Mijn batterij is na 3 jaar gaar aan het doen. Ik laat het maar zo. Er komt vanzelf wel weer een nieuw macbookje in huis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
Macbook Pro wordt gratis gerepareerd door Apple. Het ding heeft te maken met het NVidia probleem en dus wordt alles op kosten van Apple vervangen. Een nieuw logic board dus.
Voor de kleine Pharualquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn batterij is na 3 jaar gaar aan het doen. Ik laat het maar zo. Er komt vanzelf wel weer een nieuw macbookje in huis.
Die heeft al een iTouchquote:
Ik ben aan het worstelen met een Mac waar het internet gruwelijk traag op is. Met mijn laptop heb ik geen enkel probleem. Ga dat maar eens oplossen als je a) geen verstand hebt van Macs en b) de software in het Spaans is geīnstalleerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
Macbook Pro wordt gratis gerepareerd door Apple. Het ding heeft te maken met het NVidia probleem en dus wordt alles op kosten van Apple vervangen. Een nieuw logic board dus.
Daar los ik het internetprobleem niet mee op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:33 schreef Pheno het volgende:
Gewoon op NL zetten? Het is geen Windows
Al moeten ze wel de languagepacks alvast pre-installed hebben, of de cd erbij hebben liggen
Die zijn dan ook niet lastig. Dat het internet traag is zal niet door de mac komen, eerder door het land in kwestiequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar los ik het internetprobleem niet mee op.Met een beetje logisch verstand en een beetje hulp vind je je weg wel door de menu's.
Muy bien!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar los ik het internetprobleem niet mee op.Met een beetje logisch verstand en een beetje hulp vind je je weg wel door de menu's.
Nee, op twee verschillende laptops met Windows gaat de snelheid als een speer op dezelfde verbinding.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
Die zijn dan ook niet lastig. Dat het internet traag is zal niet door de mac komen, eerder door het land in kwestie
Ernstig apart. Draaien ze Safari 0.5?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, op twee verschillende laptops met Windows gaat de snelheid als een speer op dezelfde verbinding.
Ja, want Spanje is een derdewereldland waar ze niet over snel internet beschikken, dat weet toch iedereen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet lastig. Dat het internet traag is zal niet door de mac komen, eerder door het land in kwestie
In die hotels e.d.? Je mag blij zijn dat je een telefoonlijntje hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, want Spanje is een derdewereldland waar ze niet over snel internet beschikken, dat weet toch iedereen!
Dat is niet mijn ervaring met Spaanse hotels.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
In die hotels e.d.? Je mag blij zijn dat je een telefoonlijntje hebt
Waarom gebruik je dan de Macquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben aan het worstelen met een Mac waar het internet gruwelijk traag op is. Met mijn laptop heb ik geen enkel probleem. Ga dat maar eens oplossen als je a) geen verstand hebt van Macs en b) de software in het Spaans is geīnstalleerd.
Ik zou in een spaans hotel niet gaan internetten/fokken, maar dat ben ik hequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring met Spaanse hotels.
Dat is een andere discussiequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou in een spaans hotel niet gaan internetten/fokken, maar dat ben ik he.
Muizenkeutels in het appartement inquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De mijne wel. Maar ik kom dan ook een cheap ass hotels. Hotel/hostel/e.d = bed, douche. Meer heb ik niet nodig. Internet is leuk, maar eigenlijk vind ik het wel prima zonder computerquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Echt, heldin, wij nerds denken altijd zo lastig. En dan zo'n simpele oplossingquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, heldin, wij nerds denken altijd zo lastig. En dan zo'n simpele oplossing
Je ava doet het niet, er staat dat tinypic het heeft weggedonderd.quote:
Da's al weken zo geloof ik. Soms doet 'ie het welquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ava doet het niet, er staat dat tinypic het heeft weggedonderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |