Godverquote:
Ik ben wel van de spelfouten vandaagquote:
Dat is heel handig hoor als je een keer een bijenkorf wilt infiltrerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wanneer heb je nou zo'n felgele kleur nodig om je te verstoppen?
Oh ja, dat doe ik dagelijksquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor als je een keer een bijenkorf wilt infiltreren
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:06 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
De T-34, revolutionair door zijn bepantsering in een helling te plaatsen
Dat is een Crusader Tank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:44 schreef Pumatje het volgende:
Welk pantservoertuig/Tank is dit?
[ afbeelding ]
Foto is van 1st polish armoured division
Dat is idd wat minderquote:
Wat heeft die zeereling dan voor nut?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef Pumatje het volgende:
Heeft een doel he, die "kooi" van jullie...
Maar stryker is een fail.. vooral die MGS versie.
De ERA zorgt ervoor dat het koper wordt gedeflecteerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef Tarmelane het volgende:
Dat is een soort van bescherming tegen RPG's meen ik, zodat ze ontploffen voordat ze het pantser raken. Dat zie je bij die ene die de TOW afvuurt ook alleen dan in de vorm van explosive reactive armour. Dat ontploft bij contact en blaast de raket/whatever de andere kant op, weg van het voertuig.
De beste ideeën zijn simpelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef Pumatje het volgende:
idd. RPGs blijven ertussen hangen, en exploderen.
zeer inventieve en goedkope maar werkende protectie.
elk voertuig dat er rondrijdt kan er mee worden uitgerust
[ afbeelding ]
hier een Leopard2a6 , een van de onze
[ afbeelding ]
Super handig dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef Pumatje het volgende:
idd. RPGs blijven ertussen hangen, en exploderen.
zeer inventieve en goedkope maar werkende protectie.
elk voertuig dat er rondrijdt kan er mee worden uitgerust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in Afghanistan zijn allemaal ex bundeswehr volgens mij?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
very impressivequote:
nee , Canadezen hebben van ons Leo's gekocht, en die hebben wij nog voor ze verscheept ook naar Afghanistan...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die in Afghanistan zijn allemaal ex bundeswehr volgens mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |