abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 12:52:27 #176
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_71362210
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:51 schreef peterfan het volgende:
Ik (als moeder van een zoontje dat net 1 is geworden) begrijp die ouders die hun kind weggeven al sowieso niet, maar ouders die hun kind uitlenen met zijn eerste verjaardag moeten zich helemaal kapotschamen. Leuk voor later... Mam, waar zijn mijn foto's van mijn eerste verjaardag? Tja kind, die hebben we niet, we hadden je lekker weggedaan, vonden het niet zo belangrijk en wilden graag 5 seconden op tv...

En dat er nog steeds mannen zijn die zich laten manipuleren door zo'n gestoorde psycho als Chantal, niet normaal. Die jongen is ondanks zijn beroerde verleden volgens mij een supervader en zij is gewoon gestoord. Ze duwde dat meisje ook echt weg toen ze op dat bed zaten.

Die boertjes, tja, wat moet je er over zeggen. Ook weer onbegrijpelijk dat zo'n jongen een relatie met haar wil, denken sommige mannen echt dat er geen leukere vrouwen te vinden zijn ofzo?
WAUW! jij typt wat ik denk...

'k begin een beetje een hekel te krijgen aan die Chantal
pi_71367567
Wie niet. Lachen als die zichzelf terugziet op tv. Ik hoop dat ze enige zelfreflectie toepast, anders is een flatgebouw helaas de enige optie. Als je na zo'n serie niet drastisch met jezelf aan de slag gaat, dan kan je de hoop laten varen ooit nog een leuk persoon te worden.
pi_71369183
Aflevering 2 was weer leuk

Chantal is een jankerd... Raiko is erg leuk met zijn baby!
En toen ze zo lelijk deed op dat bed tegen die baby... grrr!
En dan het incident van het boodschappen doen, alleen thuis komen etc...
En ik wil geen kind nog zei ze want ik wil met mezelf bezig zijn en niet met de baby...

Deniz is zo geniaal met zijn 'smet'vrees met steeds die mond afvegen..

En mathijs met dat eten geven.. en chantal die zo de 1 na de andere hap erin krijgt..

En poepluiers... tja die horen erbij! Maar hoe Proshat reageerde
En als je dan door hebt dat je vriendin wegloopt voor die luiers.. ga haar terug halen dan!

En ik snap die ouders van dat jarige kind inderdaad ook niet.. zijn eerste verjaardag, die vier je toch thuis???
pi_71369431
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Patries86 het volgende:
Aflevering 2 was weer leuk

Chantal is een jankerd... Raiko is erg leuk met zijn baby!
En toen ze zo lelijk deed op dat bed tegen die baby... grrr!
En dan het incident van het boodschappen doen, alleen thuis komen etc...
En ik wil geen kind nog zei ze want ik wil met mezelf bezig zijn en niet met de baby...

Deniz is zo geniaal met zijn 'smet'vrees met steeds die mond afvegen..

En mathijs met dat eten geven.. en chantal die zo de 1 na de andere hap erin krijgt..

En poepluiers... tja die horen erbij! Maar hoe Proshat reageerde
En als je dan door hebt dat je vriendin wegloopt voor die luiers.. ga haar terug halen dan!

En ik snap die ouders van dat jarige kind inderdaad ook niet.. zijn eerste verjaardag, die vier je toch thuis???

Dat is voor mij ook de reden dat ik nog niet aan kids begin en ik ben 26... Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:54:38 #180
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_71369674
Chantal is er al wel lekker snel achter dat ze (nu nog) geen kinderen wil... Pff, ze is echt nog te veel met haarzelf bezig. Dat incident dat Rajko niet thuis was na het boodschappen..

Ik vind Deniz verrassend leuk met kinderen! Gaethan valt me ook reuze mee, die wil ook gewoon aanpakken, maar Proshat valt me wel tegen Ik hoop dat Charlotte wel wat gezelliger wordt, Matthijs is wel oke
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_71369771
net aflv 1 gezien (zag 2 als eerst)

Een darm aanzien voor een hart en dan zo 'chill kan ik nikies kopen'
pi_71369820
Raiko & Chantal : chantal is een aandachtshoer die om de 5 secs een kusje wilt
Mathijs & Charlotte: boeren
Gaeton & Proshat: wel ok
Deniz & Daphne: favo koppeltje
pi_71369895
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:46 schreef French het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook de reden dat ik nog niet aan kids begin en ik ben 26... Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
Idd en beter dat je dat weet voor dat je een kindje hebt ipv dat je er 3 hebt en dan denkt jeetje ik ben toch liever met mezelf bezig, wacht ik stop ze wel weer in de box vandaag
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71369930
BNN speler is trouwens echt klote, klikte rond 20 mins per ongeluk weg, kan ik niet in 1x naar 20 mins
pi_71370815
Bonnus filmpje van Daphne

"ja homo's zijn gezellig, lesbies niet'

http://www.bnn.nl/page/ba(...)8f1cc1560ab40c7b69a5
  maandag 27 juli 2009 @ 19:10:50 #186
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71373146
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Bonnus filmpje van Daphne

"ja homo's zijn gezellig, lesbies niet'

http://www.bnn.nl/page/ba(...)8f1cc1560ab40c7b69a5
Bonnus???

Die neus van Daphne
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_71374772
Die Chantal is gewoon bizar onzeker. Bang om aan de kant gezet te worden door haar vriendje. Ik moet toegeven dat die Raiko haar op sommige momenten ook totaal links laat liggen of niets met haar inbreng doet. Alleen met de kleine naar het zwembad gaan terwijl Chantal graag mee zou willen vind ik niet bepaald sterk. Weer een teken voor Chantal om zich nóg onzekerder te gaan voelen. Dat ze ineens zo lang doet over opmaken e.d. is ook enkel om een klein beetje zelfvertrouwen te krijgen. De eerste aflevering vond ik die Chantal nou net zo'n meisje dat er op zich wel aardig uitziet, maar niets aan haar uiterlijk doet. Kan me niet voorstellen dat ze elke dag 2 uur voor de spiegel staat.

Er zit iets niet helemaal lekker tussen die twee. Ze begrijpen elkaar totaal niet. De één heeft constant bevestiging nodig en de ander is juist de hele tijd alleen met zichzelf bezig. Ze passen echt niet bij elkaar.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_71377863
Elke keer als die Daphne in beeld komt moet ik denken aan Koefnoen's RTL Forens .

Dat gezicht wat ze voortdurend trekt, hoe ze lacht, hoe ze eruit ziet... sprekend .
pi_71379268
Die Chantal moeten ze gewoon opsluiten en wat is die Oh-my-god-Proshat een lui varken!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 27 juli 2009 @ 22:41:57 #190
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71379912
Net even heel de aflevering zitten kijken.... En jeetje zeg die Chantal heeft echt serieus issues!! Gelukkig kwam ze zelf al tot de conclusie dat ze (nog) geen kinderen wil! Heel verstandig...

Raiko komt wel over als de stoere blowende jongen maar ik vind dat hij het heel goed doet als "papa"! Hij had Chantal misschien wel mee kunnen nemen met het zwemmen maar ach die jongen is gewoon helemaal in de wolken met dat kleintje! Met Chantal moet denk ik ook een keer serieus gepraat worden, onder leiding van een therapeut ofzo... zij zit zo met zichzelf in de knoop heb ik het idee!! Best sneu eigenlijk.... onzeker misschien...??

Deniz en Daphne zijn wel een leuk stel, die redden het wel samen!

Proshat en Geaton.. tja... Typisch beauty and the beast koppel... Zij is echt het verwende prinsesje... Kan me gewoon niet voorstellen dat je als vrouw geen poepluiers wil verschonen... dat de man het niet wil oke... ken zat vaders die nog nooit een luier hebben verschoond van hun eigen kind... Geaton is echt een goedzak!

Matthijs is echt nog een ventje en Charlotte is echt een nuchtere rauwdouwer!!!

Op naar de donderdag!!!!
pi_71386353
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef Starlie het volgende:
Proshat en Geaton.. tja... Typisch beauty and the beast koppel... Zij is echt het verwende prinsesje... Kan me gewoon niet voorstellen dat je als vrouw geen poepluiers wil verschonen... dat de man het niet wil oke... ken zat vaders die nog nooit een luier hebben verschoond van hun eigen kind... Geaton is echt een goedzak!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:15:20 #192
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71386403
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:11 schreef peterfan het volgende:

[..]

Niet goed?
pi_71386818
Oeh, gemist, ik ga terugkijken
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:09:04 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_71387327
Ik krijg eerlijk gezegd erg veel medelijden met die Raiko, en elke man die Chantal ooit als vrouw/vriendin zou krijgen...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:16:11 #195
45621 Suzanna
Mama van...
pi_71387497
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:15 schreef Starlie het volgende:

[..]

Niet goed?
Ik denk dat ze dat stukje bedoelt over dat jij het normaal vindt dat de man het niet wil doen (een poepluier verschonen) en dat jij veel vaders kent die dat nog nooit gedaan hebben
pi_71387720
dat bedoelde ik inderdaad maar is hier natuurlijk compleet OT, kon het toch even niet laten.
Mannen die geen poepluiers verschonen zijn mietjes!
pi_71391648
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
Elke keer als die Daphne in beeld komt moet ik denken aan Koefnoen's RTL Forens .

Dat gezicht wat ze voortdurend trekt, hoe ze lacht, hoe ze eruit ziet... sprekend .
Ik moet denken aan die negerin uit High School Musical

pi_71391858
Die Mathijs is wel oke, maar hij lijkt echt inderdaad nog net zo'n joggie ofzo ik keek wel raar op toen bleek dat die al 19 was

Gaeton <-- wtf is dat voor een naam?

Deniz & Daphne: the best !
pi_71395174
Waarom hebben Gaetan en Proshat er eigenlijk 2? Dat is wel heel woest ineens!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:21:00 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71395393
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:

Briljant!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')