Idd.quote:
Het is maar net wat je 'verantwoord' vindt.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Tim2005 het volgende:
ASN of Triodos Bank natuurlijk, gaan als enige verantwoord met je geld om.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Tim2005 het volgende:
ASN of Triodos Bank natuurlijk, gaan als enige verantwoord met je geld om.
Voor een normale prive-rekening?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Man_of_Aran het volgende:
Aangezien de ING een oplichtersbende is ben ik op zoek naar een andere bank. Alle banken zijn graaiers natuurlijk maar je kan tegenwoordig niet meer zonder. ABN Amro heb ik ook slechte ervaringen mee. Bovendien moet ik langskomen met mijn hele hebben en houden en een uur reserveren voor een 'intake' gesprek waar ik al helemaal geen behoefte aan heb.
Wie kan mij een goede bank aanraden? Eentje waar je niet meteen geld hoeft te betalen voor iedere scheet en vooral die klantvriendelijk zijn. (En gewoon via de post je rekening kan aanvragen)
Helaas kan je via de website van de bank niet zien wat je algemene klanttevredenheid is. Dus hierbij graag je mening
Alles eigenlijk. Paspoort, laatste afschrift huidige bank enzo.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor een normale prive-rekening?
Wat voor hebben en houwen moet je dan meenemen?
Het wordt steeds gekker.
Bij welke bank was dat? ABN?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Alles eigenlijk. Paspoort, laatste afschrift huidige bank enzo.
Doe mij maar gewoon een formulier toesturen. Die stuur ik retour met een kopie paspoort klaar. Geen zin om helemaal langs te gaan bij een filiaal. Kom op zeg ik wil gewoon een betaalrekening ik hoef geen baan daar.
ASN ziet er goed uit. Komt een tikje betrouwbaarder over dan de Rabobank.
Rabobank idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef Drive-r het volgende:
Rabobank. Ouderwets service en je krijgt nog normale mensen aan de lijn als je op belt. Geen callcenters, maar gewoon mensen op je lokale vestiging die je kunt bellen.
van hetzelfde. Omdat ik bij de ABN goedkoper uit ben met o.a. 2 rekeningen en een creditcard.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Kekaa het volgende:
Ben net overgestapt (of eigenlijk bezig met... rekeningen blijven nog 13 maanden bestaan) van de rabobank naar de abn.
Ik heb maar 1 baan (vind ik wel genoeg) maar wil 2 rekeningen. Ik wil mijn salaris nog steeds laten binnenkomen bij de ING. Kan je gewoon nergens anders een rekening meer openen. WTFquote:u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef Farenji het volgende:
ABN Amro geeft naar mijn gevoel vooral om de grote rijke kapitalisten met stapels geld op de bank.
Omdat ik een bedrag overmaak van de postbank naar mijn nieuwe bank. Een bedrag van mijn keuze op een datum van mijn keuze.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:01 schreef Farenji het volgende:
Je kan natuurlijk automatisch elke maand een paar honderd euro van je salaris overmaken. Dat zijn ook inkomsten. Wat heb je aan een rekening waar geen geld op binnenkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |