abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71118733
Aangezien de ING een oplichtersbende is ben ik op zoek naar een andere bank. Alle banken zijn graaiers natuurlijk maar je kan tegenwoordig niet meer zonder. ABN Amro heb ik ook slechte ervaringen mee. Bovendien moet ik langskomen met mijn hele hebben en houden en een uur reserveren voor een 'intake' gesprek waar ik al helemaal geen behoefte aan heb.

Wie kan mij een goede bank aanraden? Eentje waar je niet meteen geld hoeft te betalen voor iedere scheet en vooral die klantvriendelijk zijn. (En gewoon via de post je rekening kan aanvragen)

Helaas kan je via de website van de bank niet zien wat je algemene klanttevredenheid is. Dus hierbij graag je mening
pi_71118804
Icesave
  zondag 19 juli 2009 @ 14:52:29 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71118836
Rabobank
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 19 juli 2009 @ 14:54:40 #4
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_71118900
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
Rabobank
Idd.
Volgens mij ook de enige die niet bij Wouter Bos en Jan Potter Balkenende heeft aangeklopt...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 19 juli 2009 @ 14:54:52 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71118905
Leolux
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71118906
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
Rabobank
QFT
pi_71118942
ASN of Triodos Bank natuurlijk, gaan als enige verantwoord met je geld om.
pi_71118976
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Tim2005 het volgende:
Het is maar net wat je 'verantwoord' vindt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71119001
Ik heb Rabo, DSB, ASN en MoneYou. Allemaal prima!
pi_71119151
Ben net overgestapt (of eigenlijk bezig met... rekeningen blijven nog 13 maanden bestaan) van de rabobank naar de abn.
pi_71119236
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Tim2005 het volgende:

idd
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zondag 19 juli 2009 @ 15:07:15 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71119314
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Man_of_Aran het volgende:
Aangezien de ING een oplichtersbende is ben ik op zoek naar een andere bank. Alle banken zijn graaiers natuurlijk maar je kan tegenwoordig niet meer zonder. ABN Amro heb ik ook slechte ervaringen mee. Bovendien moet ik langskomen met mijn hele hebben en houden en een uur reserveren voor een 'intake' gesprek waar ik al helemaal geen behoefte aan heb.

Wie kan mij een goede bank aanraden? Eentje waar je niet meteen geld hoeft te betalen voor iedere scheet en vooral die klantvriendelijk zijn. (En gewoon via de post je rekening kan aanvragen)

Helaas kan je via de website van de bank niet zien wat je algemene klanttevredenheid is. Dus hierbij graag je mening
Voor een normale prive-rekening?
Wat voor hebben en houwen moet je dan meenemen?
Het wordt steeds gekker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_71119342
Rabobank. Ouderwets service en je krijgt nog normale mensen aan de lijn als je op belt. Geen callcenters, maar gewoon mensen op je lokale vestiging die je kunt bellen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71119504
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Voor een normale prive-rekening?
Wat voor hebben en houwen moet je dan meenemen?
Het wordt steeds gekker.
Alles eigenlijk. Paspoort, laatste afschrift huidige bank enzo.

Doe mij maar gewoon een formulier toesturen. Die stuur ik retour met een kopie paspoort klaar. Geen zin om helemaal langs te gaan bij een filiaal. Kom op zeg ik wil gewoon een betaalrekening ik hoef geen baan daar.

ASN ziet er goed uit. Komt een tikje betrouwbaarder over dan de Rabobank.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:13:24 #15
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_71119522
Rabo
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 19 juli 2009 @ 15:16:13 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71119602
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef Man_of_Aran het volgende:

[..]

Alles eigenlijk. Paspoort, laatste afschrift huidige bank enzo.

Doe mij maar gewoon een formulier toesturen. Die stuur ik retour met een kopie paspoort klaar. Geen zin om helemaal langs te gaan bij een filiaal. Kom op zeg ik wil gewoon een betaalrekening ik hoef geen baan daar.

ASN ziet er goed uit. Komt een tikje betrouwbaarder over dan de Rabobank.
Bij welke bank was dat? ABN?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_71120083
Ja.

Het mooie is, ik had een rekening en credit card bij hun. Die hebben ze maar gewoon opgeheven zonder enige mededeling omdat ik het al een tijdje niet gebruik had Ik moest ook langsgaan omdat ze bij de klantenservice alleen een (volgens hun nog wel actieve) credit card konden vinden
pi_71120223
De ASN heeft niet eens een credit card

Triodos even bekijken dan
  Boks-Chick zondag 19 juli 2009 @ 15:39:41 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71120252
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef Drive-r het volgende:
Rabobank. Ouderwets service en je krijgt nog normale mensen aan de lijn als je op belt. Geen callcenters, maar gewoon mensen op je lokale vestiging die je kunt bellen.
Rabobank idd.

Heb ook de nodige banken gehad, kleine 10 jaar geleden op de Rabo overgestapt en nog geen dag spijt van gehad.
lolwut
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 juli 2009 @ 15:42:13 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71120331
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Kekaa het volgende:
Ben net overgestapt (of eigenlijk bezig met... rekeningen blijven nog 13 maanden bestaan) van de rabobank naar de abn.
van hetzelfde. Omdat ik bij de ABN goedkoper uit ben met o.a. 2 rekeningen en een creditcard.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_71120699
Ik ben ook aan het overwegen om ING te verlaten. Ik heb helemaal niks meer met die bank.
ASN lijkt me best okay maar valt voorlopig nog af wegens het ontbreken van IDEAL. Dat is wel een must voor mij. Heb ze laatst gebeld daarover en men kon nog geen enkele termijn geven.
Rabobank komt op mij over als een saaie maar betrouwbare bank die geen gekke dingen doet.
ABN Amro geeft naar mijn gevoel vooral om de grote rijke kapitalisten met stapels geld op de bank.
pi_71120734
Dit is ook zo'n kutregeling die iedere bank heeft:
quote:
u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening
Ik heb maar 1 baan (vind ik wel genoeg) maar wil 2 rekeningen. Ik wil mijn salaris nog steeds laten binnenkomen bij de ING. Kan je gewoon nergens anders een rekening meer openen. WTF

Wat is daar het nut van? Ik wil gewoon een rekening waarmee ik geld kan ontvangen en verzenden. Als ik rood wil staan betaal ik extra en als ik een credit card wil betaal ik daarvoor. Simpeler kan het niet.
pi_71120805
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef Farenji het volgende:

ABN Amro geeft naar mijn gevoel vooral om de grote rijke kapitalisten met stapels geld op de bank.

Als je gewoon een rekening opend met credit card en verder helemaal niks trappen ze je gewoon weg. Het is niet voldoende gewoon te betalen voor een pakket. Meer geld genereren anders ben je niet welkom.
pi_71120915
Je kan natuurlijk automatisch elke maand een paar honderd euro van je salaris overmaken. Dat zijn ook inkomsten. Wat heb je aan een rekening waar geen geld op binnenkomt?
pi_71121054
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:01 schreef Farenji het volgende:
Je kan natuurlijk automatisch elke maand een paar honderd euro van je salaris overmaken. Dat zijn ook inkomsten. Wat heb je aan een rekening waar geen geld op binnenkomt?
Omdat ik een bedrag overmaak van de postbank naar mijn nieuwe bank. Een bedrag van mijn keuze op een datum van mijn keuze.

Lijkt me voldoende. Ik begrijp niet dat ik niet gewoon een rekening kan openen en klaar. Desnoods doe ik er helemaal 0.0 mee. Ik betaal toch ieder kwartaal?

Als ik een tijdschrift abonnement neem houd het daar toch ook mee op. Of ik het lees, gebruik om mijn reet mee af te vegen of direct bij het oud papier gooi. Ik betaal voor het abonnement klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')