Nee, dat hoeft dus niet, Jezus heeft al geboet voor hun zonden.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die christelijke moeten eens worden gekruizigd.
En niet-christenen moeten óók leren spellenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die christelijke moeten eens worden gekruizigd.
Je bent een Christen, dat is 10x erger.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
En niet-christenen moeten óók leren spellen
En mocht je dan toch nog bang zijn voor de hel dan kun je gewoon wat geld doneren bij de plaatselijk katholieke kerk. Helpt ook goed als je graag in de hemel wil komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft dus niet, Jezus heeft al geboet voor hun zonden.
Clever he?
Erger dan gekruisigd met een Z? Nehquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je bent een Christen, dat is 10x erger.
Ik kende wel een depressieve christen die depressief was omdat al zijn vrienden niet geloofden en dus allemaal naar de hel zouden gaan. (niet helemaal dreigen maar toch...)quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef freecell het volgende:
Wat dacht je van: ja, christenen zijn nog steeds nèt zo slecht als alle andere mensen, maar geloven dat God hun zonden ziet als 'betaald' door Jezus?
Beetje alsof je boete betaald is: je bent nog steeds een verkeersovertreder, maar je word niet meer van de weg geplukt voor achterstallige boetes.
Niet-christenen zijn ook tegenstrijdig, ze geloven niet in hemel en hel, maar worden wel boos als christenen zeggen dat ze naar de hel gaan
(disclaimer: ik heb nog nóóit een christen tegen een ander horen dreigen met hel en dat is een goede zaak)
Misschien had je dan ook niet die pen door het oog van een van je collega's moeten rammen...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Agorias het volgende:
oja en volgens de christenen op mijn werk ga ik wel naar de helnaar gevraagd namelijk.
Das wel sneuquote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik kende wel een depressieve christen die depressief was omdat al zijn vrienden niet geloofden en dus allemaal naar de hel zouden gaan. (niet helemaal dreigen maar toch...)
Ik ben (redelijk fundamentalistisch) christen en veroordeel geen homo'squote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Agorias het volgende:
"iedereen is gelijk" maar al die christenen wel homo's veroordelen.
Probeer dat maar eens tegen een agent te zeggen als hij een boete voor je aan het uitschrijven is...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Waarom zou je je houden aan de regels van een voor jou niet bestaande macht?
Dan zijn de christenen op jouw werk wel vrij enthousiast met oordelenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Agorias het volgende:
oja en volgens de christenen op mijn werk ga ik wel naar de helnaar gevraagd namelijk.
Sorry, maar ik geloof niet dat u bestaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens tegen een agent te zeggen als hij een boete voor je aan het uitschrijven is...
precies, je mag komen zoals je bentquote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Agorias het volgende:
Ligt eraan hoe je het brengt natuurlijk. Zeggen tegen die agent dat je niet gelooft in de macht of wetgeving die hij representeert of handhaaftquote:Op zondag 19 juli 2009 14:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof niet dat u bestaat.
Ik zie overeenkomsten
Dat dus!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Agorias het volgende:
Lees jij mijn berichten überhaupt wel?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:08 schreef Coatmine het volgende:
[..]
precies, je mag komen zoals je bent
tenzijjj:
en dan komt de hele waslijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |