quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef Sandyman het volgende:Wat lopen hier veel inhalige mensen rond. Dit is een liefdadigheidsproject en dan vraagt de ene naar de andere user waarom je geen rente over je geld krijgt...

Ik snap dat niet hoor. Als je die 3 procent rente over 50 dollar niet kan missen dan moet je zeker geen geld aan mensen in landen geven die het een stuk minder hebben. Ongelooflijk!
Stel je voor dat je investeerd in iets en er iets voor terug zou verwachten...
Ik vind het best jammer dat je geen belasting aftrek hierover krijgt, die 3% kans dat je je geld niet terug ziet (zag ik hier ergens vermeld) is best jammer. Dat je er geen rendement over krijgt, voila... Maar voor de rijke stinkerds onder ons zou belastingaftrek zeker aantrekkelijk zijn en een enorme meerwaarde... Dan kan wel leuk vermeld worden dat:
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En het is weer eens wat anders dan waterpompen en muskieten-netten, hoewel die natuurlijk ook erg nuttig zijn

.
Maar over dat geld kan je wel belasting aftrek krijgen. Verder leuk doel met die updates, doet me beetje denken aan KNWV (ga niet checken of het juiste naam is) puppies waar je dan zo'n update van krijgt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2009 15:27:07 ]