Stuur je een mail of wil je PM?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:58 schreef Erikro het volgende:
Ik doe mee met een paar pakketjes![]()
Omdat ik gek ben op katten
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef Erikro het volgende:
ik stuur ee mailtje naar asielactie@gmail.com komt goed
Heb nog niksquote:
Huhj? ik had jou een PM gedaanquote:
verkeerd gelezen. Ja is goed!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, doe jij weer PM en mail, ga ik ff de rekening checken, tagjes vragen en mail bijwerken
Heb hemquote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huhj? ik had jou een PM gedaan![]()
*nog maar es doet
Mijn "diertje" ligt naast me, languit en snurkendquote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
15-16 Qwea
16-17 Ingetje
17-18 Qwea
18-19 Ingetje
19-20 Qwea
20-21 Ingetje
21-22 Qwea
22-7.00 gesloten
Qwea, Ingetje, doe het even zo, Diensten mogen onderling geruild worden. Kunnen jullie ook af en toe een uurtje jullie eigen diertjes bedienen
Nice! Dank uquote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geld overgemaakt namens Re en mijzelf
Hij kan lopen naar zn waterbak. En een koekje heeft ie gehad vanmorgen, voor de fotoquote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Willie niet wat water ofzo? Of een snoeppie?
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Die pakketjes zijn vooral symbolisch hoor, er worden echt niet bepaalde dingen niet gekocht omdat meer mensen een pakket A hebben gedoneerdquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |