abonnement Unibet Coolblue
pi_71112635








Het mooiste zangeresje van Volendam.
Met een kuiltje in haar wangetje


Maribelle
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71115138
Ze woont al een tijdje niet meer in Volendam.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:00:54 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71115235
Marietje Kwakman
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:05:01 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71115363
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:05:42 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71115388
quote:
NSF? Not Safe For..?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 19 juli 2009 @ 13:06:33 #6
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_71115412
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

NSF? Not Safe For..?
Not Safe For 1984?
pi_71115448
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

NSF? Not Safe For..?
Nationaal Song Festival

Ik hou van jou
Wat een mooi liedje
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71115655
Haar optreden op Eurovision 1984


De jurk met de enorme strik !

..en dat intro (Marietje Buijs-Kwakman wordt ze genoemd)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 19 juli 2009 @ 14:36:30 #9
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_71118284
Marietje

Ben gek op dr kuiltje
pi_71146243
ze woont nu in Hierden/ Harderwijk samen met die gast uit de Gouden Kooi (Nicolaas??), ik zag ze laatst lopen en was nog verbaasd, maar toen zei mijn vriend dat die het in de Voetbal International (!) had gelezen - is de VI de nieuwe party, weekend, story???

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 20-07-2009 13:00:31 ]
pi_71146379
uit de Stentor

http://www.destentor.nl/r(...)-thuis-op-Veluwe.ece

Volendamse thuis op Veluwe

door Nils ten Brinke. woensdag 27 mei 2009 | 07:00

Marietje Kwakman in de tuin bij haar woonboerderij, net buiten Hierden. foto Wouter Koolmees
HIERDEN - Zelden heeft de Volendamse Maribelle (49) voor haar gevoel zo'n goede beslissing genomen als het besluit om vanuit de Randstad naar het landelijke Hierden te verhuizen. Over haar naar nieuwe single 'Gevallen Engel' heeft de artieste een heel goed gevoel.

De concertagenda voor juni is goed gevuld. En sinds kort doet de vrouw, die vooral bekend werd door haar deelname aan het Eurovisie Songfestival in 1984, zang-coaching op de Veluwe. "Heb je problemen met ademhaling, techniek of ritme, dan is coaching in een les van drie kwartier uitstekend om jezelf te verbeteren." Haar doelgroep is heel breed. "Binnenkort komen twee vrouwen die hoge ogen willen gooien op een smartlappen-festival, grappig hè?" Maar coaching is voor haar een uiterst serieuze zaak. "Het allerbelangrijkste is lol in het zingen maar daarnaast gaat het om persoonlijke verbetering. Of het nu om een koorlid gaat of om een zanger in een band die meer wil bereiken." Twee maanden woont ze nu iets buiten de dorpskern van Hierden in een boerderij met haar partner Nicolaas Streefkerk, voor het tv-publiek bekend als de verkoper in het programma 'De Gouden Kooi'.

Min of meer bij toeval kwam Maribelle op de Veluwe terecht. "Na deelname aan Sterren dansen op het IJs kwamen we een dagje naar de Zwaluwhoeve om wat te ontspannen. Rondkijkend in de omgeving sprak de ruimte en de rust zo aan, dat de keuze om naar Hierden te verhuizen snel was gemaakt.

"Ik had het ook wel een beetje gezien in Volendam hoor. Alles wat je doet wordt daar zo breed uitgemeten."

Dat betekent niet dat ze hier anoniem door het leven gaat. "Het is heel grappig, maar bijna overal in Hierden, bij de Spar of op straat vragen ze: Ben je al gewend hier?" De overstap is ook een impuls voor haar zangcarrière. In die zin dat de eigenaar van de Zwaluwhoeve, Harald van Panhuis, haar nieuwe single sponsort. "Het maken van een single is duur. De studio, de productiekosten, alles moet binnen een week in de winkel liggen. De publiciteit moet haarfijn in orde zijn." Maribelle, haar echte naam is Marietje Kwakman, beschouwt het als een voorrecht dat ze zich helemaal kan toeleggen op zingen en zangcoaching. "Ik moet zingen. Wanneer de dingen niet zo lekker lopen of als ik eens de pest in heb, zing ik dat gevoel van me af. Daarom kan ik zingen iedereen aanraden."
  maandag 20 juli 2009 @ 13:01:09 #12
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_71146467
Nogal suggestief dat 'Kwakman'.
Verder leuke meid om te zien.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_71146799
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:50:48 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')