Begreep ik ook al niet én ik vroeg me af of die Ghaetan allebei die kinderen mee had tijdens het shoppen/boodschappen doen. Want die Proshat was naar school.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Waarom hebben Gaetan en Proshat er eigenlijk 2?Dat is wel heel woest ineens!
klopt. toen hadden abbygail en jelle twee peutertjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef Steve het volgende:
Vorig seizoen was het ook zo dat bij elke fase 1 koppel 2 baby's/peuters/pubers/bejaarden kreeg.
Die hadden ze chantal moeten geven, dan zou ze helemaal groen zien van jaloezie!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje raar, want ik denk dat Gaetan 1 best aankon (het is niet dat zij een poot uitsteekt) maar 2 zijn gewoon een beetje teveel van het goede voor een tiener en dat lijkt me ook normaal.
Jawel, er waren 2 baby's maar de meisjes hadden hun baby bij de vaderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef geppie het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet én ik vroeg me af of die Ghaetan allebei die kinderen mee had tijdens het shoppen/boodschappen doen. Want die Proshat was naar school.
Doe haar maar 2 peuters, dat lijkt me echt geniaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die hadden ze chantal moeten geven, dan zou ze helemaal groen zien van jaloezie!!
beter nog!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Steve het volgende:
Chantal heeft twee pubermeisjes nodig die d'r vent proberen te verleiden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Steve het volgende:
Chantal heeft twee pubermeisjes nodig die d'r vent proberen te verleiden.
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef amaranta het volgende:
Alleen is dr vent niet echt gruwelijk lekker ofzo. Dus denk dat ze weinig concurrentie heeft aan wie dan ook.
Volgens mij zijn ze allemaal nog bij elkaar!! Al weet ik dat van Quinta en Takuya niet zeker...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Ceehaa het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een beetje bijgehouden of de stellen van vorig jaar nog bij elkaar zijn?
Ik heb van die 2 ooit gezien dat ze nog bij elkaar waren, maar geen idee hoe lang dat na het programma wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal nog bij elkaar!! Al weet ik dat van Quinta en Takuya niet zeker...
ik heb het nog niet gezien (ik wacht altijd braaf tot zondag) maar ik vind het ergens wel een tof mens haha lekker no nonsensequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef TrailerTrash het volgende:
nieuwe aflevering staat online en chantal heeft weer constant lopen huilenabby in een nieuw jasje
![]()
die boeren zijn trouwens wel lekker droog, ik moest heel hard lachen tijdens het 'romantisch' etentje van hun
Matthijs: "maar eigenlijk ben jij helemaal niet zo he...van dat romantische eten?
Charlotte: "Neuh.." *schrokt verder eten naar binnen*![]()
Matthijs: "maar wel gezellig!!!!!1!!!!11111!!!"
even later.....
*charlotte neemt heel stuk vlees in mond en schrokt weer verder*![]()
Matthijs: 'ga je er geen stuk vanaf snijden ofzo??'
Charoltte: Dat duurt me te lang * schrok schrok schrok* nomnonomnomnomnom![]()
![]()
![]()
jeej aflevering 3 !quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef TrailerTrash het volgende:
nieuwe aflevering staat online en chantal heeft weer constant lopen huilenabby in een nieuw jasje
![]()
die boeren zijn trouwens wel lekker droog, ik moest heel hard lachen tijdens het 'romantisch' etentje van hun
Matthijs: "maar eigenlijk ben jij helemaal niet zo he...van dat romantische eten?
Charlotte: "Neuh.." *schrokt verder eten naar binnen*![]()
Matthijs: "maar wel gezellig!!!!!1!!!!11111!!!"
even later.....
*charlotte neemt heel stuk vlees in mond en schrokt weer verder*![]()
Matthijs: 'ga je er geen stuk vanaf snijden ofzo??'
Charoltte: Dat duurt me te lang * schrok schrok schrok* nomnonomnomnomnom![]()
![]()
![]()
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef freecell het volgende:
CharlotteHeerlijk lomp. En volgens mij wilde HIJ best een beetje meer romantiek.
En ik vond het oprecht sneu voor Proshatwéér 2! Zucht.
En hoezee voor Raiko op het einde! 'we zijn hier met z'n drieën!' die zatEn hij had gelijk ook
En zij neemt het hem kwalijk dat hij er een feestje van maaktWaarom?
Wel maf met die Nanny trouwens toen ze Ivy overpakte 'geef Ivy nu maar even hier, die gaat nu even voor'
Ik denk dat Ivy niks overkomen was bij Chantal, maar voor Chantal was het wél beter dat hij even alleen ging. Dus ik snapte haar uitspraak niet.
Idd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
Mijn gedachte.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
Heerlijk, wat een verademing die uitspraak 'ik vin dat je niet normaal doet!'
Hoezee!
Haha, ik vind d'r wel een beetje té hoor. Soms is ze wel grappig, maar op sommige momenten denk ik ook echt: Nou, moet dat nou zo?? (Zeg ik die eerst dat boerenstel wel leuk te gaan vinden..) Maar ach, opzich..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Ben ik nou de enige die Charlotte na aflevering 3 alleen maar méér een onbehouwen knol vind?
Christus, wat een retard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |