Welke moet ik dan nemen?quote:
Die van hem, natuurlijk.quote:
toen ik klikte wist ik dat het een link naar de log out wasquote:
Hehe knap man.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen ik klikte wist ik dat het een link naar de log out was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ik dacht al wel dat jij dat garpje zou maken.quote:
Je kent me.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat jij dat garpje zou maken.
Hoezo zou ik een heel verhaal tikken? Het word toch nooit gelezen. Daarbij past alles wat ik wil vertellen in die zin.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef Druktemaker het volgende:
Krijg jij nou notes voor die kuttopics met een OP van 1 zin?
Ik ben fan van je!quote:
word?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een heel verhaal tikken? Het word toch nooit gelezen. Daarbij past alles wat ik wil vertellen in die zin.
Ga hierop fappen.quote:
Topics met paints en tig subklachten en antiklachten zijn kwalitatief ja.quote:Maar goed, even een willekeurig topic van jou: "Dankzij Al Gore hebben we nu regen ipv bikini`s op het strand."
WTF is dat voor topic man?
Daar ben ik zelf op tegen, maar dit is gewoon een mindfartquote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga hierop fappen.
[..]
Topics met paints en tig subklachten en antiklachten zijn kwalitatief ja.
kut voor je.......... Je zou maar fatsoenlijke en betaalbare koffie moeten drinkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
Hij is nog niet open op Utrecht Centraal, nu was ik er dus net en kon ik geen overheerlijke overrated koffie halen.
Dat dus, normaal als ik op schiphol was kon je geloof ik tot een uur of 1 `s avonds nog koffie daar halenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:54 schreef zquing het volgende:
[..]
kut voor je.......... Je zou maar fatsoenlijke en betaalbare koffie moeten drinken
Had dit voorjaar geopend moeten zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef Juicyhil het volgende:
Eigenlijk raar dat er nog geen 1 op Amsterdam Centraal zit, daar kom ik vaak genoeg
Als ik van Ahoy afkom en moet overstappen op Schiphol.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er nou koffie drinken om half 1 's nachts?
Boohhquote:
Dr is ook pas een hema geopend... dus alles is nog mogelijk denk kquote:
Google leert me dat het komend voorjaar wordt. Dus over twee jaar moet het lukkenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dr is ook pas een hema geopend... dus alles is nog mogelijk denk k
Op Schiphol zit er ook 1 bollequote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik van Ahoy afkom en moet overstappen op Schiphol.
Hahaha, jij nam Juicyhil serieus!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb foto's van JuicyHil gezien, en nu kan ik dit niet meer serieus nemen.
En lees het Topic even over de OP made by TNA.
Wat, waar?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb foto's van JuicyHil gezien, en nu kan ik dit niet meer serieus nemen.
En lees het Topic even over de OP made by TNA.
Had het natuurlijk over die foto.quote:
Ohquote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Had het natuurlijk over die foto.
Jouw topic had ik al gezien.
Kan ik pas antwoord op geven na het zien van die foto.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef 2dope het volgende:
Hey jongens ik weet een goeie!
Hoe hou je een oen 3 uur bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je nog steeds moeilijk?quote:
Mag ik 2 grote kapsalons?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:51 schreef DurumDoner het volgende:
Juicyhill is homosexueel.
Kap eens met die verwensingen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |