quote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef Paul het volgende:
Is raar idd
Groetjes Druktemakerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Toen had je gelijk op moeten staan en zeggen: "O.k bedankt voor uw tijd. Voor uw supermarkt 10 andere die mij wel willen hebben."quote:De man keek me verbaasd aan en zei:"hmm, dat is niet zo handig dat als je ergens gaat solliciteren de geschiedenis van het bedrijf niet kent, dit is een tip voor de volgende keer wanneer je ergens solliciteert!"
Je beantwoordt je eigen vraag al. Slotjequote:Op zondag 19 juli 2009 02:59 schreef muay-toy het volgende:
Maar dit is toch vreemd? Ik snap dat wanneer je als werkzoekende een sollicitatie hebt voor een 'echte' baan waar je een opleiding voor nodig hebt je je van tevoren moet inlezen. Je gaat wanneer je aangenomen word waarschijnlijk jarenlang werken voor dit bedrijf en ze willen weten dat ze te maken hebben met iemand die van aanpakken weet en dingen serieus neemt. Hiervoor begrijp ik dus dat ze iemand willen die zich perfect heeft voorbereid op het gesprek. Maar dit doe je toch niet bij iets als vakkenvullen voor een paar uur in de week?
Ja maar de vakken in een supermarkt lijken toch op elkaar?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Stali het volgende:
Okay, het is KLB uiteraard, maar ik vind het helemaal niet zo heel gek om je eerst te verdiepen in een bedrijf waar je zegt te willen werken, ook al gaat het hier om iets simpels als vakkenvullen. Juist bij vakkenvullers geldt, voor jou meer dan tig anderen.
Maar al die vullers toch ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar de vakken in een supermarkt lijken toch op elkaar?
Als je het toch voor het kiezen hebt? Dan liever een gemotiveerde blijver.quote:
Vakkenvullers blijven echt geen jaren, da's te duur.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je het toch voor het kiezen hebt? Dan liever een gemotiveerde blijver.
Voor 3,50 per uur zonder sec. arbeidsvoorwaarden? Als het nou interessant werk was ok (ik heb zelf ook interessant werk gedaan voor 1,75 per uur), maar voor een baan als vakkenvuller?quote:Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Stali het volgende:
Okay, het is KLB uiteraard, maar ik vind het helemaal niet zo heel gek om je eerst te verdiepen in een bedrijf waar je zegt te willen werken, ook al gaat het hier om iets simpels als vakkenvullen. Juist bij vakkenvullers geldt, voor jou meer dan tig anderen.
Een beetje feitenkennis is nooit weg.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:57 schreef DemonRage het volgende:
Je kunt door het bestuderen van de achtergrond van een bedrijf wel tonen dat je interesse hebt.
Maar bij een supermarkt vind ik dit wel overdreven als ze dat van je verwachten.
Bij mij in de regio is het juist andersom. De meeste supermarkten kunnen niet aan genoeg personeel komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Stali het volgende:
[..] Juist bij vakkenvullers geldt, voor jou meer dan tig anderen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:42 schreef snakelady het volgende:
Geloof niet dat het toegevoegde waarde heeft als je als vakkenvuller de geschiedenis van het bedrijf weet, vind het ook wel erg overdreven.
quote:Veel plezier met je andere baan!
Dit dus, werkt eigenlijk bij alles waar je voor moet solliciteren, speciale cursussen/programma's/baantjes.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje prentitieus om van je vakkenvullers te verwachten dat ze zich " inlezen"...
Bij "echte" banen doe ik het altijd wel, hoewel het niet eens altijd aan bod komt. Ik heb net een nieuwe baan gevonden en moest me echt onmeug sollicteren voor ik iets vond. Veel gesprekken gehad dus. Uiteindelijk had ik wel zo'n truukje ontwikkeld om met een paar steekwoorden van de website het gesprek door te komen. Met name door heel geinteresseerd door te vragen op basis van dat kleine beetje wat ik had gelezen. Vinden ze vaak leuk, kunnen ze hele verhalen vertelen en voor je het weet is het uur om!
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jullie moeten de groeten van Paul hebben.
quote:
Ik denk t wel jaquote:
kutkickquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Conversatie het volgende:
TS faalde bij een sollicitatie voor vakkenvuller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |