Dan denk ik bij nader inzien dat jij gelijk hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef qonmann het volgende:
doe ik nog paperback
Daar heb ik werkelijk niets meer aan toe te voegen. Schitterend antwoord.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:54 schreef Siniti het volgende:
Een platte landkaart van de wereld waarin de landen met een grijsachtige kleur zijn weergegeven waar de grenzen worden aangegeven met witte lijnen. De zee is in deze kaart aangegeven met een witte kleur. Daarnaast zijn er nog overal groene vlekken die aangeven wat kolonies zijn geweest van Nederland.
Het gaat om die groene vlekken, maar het moet wat specifiekerquote:Op zondag 19 juli 2009 14:54 schreef Siniti het volgende:
Een platte landkaart van de wereld waarin de landen met een grijsachtige kleur zijn weergegeven waar de grenzen worden aangegeven met witte lijnen. De zee is in deze kaart aangegeven met een witte kleur. Daarnaast zijn er nog overal groene vlekken die aangeven wat kolonies zijn geweest van Nederland.
Hahaquote:Op zondag 19 juli 2009 14:57 schreef Siniti het volgende:
De kolonies die het eerst zijn weggegeven?
Niet de VOC dus, die staan er niet opquote:Op zondag 19 juli 2009 14:59 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is natuurlijk net de WIC inderdaad..
Inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef Tanjaa het volgende:
Richard Harris!
Een anagram is niet eens een symboolquote:
Met een pentagram kom je wel in de buurt..quote:Op zondag 19 juli 2009 15:16 schreef Siniti het volgende:
oh nee dat was een pentagram
Lijkt er toch veel op
quote:
dan kan ik dit niet goedkeurenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:23 schreef Tanjaa het volgende:
Ik weet niet hoe ik het moet uitspreken en ook niet hoe ik het moet typen
Stand 1667:quote:Op zondag 19 juli 2009 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
Swastika
Inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef qonmann het volgende:
Dresden
Yepquote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef Siniti het volgende:
giroscoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |