hai, ook bier aan het consumeren?quote:
wow..knapquote:
idd...meer zuipenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh... We moeten hier sowieso wat doen aan het alcohol level.
slaap lekker nuchtere hannesquote:
goed ideequote:
Oehquote:Op zondag 19 juli 2009 12:35 schreef amaranta het volgende:
ik ben gisteren gevallen op akwakut
Ik had nogal last van mjin hormonen, beetje chagrijnig.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef febster het volgende:
[..]
Oeh. Niks ernstigs hopelijk? Hoe was het verder?
The Jack?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef r8ality het volgende:
Gister gewerkt in the Jack. Achter de bar is vet.
nieuwe kroeg op stratumquote:
Dat dusquote:EINDHOVEN - Op Stratumseind 55, het pand waar vroeger schoenenzaak Volksbelang zat en daarna de cafés Delight en The Living, opent donderdagavond 2 juli The Jack zijn deuren. Vanaf 21.30 uur is het publiek welkom in de nieuwe kroeg
Heeft het een grote brouwer achter zich? Anders geef ik het niet veel kans...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat dus.
Is geloof ik de kroeg van de vriend van Debje (toch?).
Er schijnt een MJ Flasmob plaats te gaan vinden vanmiddag op de Dam/Leidscheplein ding, ik denk iets in de trend van een Thriller achtig dansjequote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef amaranta het volgende:
Die Michael J. hype ook.
Gisteren op extrema Billie Jean en dan iedereen whoooooooo alsof ze al jaren fan zijn
Wanneer zal de haip over zijn?
Ik denk dat het juist minder kans heeft met een grote brouwer erachterquote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef febster het volgende:
[..]
Heeft het een grote brouwer achter zich? Anders geef ik het niet veel kans...
Grappig. Ben wel benieuwd. Ik zat net de videoclip te kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef febster het volgende:
[..]
Er schijnt een MJ Flasmob plaats te gaan vinden vanmiddag op de Dam/Leidscheplein ding, ik denk iets in de trend van een Thriller achtig dansje
Er staat grote brouwer, geen goede brouwer.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef amaranta het volgende:
Wat vind jij een goede brouwer? Bavaria?
Heineken?
Grolsch?
Niet iedereen houdt van hetzelfde bier.... he....
Wie is dan geen grote brouwer van deze 3?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er staat grote brouwer, geen goede brouwer.
Wel goed lezen.... he....
Zijn allemaal grote brouwers die je noemt.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie is dan geen grote brouwer van deze 3?
Bavaria niet?
Amstel dan?
Weet ikveel. Ik drink geen bier.
Ja, maar zonder kun je helemaal niet concurreren volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist minder kans heeft met een grote brouwer erachter.
Met die leasecontracten van brouwers hang je gelijk met je nek in een wurgcontract.
Oh, dat beweer ik ook nietquote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef r8ality het volgende:
Is inderdaad vriend van Deb. Hij werkt al 6 jaar in de horeca, waarvan laatste jaar of 2 jaar als bedrijfsleider. Kent dus de klappen van de zweep. Hij heeft inderdaad een contract met Bavaria.
De grote kracht is echter dat hij echt enorm veel mensen kent. Klanten van Bar 2 Alex, Today, Het Lempke etc. En dus ook personeel van die kroegen komt zuipen, neemt weer mensen mee, etc. Het zal in het begin niet makkelijk zijn maar om nou te zeggen dat de eerste drie weken een drama waren, hell no.
Dat is leuk, maar imho zijn de 'sfeer' en je deurbeleid veel belangrijker dan veel mensen kennenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:12 schreef r8ality het volgende:
Is inderdaad vriend van Deb. Hij werkt al 6 jaar in de horeca, waarvan laatste jaar of 2 jaar als bedrijfsleider. Kent dus de klappen van de zweep. Hij heeft inderdaad een contract met Bavaria.
De grote kracht is echter dat hij echt enorm veel mensen kent. Klanten van Bar 2 Alex, Today, Het Lempke etc. En dus ook personeel van die kroegen komt zuipen, neemt weer mensen mee, etc. Het zal in het begin niet makkelijk zijn maar om nou te zeggen dat de eerste drie weken een drama waren, hell no.
wat is een vereiste om 'sfeer' te creëren? klanten...als het niet druk is kom die 'sfeer' nooit goed uit de verf.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:39 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar imho zijn de 'sfeer' en je deurbeleid veel belangrijker dan veel mensen kennen.
Klanten die vechten heb je niks aan. Veel politie aan je deur door je klanten heb je niks aan. Klanten die snuiven op de wc heb je niks aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is een vereiste om 'sfeer' te creëren? klanten...als het niet druk is kom die 'sfeer' nooit goed uit de verf.
je kan beter in het openbaar snuiven, gewoon buiten op een elektriciteitskastjequote:Op zondag 19 juli 2009 21:12 schreef febster het volgende:
[..]
Klanten die vechten heb je niks aan. Veel politie aan je deur door je klanten heb je niks aan. Klanten die snuiven op de wc heb je niks aan.
gewoon dat zakje opvretenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
je kan beter in het openbaar snuiven, gewoon buiten op een elektriciteitskastje
ik kan het niet zien. Moppie is de spookvrouw aan het kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ron is er nu ook!
En het is in Eindhoven ook nog!
Woensel Noord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |