Maar dan blijf ik het nog steeds zien in Nieuwe Topics of niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef BrandX het volgende:
of je gooit hem gewoon uit je forumlijst onder opties, heb je er ook geen last van
Als er oorlog is kijk jij gewoon geen nieuws, want dat is het er ook niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef BrandX het volgende:
of je gooit hem gewoon uit je forumlijst onder opties, heb je er ook geen last van
Zorgt die optie ervoor dat het forum ineens iets toevoegt, of probeer je mensen gewoon stil te krijgen?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef BrandX het volgende:
Nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik het nog steeds zien in Nieuwe Topics of niet?
nopequote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik het nog steeds zien in Nieuwe Topics of niet?
enige wat ik aangeef is dat je je de ergernis rondom dat forum kan besparen door hem simpelweg uit de lijst te halenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Zorgt die optie ervoor dat het forum ineens iets toevoegt, of probeer je mensen gewoon stil te krijgen?
Dat is nog geen excuus om kansloze subfora open te gooien.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:17 schreef BrandX het volgende:
neuh, maar goed, soms moet je mensen ook een lolletje gunnen. Degenen die het geen lolletje vinden kunnen het gewoon uit de lijst kicken, ja toch?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is nog geen excuus om kansloze subfora open te gooien.
Dank je wel voor de tip, voortaan geen ONZ meer voor mijquote:Op zondag 19 juli 2009 16:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
enige wat ik aangeef is dat je je de ergernis rondom dat forum kan besparen door hem simpelweg uit de lijst te halen
Ik haat metal maar voor een "lolletje" moet het te regelen zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
Ik wil een metal-forum.
Volgens mij heeft Stefan nu weer zijn lolletjequote:Op zondag 19 juli 2009 16:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, maar goed, soms moet je mensen ook een lolletje gunnen. Degenen die het geen lolletje vinden kunnen het gewoon uit de lijst kicken, ja toch?
Laat me raden: Je huis woont in Volendam?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef Opperkwal het volgende:
Het VOLendam forum slaat werkelijk waar helemaal nergens op, kan het niet gesloten worden ofzo. Het gaat sowieso falen aangezien stefan het mod, bovendien verdient volendam geen eigen subforum.
juistquote:Op zondag 19 juli 2009 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
DIT IS OUD NIEUWS TROUWUNNNNNNSSSSSSS!111!!11
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef Biels het volgende:
"Hey Danny, nee echt man, er zijn nu 3 verhalen over Volendam in de krant! We moeten er een forum over maken! Actueel blijven, jeweets! Maakt niet uit dat het totaal geen meerwaarde heeft voor zo'n forum en dat fokkers het vooral zullen zien als een plek om te trollen en baggeren, ik wil gewoon zo'n forum!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |