Gecondoleerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar moet zeggen.
Mijn vader is overleden. Mijn vader, met wie ik al zeker zes tot acht jaar geen contact meer had. Ik en mijn zussen zijn de enige erfgenamen, dus nu moeten wij alles regelen. Beetje vreemd, om van iemand waar je zo weinig van weet, die zo ver van je staat ineens moet beslissen wat hij had gewild. Ik voel me niet echt verdrietig, hij was niet meer in mijn leven.
Wat ik mij afvraag he... Het is waarschijnlijk niet voor niks dat je je vader heel lang niet hebt gezien. In hoeverre ben je dan als kind verplicht om alles te regelen? Of zie je het meer als een morele verplichting?quote:
Tukkietijd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:38 schreef liefie_ het volgende:
Omg ik dacht als ik boodschappen ga doen en ff buiten ben voel ik me wel beter
Nou ik voel me vreselijk
Aha! Wie is er nu "beyond oud"? Hè? Hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef liefie_ het volgende:
oooh ik word oud
Ik trok het gister al niet om de hele nacht door te halen en vandaag voel ik me ook niet helemaal optimaal
Ik had gister boodschappen moeten doen
En er waren helemaal geen leuke meisjes
De kat voelt gewoon aan dat je je niet zo best voelt en probeert je wat aandacht te geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga op de bank liggen en beweeg de komende uren niet meer
Als ik de kat van mijn plek weg gejaagd krijg
arm beestje is juist vandaag kei kroelig en snapt niet waarom ik er niet zo'n zin in heb
Ik weet het, ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha! Wie is er nu "beyond oud"? Hè? Hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Dat is wel lief!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kat voelt gewoon aan dat je je niet zo best voelt en probeert je wat aandacht te geven.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Nee het is Grrrrrrr!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Nee liefie_!!!quote:
Oke ik ben geboren in 1985 en uit welk jaar kom jij ook al weer?quote:
Pffftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke ik ben geboren in 1985 en uit welk jaar kom jij ook al weer?
Maak ik me als oudje toch nog nuttig!quote:
Jij bent helemaal geen middenmotor, jij bent nog piepjong! Begrepen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
Kom ik al aardige middenmoter ook nog even langs
piepjong! Damn.. ik ben verdorie al bijna 28!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
Jij bent helemaal geen middenmotor, jij bent nog piepjong! Begrepen?
Ja, dat zei ik toch!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
piepjong! Damn.. ik ben verdorie al bijna 28!
Ik ben wel een vrouw he, zeg maar hallo tegen aftakeling!quote:
Blijven ontkennen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw he, zeg maar hallo tegen aftakeling!
Ik wil niet op een gegeven moment rondlopen als mijn tante van 63 die rondloopt in te strakke strings en te diep gesneden mouwloze shirtjesquote:
Die aftakeling begint al na je 21e hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw he, zeg maar hallo tegen aftakeling!
Nee, daar heb je ook wel een punt, op een gegeven moment moet je stoppen met blijven ontkennenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil niet op een gegeven moment rondlopen als mijn tante van 63 die rondloopt in te strakke strings en te diep gesneden mouwloze shirtjes
Nee! Hoe langer je het kunt uitstellen, hoe beter! Je moet geen anti-rimpelcreme gebruiken als je het nog niet echt nodig hebt hoor...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat ik van die anitrimpel creme moet gaan gebruiken
Doe jij dat al nectarientje?
Gister kwam ik er achter dat mijn vriendinnen dat al gebruiken! Ze zijn een paar jaar ouder dan ik maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |