Gelukkig heeft je huis meerdere computers. Gaat alleen wel van je WoW-tijd af natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2009 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Woensdag weet ik meer. En na 5 werkdagen kon ik hem weer oppikken.
Ver wegquote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef liefie_ het volgende:
Goedemorgen schatjes!
Vandaag is het roze maandag!whoehoeeeee
Jij bent ook ver wegquote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef liefie_ het volgende:
Neeej lekker dicht bij! jeuj! whooeheeee!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef liefie_ het volgende:
aaaaaargh kut ik gooi een van mijn onwijs dure dubbelwandige theeglazen om![]()
Gelukkig ben ik bijna jarig...
Twee keer zelfsquote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef liefie_ het volgende:
Dat zijn toffe glazenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef liefie_ het volgende:
En best knap, ik ben maar 1 keer per jaar jarig!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Twee keer zelfs.
Da's echt zonde.
Shit, uitgeluldquote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef liefie_ het volgende:
je kunt wel 2 keer bijna jarig zijn
Wel meer dan 2 keer
Volgens mij was mijn hele servies ongeveer even duurquote:
Dat scheelt als er eens wat kapot valt.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn hele servies ongeveer even duur.
Ik laat hoogst zelden wat kapot vallen, misschien eens per jaar of zo.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt als er eens wat kapot valt.
Nee, maar het was een spannender verhaal geweest en dat kan dit topic wel gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
Hoezo, heb je interesse ?
Ach, als dat een criterium zou zijn...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Litpho het volgende:
En ernstig overbodig.
Zolang ik niet twitter...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als dat een criterium zou zijn...
Ik denk niet dat ik daar ooit aan zal beginnen.quote:
Hoewel ik ooit ook weleens iets dergelijks over discussiefora gezegd hebquote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar ooit aan zal beginnen.
Ah. Ik niet. Van discussiefora zie ik het nut nog. Van Fok! iets minder trouwensquote:Op maandag 20 juli 2009 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoewel ik ooit ook weleens iets dergelijks over discussiefora gezegd heb.
Voor spannende verhalen hebben we liefie_ toch al?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het was een spannender verhaal geweest en dat kan dit topic wel gebruiken.
Je kan hem ook rippen.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:14 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, wat zijn die Brein-filmpjes op DVDs irritant. Voortaan ga ik alleen nog maar downloaden, krijg ik die troep tenminste niet. En dat bij een DVD van 5 euro. Ze vragen er om!
Maar het werkt, is er tenminste iets op een dvd wat niet door piraten wordt geriptquote:Op maandag 20 juli 2009 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon die achterlijke filmpjes er niet op zetten.
Bloedirritant inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:14 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, wat zijn die Brein-filmpjes op DVDs irritant. Voortaan ga ik alleen nog maar downloaden, krijg ik die troep tenminste niet. En dat bij een DVD van 5 euro. Ze vragen er om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |