jaquote:Op zondag 19 juli 2009 21:50 schreef Michellee het volgende:
Die met die moeilijke naam? Die samen met de "acteur' is?
Niet als het van je eigen kind is. Ik hoef zelden te kotsen als ik mijn dochter verschoonquote:Op zondag 19 juli 2009 21:52 schreef Meddo het volgende:
die smerige schijtbabys![]()
![]()
zijn viezer dan een bevallende koe
Open ruggetje is overrated.. Gebeurt haar toch nietquote:Op zondag 19 juli 2009 21:54 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ongelofelijk, gewoon patat met veel zout eten en lekker mayonaise erbij!
Oh, net zoals die ene van de 1e bth, van een sigaret krijg je heus geen mongool hoor... Die was pas tenenkrommend. Ben ff haar naam kwijt.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Open ruggetje is overrated.. Gebeurt haar toch niet
Ik had haar naam niet genoemd, maar je weet wel meteen wie ik bedoel...quote:Op zondag 19 juli 2009 21:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
En die charlotte is niet zo dikmoet je dat nou echt zo zeggen?
Naja zal wel op fok en zo maar toch
Dat schijnt zo te zijn ja. Maar ik heb geen kinderen dus ik zou het zelf niet weten.quote:
Was het niet Saphia? Ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, net zoals die ene van de 1e bth, van een sigaret krijg je heus geen mongool hoor... Die was pas tenenkrommend. Ben ff haar naam kwijt.
Ik ging er vanut dat je de stevigste meid bedoelde jaquote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik had haar naam niet genoemd, maar je weet wel meteen wie ik bedoel...
Dank je...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
NOu voor 17 heeft ze niet echt een gezond postuur hoor,
Ik zie wel eens meisje van 10 met zo'n figuur... Ik vind trouwens die Chantal er ook erg "oud" uitzien voor haar 19... oké qua karakter is ze 7...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Is toch zo? Dikke reet van heb-ik-jou-daar...quote:
Ik bedoelde dank je voor het hebben van dezelfde mening als mijquote:Op zondag 19 juli 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is toch zo? Dikke reet van heb-ik-jou-daar...
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik bedoelde dank je voor het hebben van dezelfde mening als mij
QFT!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet?
Ik kan er alleen niet tegen als vrouwen andere vrouwen zo afzeiken om niks
Vrouwen zijn niet onzeker door mannen, maar door andere vrouwen
En nu ik toch aan het preken ben: juist meisjes die onzeker zijn overeten en komen zo in een negatieve spiraal
Maar jullie hebben gelijk, ik ben weer te soft voor fok
Het is een stomme dikke koe
Je hebt echt gelijk!! Nu ik het lees valt het zeg maar op zijn "plaats"... wij vrouwen maken elkaar inderdaad onzeker.. En oke.. de media en de weekbladen etc. helpen daar ook wel aardig aan mee natuurlijk!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet?
Ik kan er alleen niet tegen als vrouwen andere vrouwen zo afzeiken om niks
Vrouwen zijn niet onzeker door mannen, maar door andere vrouwen
En nu ik toch aan het preken ben: juist meisjes die onzeker zijn overeten en komen zo in een negatieve spiraal
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit ff het begin terug te kijken wat ik gisteren heb gemist. Gvd, wat neemt die Daphne veel mee zeg.
Die is echt irritant ja hoe ze praat.quote:
Zoiets?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Karammel het volgende:
Nog steeds niemand die zich geroepen voelt om foto's van de deelnemers vergezeld met hun namen in één mooie post te zetten?
Wees er maar trots opquote:an huis uit is ze Islamitisch opgevoed, maar ze noemt zichzelf een atheïst: ‘ze zuipt, rookt en gaat uit.’ Zij gaat naar eigen zeggen een grote toekomst tegemoet in de ‘International Business’.
Dat is echt té kansloos ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:46 schreef bzzplop het volgende:
En die tuthola Daphne met een tatoeage van Deniz.
Hij heeft binnen no-time een tatoeage met haar naam op zijn polsen laten zetten.
Zij: "Ja, ik ben tegen tattoe's maar het voelt toch als een verplchting.."
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim was had ze alleen de letter D niets gedaan
Dat is chancelessquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:46 schreef bzzplop het volgende:
En die tuthola Daphne met een tatoeage van Deniz.
Hij heeft binnen no-time een tatoeage met haar naam op zijn polsen laten zetten.
Zij: "Ja, ik ben tegen tattoe's maar het voelt toch als een verplchting.."
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |