quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vanhal het volgende:
Over het algemeen passen de verkopers hun gedrag aan aan de klant. Ik gok dat je zelf aanleiding bent voor zijn gedrag
Hij spreekt me aan met 'man' omdat ik er zo mannelijk en breedgeschouderd uitzie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vanhal het volgende:
Over het algemeen passen de verkopers hun gedrag aan aan de klant. Ik gok dat je zelf aanleiding bent voor zijn gedrag
QFTquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:41 schreef Ritmo het volgende:
Altijd wel vriendelijke gasten in die winkels hoor. Alleen soms te opdringerig.
Klopt.quote:
Met 'hee man'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Core2 het volgende:
Inderdaad best raar, verkopers die je aanspreken. Zeker trend van de laatste tijd.
Ten 1e: normaal taalgebruikquote:
Ahaa, nee oké dan ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ten 1e: normaal taalgebruik
Ten 2e: deskundigheid uitstralen
Ten 3e: hij staat er niet zoals die knaap alleen om te verkopen en zijn tijd vol te maken, maar bovenal om de mensen goed te helpen. Omdat het z'n eigen winkel is en het hem dus wel interesseert dat de mensen met een goed gevoel weer naar buiten gaan en de volgende keer terugkomen.
Zoeen knaap werkt er mischien een jaar ofzo en het zal hem verder een zorg zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:48 schreef Ritmo het volgende:
Oudere mannen die in kledingwinkels werken zijn volgens mij 9 van de 10 keer homo.Niet dat dat uitmaakt.
Tegenwoordig is het meer 'done' om als tiener of twintiger in een kledingwinkel te staan.
Nee. Lees dan wat ik eronder zeg. Het zijn vaak de popi jopi jongens van een jaar of 18 juist. Die verder niet veel van kleding weten. Dat laatste is het verschil met de 'klassieke' homo in kledingwinkels. Die zijn thuis ook bezig combinaties te proberen enzo.quote:
Welke bedoel je? Die jonge knul met het gekke kapsel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef Kevincy het volgende:
De verkoper dacht dat je een beinvloedbaar mannetje was...
Kocht jij ook je mags toen meerdere mannen het gingen dragen?
hahaha je kan zo in een reclame meedoenquote:
Dus bij 2 producten is datr 2x de helftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef B.E.D het volgende:
De opruiming is begonnen en dat scheelt al gauw de helft.
Inderdaad hèquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso verko(o)p(st)ers die je achterna lopen, elke 2 minuten om updates vragen, bij de spiegels buiten de pashokjes hangen en elke keer dat je naar buiten komt roepen 'Hé tof, staat je goed hoor!', etc. Zwaar irritant.
Homoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef B.E.D het volgende:
Ik was vanmiddag zo met m'n buurjongen aan het winkelen
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Beter dan kleren kopen met je moeder.
Ja kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klopt.
Ik stuur mijn moeder gewoon in haar eentje op pad!
Dank voor het direct bevestigen van de post erboven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Nam de assistent bedrijfsleidster me op een gegeven moment apart en vroeg waar ik mee bezig was
'als je de kans hebt om te verkopen moet je niet bang zijn voor een klein leugentje' zei ze.
Mwah, ik ben sowieso meer van de Hawaiishirts, geeft een stuk frissere uitstraling. Maar mag ik vragen wat er mis is met drakenshirts?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:19 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ja kan ook natuurlijk.
Als je altijd dezelfde drakenshirts aanhebt.
Waar kun je die tegenwoordig nog krijgen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik ben sowieso meer van de Hawaiishirts, geeft een stuk frissere uitstraling. Maar mag ik vragen wat er mis is met drakenshirts?
Geen idee, ik laat ze altijd door mijn oma breien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:23 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Waar kun je die tegenwoordig nog krijgen?
Inderdaad, super sexy toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar mag ik vragen wat er mis is met drakenshirts?
Dat het geen wolvenshirts zijn. Want die zijn voor echte kerels jwtz.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik ben sowieso meer van de Hawaiishirts, geeft een stuk frissere uitstraling. Maar mag ik vragen wat er mis is met drakenshirts?
Ik heb ze nu overhemdne met een opdruk van een tekenfilm en die laat ik dan los over m'n schouders hangen met een wit of zwart t-shirt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je ook bijbehorend kapsel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb ze nu overhemdne met een opdruk van een tekenfilm en die laat ik dan los over m'n schouders hangen met een wit of zwart t-shirt.
[ afbeelding ]
Wil ik wel maar mag niet van m'n moeder, maar soms doe ik het stiekem en als ze het merkt krijg ik slaag.quote:
Dat zullen ze wel kopen in de winkel waar ze werken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad hè. Kopen die gasten zelf nooit kleding waardoor ze worden geconfronteerd met hun eigen kutgedrag ofzo? En dat gemaakte gedoe, tuurlijk wil die verkoper gewoon zijn eventuele targets halen, daar trap je toch niet in
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |