Doe het niet! Drakenshirts zijn het nu helemaal, bandshirts zijn net zo gisteren als Tokio Hotel.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef Ritmo het volgende:
Uitgaan ging niet door en nu zit ik thuis. Ik ben maar m'n pennen gaan ordenen.
Om me nog erger te martelen is Extrema Outdoor op TV, en wil ik daar ook zijn!
Klacht: maatschappijkuddevolk
Ja maar iedereen heeft een drakenshirt, dus ik moet iets anders.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Doe het niet! Drakenshirts zijn het nu helemaal, bandshirts zijn net zo gisteren als Tokio Hotel.!
quote:
After Foreverquote:
Dat je het vermogen mist daar het nut van in te zien verbaast me, tegen beter weten in, enigszins. Wel wil ik bloemetjes bekijken in de regen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wil jij met mij samen op het gras zitten? Grassprietjes tellen?
Dat doet niemand toch ?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
After Forever
-Alestorm
-Blood stain child
-Bring me the horizon
-Children of bodom
-Dark funeral
-Deathstars
-Dope star inc.
-Eluveitie
-Emily autumn
-Equilibrium
-Helloween
-Kotoko
-L'arc-en-ciel
-Mami Kawada
-Manowar
-Moi dix mois
-Nana kitade
-Nightwish
-Sabrepulse
-Snotlip Slipknot
-Sonata arctica
-Sonic syndicate
-The gazettE
-Versailles
-X-japan
Neem jij jezelf serieus?
Present.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:15 schreef Biels het volgende:
Ben je er nog, Ritmo? Ik wil rockers bashen.
Ik wil zoeen tui met een aapje met brede mondquote:
Kampen openen en deze 'mensen' zo spoedig mogelijk deporteren.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Vet. Kankerrockers. Fucking autisten die niet in de clubz staan
.
En au revoir fundering van het land.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kampen openen en deze 'mensen' zo spoedig mogelijk deporteren.
Terechtquote:Op zondag 19 juli 2009 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kampen openen en deze 'mensen' zo spoedig mogelijk deporteren.
Mark Rutte was op Dance Valley en de D66-fractie op Sensation. Wat een bazen he?quote:
M'n pennencollectie gesorteerd. Van de dokter mag ik niet drinken i.v.m. antidepressiva.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Terecht. Dus wat heb je nu de hele avond gedaan? Drink jij wel eens als je alleen bent?
Alles dat op -pam eindigt gaat goed met alcohol.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
M'n pennencollectie gesorteerd. Van de dokter mag ik niet drinken i.v.m. antidepressiva.
Het was een serieuze vraag. Je mag het antwoord ook PM'en.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
M'n pennencollectie gesorteerd. Van de dokter mag ik niet drinken i.v.m. antidepressiva.
Ik zag laatst een neger Lonsdale dragen.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mark Rutte was op Dance Valley en de D66-fractie op Sensation. Wat een bazen he?
D66 en VVD dus allebei 40 zetels en de oppositie afschaffen. Gezeik.
We kunnen daarmee wél de criminaliteit indammen. De economie ook, maar dat is niet bevorderlijk voor onze welvaart.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Please, alsof de hardcore hooligans het denkwerk niet kunnen overnemen.
Ik ken een meisje dat zo heet, die doet het inderdaad ook goed met alcohol.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:31 schreef Quir het volgende:
[..]
Alles dat op -pam eindigt gaat goed met alcohol.
Als je gewoon alles goedkoper maakt is dat ook geen probleem. Zie je, wij Sensationgangers kunnen ook denken.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:33 schreef Quir het volgende:
[..]
We kunnen daarmee wél de criminaliteit indammen. De economie ook, maar dat is niet bevorderlijk voor onze welvaart.
elaPam?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat zo heet, die doet het inderdaad ook goed met alcohol.
Deflatie. Ook niet goed.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je gewoon alles goedkoper maakt is dat ook geen probleem. Zie je, wij Sensationgangers kunnen ook denken.
Ben je gek, het heeft allemaal te maken met geld. Wat voor bier drink je?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is onzin. Deflatie is iets heel anders.
Oh jeetje, ik hield jou ook voor het lapje.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:42 schreef Biels het volgende:
Amstel. Maar dit is nu mijn laatste, want dan ga ik slapen. Morgen op een gitaar slaan en werken, kutdag.
Verder heb ik je getrolled.
Nee, ik ga er tonen uithalen.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga je hem kapotslaan op het hoofd van een rocker?
Die zitten wel diep in de klankkast verstopt hé...quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:49 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je kunt we meer met een gitaar dan rocken hoor
Je kunt ook Metal maken bijvoorbeeld
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:49 schreef opinionr het volgende:
Metal
Ik waardeer het gebaar, maar je mist mijn complete argument.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:45 schreef opinionr het volgende:
[..]
So what?
Emminem loopt toch ook in neger kleding...
Elektrische gitaar. Weinig klankkast.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
Die zitten wel diep in de klankkast verstopt hé...
Maar als je hard genoeg slaat breekt hij vanzelf kapot en dan kun je er wel bij.
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebaar, maar je mist mijn complete argument.
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vond jou toch meer een type rapper. Dump eens wat vette hip-hop youtube-linkjes.
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vond jou toch meer een type rapper. Dump eens wat vette hip-hop youtube-linkjes.
Was je er laatst in de melkweg? Ik wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:55 schreef PeZu het volgende:
atmospehere roeleert zwaar de pan uit
neequote:Op zondag 19 juli 2009 02:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Was je er laatst in de melkweg? Ik wel..
ik las gesabbeldquote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog even een boks gegeven en met ze gebabbeld.
Dark Funeral \m/quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
After Forever
-Alestorm
-Blood stain child
-Bring me the horizon
-Children of bodom
-Dark funeral
-Deathstars
-Dope star inc.
-Eluveitie
-Emily autumn
-Equilibrium
-Helloween
-Kotoko
-L'arc-en-ciel
-Mami Kawada
-Manowar
-Moi dix mois
-Nana kitade
-Nightwish
-Sabrepulse
-Snotlip Slipknot
-Sonata arctica
-Sonic syndicate
-The gazettE
-Versailles
-X-japan
Neem jij jezelf serieus?
Noisiaquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Noisia![]()
Net terug van een d'n'b feest in Leiden, dat betekent dus dat iedereen die niet uitging in die tijd een kansloze sukkel is met volle manenshirts
Boh Ritmo, je stelt me teleur, ik zou bijna denken dat je vanavond stiekem last.fm profielen van KLB'ers gekeken hebt om inspiratie op te doen voor je volgende metalshirt.quote:
Nachtbagger topicquote:Op zondag 19 juli 2009 04:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Boh Ritmo, je stelt me teleur, ik zou bijna denken dat je vanavond stiekem last.fm profielen van KLB'ers gekeken hebt om inspiratie op te doen voor je volgende metalshirt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 04:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Boh Ritmo, je stelt me teleur, ik zou bijna denken dat je vanavond stiekem last.fm profielen van KLB'ers gekeken hebt om inspiratie op te doen voor je volgende metalshirt.
Afterparty in mijn kamer hierquote:Op zondag 19 juli 2009 04:14 schreef Nikmans het volgende:
Ik ga slapen
Maar ik wil nog even dit melden:
Maar, je moet je fotoboek nog aanpassen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
Nee, ik ben uit de kast gekomen. Vanaf nu draag ik bandshirts en laat ik m'n haar groeien. En ik ben er trots op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |