The Untouchables neem ik ook mee als nominatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
Amazon Women on the Moon
Donna Donna!!
Empire of the Sun
Evil Dead II
Full Metal Jacket
Good Morning, Vietnam
Der Himmel über Berlin
Jaws: The Revenge
Living Daylights, The
A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
Predator
The Princess Bride
Przypadek
Spaceballs
Time of the Apes
The Untouchables
Zombie Nightmare
Behalve dat ik dat jaar geboren ben!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik geloof niet dat er buiten een wereldwijde beurscrash heel veel wereldschokkends is gebeurd in 1987.
Nou-ja, Bad Taste is wel 'n Jackson-pareltje in een bepaald opzicht, maar niet als beste film.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:32 schreef victorinox het volgende:
*batteries not included
Adventures in Babysitting
Bad Taste
Barbarians, The
Beverly Hills Cop II
Chinese Ghost Story, A
Cry Freedom
Dragnet
Escape from Sobibor
Evil Dead II
Fatal Attraction
Full Metal Jacket
Hellraiser
Innerspace
Last Emperor, The
Lethal Weapon
Lost Boys, The
Masters of the Universe
Near Dark
Planes, Trains & Automobiles
Predator
Prince of Darkness
Princess Bride, The
Principal, The
Project X
Raising Arizona
RoboCop
Roxanne
Running Man, The
Secret of My Succe$s, The
Spaceballs
Stakeout
Untouchables, The
Wallstreet
Hmm, nou ja als die vorig jaar al in 1988 meedeed dan lijkt me het best als we die niet mee laten doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:22 schreef Gorro het volgende:
Ik zie trouwens Karhozat tussen de steunbehoevenden staan. Die staat nu inderdaad als film uit 1987 op IMDb, maar heeft wel met ons 1988 tournament meegedaan...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Steunbehoevend:
Barfly
Throw Momma from the Train
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:21 schreef Gorro het volgende:
Broadcast News
En ondersteund.quote:
Er zijn tot nu toe maar 2 films onder de 1000 votes en ze zijn even makkelijk te vinden als veel anderen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:37 schreef Mike het volgende:
Misschien kunnen er nog wat meer films genoemd worden met minder dan 500 votes? Kan er tenminste weer niemand stemmen in ronde 1.
Nah, het gaat erom dat mensen bij tournaments altijd alles uit de krochten van dat filmjaar willen noemen, terwijl dat het tournament minder toegankelijk maakt. Dat soort films zijn al bij voorbaat kansloos en leveren dus meer blokkades op dan dat ze wat toevoegen.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe maar 2 films onder de 1000 votes en ze zijn even makkelijk te vinden als veel anderen.
Dus dat zal wel mee gaan vallen.
Die krochtenfilms (<1000 votes) vind ik eigenlijk wel leuk om te zienquote:Op zondag 26 juli 2009 11:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Nah, het gaat erom dat mensen bij tournaments altijd alles uit de krochten van dat filmjaar willen noemen, terwijl dat het tournament minder toegankelijk maakt. Dat soort films zijn al bij voorbaat kansloos en leveren dus meer blokkades op dan dat ze wat toevoegen.
Eerste heb ik liggen, tweede ga ik straks kijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Flitspaal het volgende:
Prick Up Your Ears
Maurice (vanavond op Nederland 2)
en toch in premiere gegaan in 1987....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
the big easy is volgens imdb uit 1986 zie ik nu dus die doet niet mee
Blame it on Rio = 1984quote:
Dan laat ik hem tot morgenavond open.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef California het volgende:
Ik wil 9 nog wel updaten, die staat nu gelijk. Als je 'm nog tot morgen open wil laten.
Als ik er dan nog niet aan toe ben gekomen, forget it.
True, maar lang niet zo geniaal als FMJquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat vond ik wel de lastigste. Predator was ook geniaal, maar gewoon heel ander soort film
PT&A is gewoon ook een klassieker. Het groepje Martin/Candy/Chase/Short en co was het jaren '80 equivalent van wat de Apatow-kliek nu is en PT&A hoort nu eenmaal tot het beste wat zij hebben gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef OneMe het volgende:
Btw ik snap werkelijk niet dat mensen die Planes, Trains & Automobiles en Withnail & I hebben gezien voor de eerste kiezen. De één is een best aardige maar flauwe john candy film en de ander een comedy klassieker.
Au Revoir les Enfants stond ook in m'n persoonlijke finale. Tegen Empire of the Sun, dat er helaas al uit is.quote:
Vind het persoonlijk allemaal toppers. Goed filmjaar.quote:
Holy dog shit. Au revoir les enfants? Only steers and queers vote for Au revoir les enfants, SoK. And you don't look much like a steer to me so that kinda narrows it down. Do you suck dicks?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de personages die FMJ FMJ maken, alleen in de eerste helft van de film mogen meedoen.
Het tweede deel van Full Metal Jacket wordt over het algemeen aardig onderschat en het eerste deel wordt misschien zelfs wat overschat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Full Metal Jacket, omdat zelfs de tweede helft ervan beter is dan Au revoir Les Enfants. (Wat ook een goede film is.)
Vooral met het eerste deel van je zin, ben ik het volledig eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het tweede deel van Full Metal Jacket wordt over het algemeen aardig onderschat en het eerste deel wordt misschien zelfs wat overschat.
Ik ben helemaal geen filmkennerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Flitspaal het volgende:
Duidelijk dat de filmkenners op Au Revoir les Enfants stemmen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:44 schreef Mike het volgende:
Opvallend hoeveel mensen Au Revoir les Enfants gezien hebben. Ik wist niet dat het zo'n populaire film was.
Gaan doen jij!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb die inderdaad helemaal niet gezien !
Geen idee waarom ik gestemt heb,sorry sorry sorry...
Mijn stem telt dus niet, en ik ga ervan uit dat ik Au Revoir Les Enfants ook niet ga kijken de komende tijd...
Dit herken ik wel. Maar ik vind FMJ ook meerduidiger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik stem ook maar op Full Metal Jacket.
Niet omdat ik hem echt beter vind, maar omdat ik me met FMJ meerdere keren heb vermaakt en ik Au revoir les enfants waarschijnlijk nooit meer ga zien.
als je ziet hoe de films van Tarantino er tegenwoordig uitzien en hoe die verafgood worden kun je wel na gaan hoe ver Verhoeven op zijn tijd vooruit lag...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:56 schreef Falco het volgende:
Robocop moet ik nog steeds zien. Hij staat hier in de DVD-kast, dus dit toernooi is een puike gelegenheid om die te kijken
.
Ik wou het je uitleggen, maar imdb kan dat beter dan ik:quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:41 schreef Nerrick het volgende:
[..]
als je ziet hoe de films van Tarantino er tegenwoordig uitzien en hoe die verafgood worden kun je wel na gaan hoe ver Verhoeven op zijn tijd vooruit lag...
Ik ga trouwens voorEmpire of the sun (met een heel jonge Christian Bale) en the Untouchables.. Connery en Carcia zijn hier geweldig...
Full metal Jacket is ook super..
Predator? neuh, leuke actiefilm, en ik ben absoluut een fan van science fiction, maar het niveau van de film en het acteerwerk haalt het toch niet hoor. Ik heb trouwens ooit met Jean Caude van damme gesproken, en hij vertelde dat hij in dat pak zat, maar degene die in dat pak zit was een zwarte meneer, een die nogal lang is. Ook op de aftiteling staat niets. Weet iemand hoe dat nou zit? Is die van Damme nou een leugenaar of....
Leuk topic overigens.
FTR Tournamentsquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:37 schreef Patch het volgende:
Bedankt Samuel !
Welke jaren van de eighties hebben we nu al gehad?
Welke is de volgende?
Vorig jaar al gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
Weer een énèrvérend toernooi! wanneer doen we 1988?
Kom maar op danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan'83 en '86 staat nog wel 'open'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |