quote:Op zondag 19 juli 2009 09:21 schreef aussieaussie het volgende:
We hadden beide wedstrijden verloren...
Maakt dat nog wat uit dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 09:21 schreef aussieaussie het volgende:
Bonusklacht: dit kan ons het kampioenschap kosten
Poep in je ogen?quote:
quote:
Dit bewijst al dat TS zwak vlees heeft.quote:Echter naarmate de avond vorderde begon een zekere vrouw een poging te wagen om mij in bed te krijgen en desondanks mijn pogingen om haar op andere gedachten te brengen was ze te vastberaden om mij met rust te laten.
Een kniesoor die daarop let....quote:Op zondag 19 juli 2009 09:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Poep in je ogen?
Lees de OP nogeens, vlot kapsel mang![]()
gewoon een zak over het hoofd doen...zie je er niets meer vanquote:Op zondag 19 juli 2009 09:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Poep in je ogen?
Lees de OP nogeens, vlot kapsel mang![]()
BigKahuna, dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:51 schreef BigKahuna het volgende:
Flikker een tyfusend op met je bonusklacht en antiklacht, kutmongool!!
Das toch fijn dan, dat ze je met rust laat?quote:en desondanks mijn pogingen om haar op andere gedachten te brengen was ze te vastberaden om mij met rust te laten.
als ze vastberaden is om je met rust te laten, wat is dan in godsnaam het probleem?quote:desondanks mijn pogingen om haar op andere gedachten te brengen was ze te vastberaden om mij met rust te laten.
Wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:08 schreef Anchor het volgende:
[..]
BigKahuna, dit slaat natuurlijk nergens op.
hoe meer je je best ervoor doet haar af te wimpelen, hoe wanhopiger ze wordt en dan wordt het alleen maar erger.quote:
Oplossing = Neuk haar.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef dekloonvanzuen het volgende:
[..]
hoe meer je je best ervoor doet haar af te wimpelen, hoe wanhopiger ze wordt en dan wordt het alleen maar erger.
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn zelfbeeld is na het lezen van jouw post helemaal naar de klotequote:Op zondag 19 juli 2009 11:51 schreef BigKahuna het volgende:
Flikker een tyfusend op met je bonusklacht en antiklacht, kutmongool!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |