Ik moet opeens hieraan denken:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Krijg er onderhand zelf zin inquote:Op zondag 19 juli 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan wat gezellige Duitse schlagers te denken!
Junge, komm bald wieder, bald wieder zu mir. [ afbeelding ]
Ich mach mich sorgen, sorgen um dir [ afbeelding ]
Oe waar is die mongolensmiley van VOL.. ah![ afbeelding ]
Ja sorry maar ik óók, met dat liedje van Talitha!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
was te laat ... maar ...
[..]
Krijg er onderhand zelf zin in
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!quote:
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekendquote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze het lef hebben om die amsterdamse meuk op mijn uitvaart te draaien, beloof ik plechtig dat ik die kist weer uitkom en de hele toko eigenhandig uitmoord!Geen grap dit keer!
Toppie Remlof! Jij bent een gouwe pik en een dikke vette aanwinst voor die admin crew!quote:
Zie antwoord Gert!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij stoer te dreigen dit weekend
Owh, last post! Ik vroeg me al af waarom je over een langspeelplaat begon Marrije.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jah en ik zat te wachten....
nieuwe kutregel......
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thanks Deis.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Talitha gecondoleerd![]()
De wereld staat een tijdje stil als 1 van je ouders dood gaan.
Het is wel heel snel gegaan zeg, maar het lijkt me vreselijk om je moeder zo te moeten zien lijden. Mijn moeder piepte er gewoon heel onverwacht tussenuit een paar jaar nadat mijn vader er ineens tussenuit gepiept was.
Sterkte met alles de komende tijd
die ga ik dus effe niet aanklikken met dit weetje in mijn achterhoofd......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit was een hit in 2006. Toen mijn middelste mannetje er bijna tussenuit piepte. Dat kan ik echt niet draaien zonder héél hard te huilenHet is denk ik bedoeld om te gaan over een verloren gegane relatie maar het kwam zo hard binnen toen (en nu weer..
![]()
Blijkbaar ben je in je hoofd stiekem al wel een paar passen verder...
Maar wel moooooooooooi
Same here.. Was bizar.. heb mijn pa naar bed gestuurd, en met zo'n thuiszorghulpvrouwtje de nacht over haar gewaakt. Hele nacht Obama zijn verkiezingswinst kunnen zien Thuiszorg ging smorgens weg dus ik mijn pa wakker maken,.. toen die beneden kwam deed mijn ma ondanks alle inslaaphouders haar ogen open, knuffelde mijn pa en mij en klaar was het.. ineens! Zo onwezenlijk!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Deis.Ik heb wel afscheid kunnen nemen (soort van) en dat kan niet als het zo opeens is hè. Lijkt me ook heftig.
krijg ''de griep''quote:Op zondag 19 juli 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je reinste grafschennis zou dat zijn. Wij draaien dat wel als heel amsterdam dood is aan een enge ziekte, die sneue provincialen die ooit uit de modder naar 020 zijn gekropen en zich nu wereldburger wanen als eerste.
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn moeder wil serieus deze erbij als het ooit zover is omdat haar vader dat altijd zong
![]()
en voor de rest wil ze liedjes uit haar jeugd want ze is in tjok jakarta geboren..
dus allemaal indonesische liedjes waar ik effe geen toepje van kan vinden nu omdat ik niet precies weet hoe
je het spelt...
haar vader, dus mijn opa was ingenieur en fie hebben overal gewoond, todat ze in Amsterdam
kwamen en toen had mijn Pa d'r meteen in zijn kladden....![]()
Ze is trouwens zelf gewoon Hollands hoor, zowel mijn opa als mijn oma, maar wel bereist enzo![]()
ik had een leuke Opa, voor zover ik me kan herinneren dan. met grote sigaren![]()
![]()
en uit de verhalen die ik ken was het wel een feeststnummer geloof ik......
ik kan even een mailtje naar mijn oudste broer sturen, die heeft toen voor ''de familiedag''quote:Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
En je hebt niet toevallig indonesische liedjes op cd staan?Want die heb ik gezocht, maar kan niks vinden. Mijn moeder heeft als kind in Indonesië gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |