

nieuwe kutregel......
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.

Sorry voor het kapen van je topic.
pi_71122958
quote:

[..]

mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong

en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..

dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...

haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....

Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo

ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren

en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
pi_71123030
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Talitha gecondoleerd

De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.

Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.

Sterkte met alles de komende tijd
Thanks Deis. Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:04:23 #19
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123038
Misschien doe ik wel Freddy Fender.. Freddy Fender is de ultieme held!
pi_71123063
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilen Het is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer.. Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder... Maar wel moooooooooooi

die ga ik dus effe niet aanklikken met dit weetje in mijn achterhoofd......
  zondag 19 juli 2009 @ 17:06:49 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71123126
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Talitha het volgende:

[..]

Thanks Deis. Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!
pi_71123128
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
krijg ''de griep''
pi_71123147
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef FANN het volgende:

[..]

krijg ''de griep''
verkapte doodsverwensing tegenwoordig.......
pi_71123169
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef FANN het volgende:

[..]

mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong

en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..

dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...

haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....

Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo

ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren

en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan? Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
pi_71123257
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Talitha het volgende:

[..]

En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan? Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''
ook een cd gemaakt met liedjes voor mijn moeder die weet dat wel,

kom ik op terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')