Zaten er eventuel nog roestige nagels in?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, ik vraag me af of ze achteraf het de moeite vondenTering, eikenhouten vloer van 3cm dik. 1 plank woog al een godsvermogen, laat staan als je er dan nog 60 moet ongeveer
Wel roestige flinke nietjes! Had idd handschoenen aangedaan. Mag hopen dat zij dat ook gedaan hebben. Anders was het het helemaal niet waardquote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zaten er eventuel nog roestige nagels in?
Alsof je ze wou hebben. Ze roesten aan alle kanten. Dan zat er nog wel wat werk inquote:Op zondag 19 juli 2009 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien hadden ze gewoon radiatoren nodig...
Het lijkt me toch niet dat ze speciaal naar huis gegaan zijn om handschoenen aan te doen. Is er geen spoor van bloeddruppeltjes wat je kunt volgen? Kun je gaan eisen dat ze je container even opnieuw stapelenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:16 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wel roestige flinke nietjes! Had idd handschoenen aangedaan. Mag hopen dat zij dat ook gedaan hebben. Anders was het het helemaal niet waard
[..]
Alsof je ze wou hebben. Ze roesten aan alle kanten. Dan zat er nog wel wat werk inZe gaan niet voor niks met het vuil mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.badgers
Het gaat erom dat er nu minder troep in de eerst netjes opgeruimde container past.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:07 schreef devl1nsect het volgende:
het ligt toch bij het puin? of bij het afval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat gooi ik in de afvalbak?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja TS, je bent het iig kwijt![]()
Wees blij dat het niet iets was van waarde...
Ik ben het huis aan het verbouwen hoor. Niet kachels aan het verwijderen. Dat kan ik zelf ook wel afvoeren... T is juist allemaal zooi bij elkaar, waarom zou ik de kachels apart afvoeren als het allemaal in 1 bak kan die ik toch al moest huren en die voor de deur staat?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef gateway het volgende:
dom van jouw ijzer in een puinbak te doen
SChoon puin is veel goedkoper af te voeren dan zo'n mengcontainer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |