abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71199539
Ik vind dat de meeste mensen eigenlijk vrij kinderachtig reageren op TS. En dat zijn dan de mensen die bij volle verstand moeten zijn

Nee serieus. Ik heb met TS te doen. Zijn vereisten zijn niet reëel voor onze maatschappij maar je zal er maar mee zitten.

En dan de zogenaamd "normale" mensen die TS voor lul zetten of hem aanzetten tot zelfmoord. Sorry hoor misschien toch eens tijd om volwassen te worden.

Ik las ergens in iemand zijn reactie om in een klooster te gaan wonen bij de stille broeders. Ik denk dat die tip de enige nutte en reele is geweest in deze hele topic.
Profiel opgeheven.
  woensdag 22 juli 2009 @ 07:12:52 #202
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_71204198
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Bierie het volgende:
Ik vind dat de meeste mensen eigenlijk vrij kinderachtig reageren op TS. En dat zijn dan de mensen die bij volle verstand moeten zijn

Nee serieus. Ik heb met TS te doen. Zijn vereisten zijn niet reëel voor onze maatschappij maar je zal er maar mee zitten.

En dan de zogenaamd "normale" mensen die TS voor lul zetten of hem aanzetten tot zelfmoord. Sorry hoor misschien toch eens tijd om volwassen te worden.

Ik las ergens in iemand zijn reactie om in een klooster te gaan wonen bij de stille broeders. Ik denk dat die tip de enige nutte en reele is geweest in deze hele topic.
Dat hij diverse psychische aandoeningen heeft is vervelend voor hem.

Maar dat hij 'lastige' kinderen wel 'op zijn eigen manier' aanpakt is onaanvaardbaar.

Daarnaast is hij voor 50-60% afgekeurd (dús voor 40-50u goedgekeurd) en hij mag dus wel werken. Diverse malen is hem gepast werk aangeboden, maar dat heeft hij geweigerd omdat hij geen zin heeft om te werken. Liever houdt meneer zijn hand op zodat hij ons geld in ontvangst kan nemen. Ook spant meneer om de haverklap eindeloze rechtzaken aan om zijn rijbewijs. Uiteraard ook zonder dat het hem maar 1 cent kost.
Dit maakt hem tot een vuile profiteur, een uitzuiger en een parasiet. Daar heb ik geen greintje respect voor. Een nekschot kan ie krijgen.

De user Barthol daarentegen heeft ook diverse psychische aandoeningen. Hij is echter voor de volle 100% afgekeurd. Hij wil graag werken, maar mag het niet van zijn artsen. Daarom doet hij maar vrijwilligerswerk.
Dáár heb ik wel respect voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 09:34:15 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71205604
Waar is TS? Ik mis em.
pi_71208226
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Daarnaast is hij voor 50-60% afgekeurd (dús voor 40-50u goedgekeurd) en hij mag dus wel werken. Diverse malen is hem gepast werk aangeboden, maar dat heeft hij geweigerd omdat hij geen zin heeft om te werken.
Hoe weet je dat?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71208994
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Vorige topics, voornamelijk het rijbewijs-epos.
deal with it
pi_71209095
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:34 schreef Kreator het volgende:
Waar is TS? Ik mis em.
Ik denk dat ie even een dutje ligt te doen. Dat moet ook gebeuren
pi_71210094
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 07:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat hij diverse psychische aandoeningen heeft is vervelend voor hem.

Maar dat hij 'lastige' kinderen wel 'op zijn eigen manier' aanpakt is onaanvaardbaar.

Daarnaast is hij voor 50-60% afgekeurd (dús voor 40-50u goedgekeurd) en hij mag dus wel werken. Diverse malen is hem gepast werk aangeboden, maar dat heeft hij geweigerd omdat hij geen zin heeft om te werken. Liever houdt meneer zijn hand op zodat hij ons geld in ontvangst kan nemen. Ook spant meneer om de haverklap eindeloze rechtzaken aan om zijn rijbewijs. Uiteraard ook zonder dat het hem maar 1 cent kost.
Dit maakt hem tot een vuile profiteur, een uitzuiger en een parasiet. Daar heb ik geen greintje respect voor. Een nekschot kan ie krijgen.
Dus als iemand door zijn psychische aandoeningen een andere vervormde beeld / perceptie van de wereld heeft en hierdoor dus ook keuzes maakt die afwijkend zijn (zoals het profiterend gedrag) verdient TS een nekschot?

Ik vind nogal een grof verschil zitten tussen iemand die profiteur is bij zijn volle verstand en iemand zoals TS waarbij moraal een vaag begrip is (zoals bij wel meer autisten).

Nee waar ik geen respect voor heb zijn mensen met doodsverwensingen zonder de impact van sommige aandoeningen en de gevolgen te begrijpen.

Ik weet niet wie ik zieker acht. Iemand die een aandoening heeft en rare keuzes maakt of iemand die bij zijn "volle verstand" iemand doodwenst
Profiel opgeheven.
pi_71212271
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Bierie het volgende:

[..]

Dus als iemand door zijn psychische aandoeningen een andere vervormde beeld / perceptie van de wereld heeft en hierdoor dus ook keuzes maakt die afwijkend zijn (zoals het profiterend gedrag) verdient TS een nekschot?

Ik vind nogal een grof verschil zitten tussen iemand die profiteur is bij zijn volle verstand en iemand zoals TS waarbij moraal een vaag begrip is (zoals bij wel meer autisten).

Nee waar ik geen respect voor heb zijn mensen met doodsverwensingen zonder de impact van sommige aandoeningen en de gevolgen te begrijpen.

Ik weet niet wie ik zieker acht. Iemand die een aandoening heeft en rare keuzes maakt of iemand die bij zijn "volle verstand" iemand doodwenst
Eens
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:52:49 #209
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_71213453
Wat is dat nou voor onzin over die 'kinderen aanpakken op zijn manier'.
Er wordt hier gedaan of TS die kinderen met hun hoofden op de stoeprand geslagen heeft oid, maar volgens mij is er niet bekend wat er nou precies gebeurd is.
Er zijn een hoop mensen die niet tolerant omgaan met kinderen op hun terrein, en een kind hardhandig verwijderen wordt hier plots gezien als een grootste misdaad tegen de mensheid, maar wordt elders gewoon toegejuicht onder het mom van 'aanpakken dat tuig'.

TS maakt het zichzelf moeilijk in dit leven. Maar stellen dat hij een gevaar is voor zijn omgeving en daarom maar beter dood kan zijn is natuurlijk buiten alle proporties. Dat soort dingen roepen vind ik gestoord.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:55:57 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_71222187
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Dat heeft hij zelf gezegd in een van zijn rijbewijs topics.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_71292683
Ik heb vandaag naar aanleiding van de brief waarin geschreven werd dat er niet meer bemiddeld zou worden voor mij, blijkt het achteraf gezien toch een storm in een glas water te zijn. De betreffende woonconsulent heb ik gesproken en mijn optie's blijven gewoon gehandhaaft, niet dat ik op korte termijn verhuisplannen hebt, want de consulent gaf zelf aan dat ze een beetje voorbarig is geweest om mij die brief met deze sanctie te versturen.

Als ik inlog op de site van mijn woningstichting onder mijn dossier dan staan alle optie's (5 stuks) nog open, waarvan ik op 1 optie zelfs op de eerste plaats sta, maar of ik die woning ook echt ga nemen als ik die krijg aangeboden weet ik nog niet, want eigenlijk bevalt die flatwoning mijn niet echt, tenzij het een hoekflat is (is ook niet slecht, maar als ik twijfel dat neem ik de woning doorgaans niet)
pi_71292907
Oké.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:12:07 #213
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71294998
Is het niet zo bij woningbouwverenigingen dat je 'n woning die je aangeboden krijgt eigenlijk moet nemen?

Tenminste...ik had me ingeschreven bij 'n woningbouwvereniging en m'n interesse (op hun site) voor 'n paar woningen getoond maar ik vond via 'n particulier 'n mooi apartementje maar was vergeten mezelf van de lijst van geïnteresseerden te halen kreeg ik nadat ik 'n paar maanden daar woonde 'n brief dat ik uitgekozen was voor één of andere woning en ik bellen en dat uitleggen en toen raadden ze me aan om alle opties die ik genomen had te cancelen omdat je anders risico liep om voor "straf" nooit meer 'n woning aangeboden te krijgen oid.
Hallon!
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 19:18:44 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_71295155
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb vandaag naar aanleiding van de brief waarin geschreven werd dat er niet meer bemiddeld zou worden voor mij, blijkt het achteraf gezien toch een storm in een glas water te zijn. De betreffende woonconsulent heb ik gesproken en mijn optie's blijven gewoon gehandhaaft, niet dat ik op korte termijn verhuisplannen hebt, want de consulent gaf zelf aan dat ze een beetje voorbarig is geweest om mij die brief met deze sanctie te versturen.

Als ik inlog op de site van mijn woningstichting onder mijn dossier dan staan alle optie's (5 stuks) nog open, waarvan ik op 1 optie zelfs op de eerste plaats sta, maar of ik die woning ook echt ga nemen als ik die krijg aangeboden weet ik nog niet, want eigenlijk bevalt die flatwoning mijn niet echt, tenzij het een hoekflat is (is ook niet slecht, maar als ik twijfel dat neem ik de woning doorgaans niet)
Ben je niet bang dat je nooit een woning helemaal naar je zin gaat vinden? Een vrijstaande woning op een flink stuk grond gaat het niet worden, dus waarschijnlijk kom je in een soortgelijke woning als waar je nu zit, en krijg je exact dezelfde problemen.
Misschien toch beter om te blijven zitten waar je zit? Scheelt je ook weer verhuiskosten.
pi_71295262
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef Fusionfreak het volgende:

(is ook niet slecht, maar als ik twijfel dat neem ik de woning doorgaans niet)
En je twijfelt eigenlijk altijd...
Ja, ik generaliseer.
pi_71295293
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef BlueMage het volgende:
Is het niet zo bij woningbouwverenigingen dat je 'n woning die je aangeboden krijgt eigenlijk moet nemen?

Tenminste...ik had me ingeschreven bij 'n woningbouwvereniging en m'n interesse (op hun site) voor 'n paar woningen getoond maar ik vond via 'n particulier 'n mooi apartementje maar was vergeten mezelf van de lijst van geïnteresseerden te halen kreeg ik nadat ik 'n paar maanden daar woonde 'n brief dat ik uitgekozen was voor één of andere woning en ik bellen en dat uitleggen en toen raadden ze me aan om alle opties die ik genomen had te cancelen omdat je anders risico liep om voor "straf" nooit meer 'n woning aangeboden te krijgen oid.
Je bent niet verplicht een aangeboden woning te accepteren (lees te huren), wel kan dat van invloed zijn dat je hiermee punten moet inleveren bij je inschrijving als woningzoelende. Veel woningbouwverenigingen schonen 1 keer per jaar hun wachtlijsten op door de woningzoekenden te benaderen of ze nog interesse hebben in hun inschrijving, dit om ''vervuiling'' van het woningzoekende bestand te voorkomen. Vaak laten mensen zich inschrijven en vinden elders een andere woning, maar ze staan zonder zich af te melden nog ingeschreven bij diverse woningstichtingen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:28:26 #217
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_71295434
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef BlueMage het volgende:

zo staat het in een brochure van mijn verhuurder:
Als u een aangeboden woning krijgt toegewezen, dan mag u deze in principe weigeren. Let wel: als u tweemaal een woning weigert, verliest u de opgebouwde zoekduur en het aantal reacties. U begint dan weer opnieuw met zoeken.
pi_71295593
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat je nooit een woning helemaal naar je zin gaat vinden? Een vrijstaande woning op een flink stuk grond gaat het niet worden, dus waarschijnlijk kom je in een soortgelijke woning als waar je nu zit, en krijg je exact dezelfde problemen.
Misschien toch beter om te blijven zitten waar je zit? Scheelt je ook weer verhuiskosten.
Dat is ook de belangrijkste reden waarom ik na 12 jaar wonen (en 11 jaar woningzoekende) op het huidige adres (nog) steeds niet verhuist ben, heb nu een hoekflat. En dat laatste wil ik bij voorkeur weer terug hebben.

Bij een andere woningstichting in een kleine gemeente sta ik nu ongeveer 4 jaar ingewschreven en heb ik 2 keer een woning geweigerd, maar gelukkig heb ik maar 4 punten hoeven in te leveren en er weer 8 voor terug gekregen.

Maargoed ik kan mij de luxe veroorloven om woningen te weigeren die mij om wat voor reden dan ook niet bevallen omdat ik tenslotte niet zonder zit.

Ik heb ook geen haast hoor!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:57:43 #219
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71298296
Ik snap eerlijk gezegd niet goed dat 'n wongingbouwvereniging überhaupt nog moeite doet voor jou.
Hallon!
pi_71302195
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet goed dat 'n wongingbouwvereniging überhaupt nog moeite doet voor jou.
Omdat ik al sinds 1989 trouwe huurder ben bij hun.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 22:57:04 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_71302262
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Omdat ik al sinds 1989 trouwe huurder ben bij hun.
Dus ze kennen je en weten dat je bepaalde issues hebt, en willen je er bij helpen.
Dat is toch lovenswaardig he?
pi_71303044
tvp
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:31:03 #223
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71303539
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus ze kennen je en weten dat je bepaalde issues hebt, en willen je er bij helpen.
Dat is toch lovenswaardig he?
Op zich is 't lovenswaardig. Aan de andere kant gaat hier veel tijd in zitten die ze beter hadden kunnen besteden aan mensen die heel graag 'n woning willen waar TS nou 'n optie op neemt en dan afzegt...
Hallon!
pi_71303774
Samenvatting:
- TS neemt diverse opties op woningen die hij straffeloos kan afzeggen.
- TS krijgt een brief die hij verkeerd interpreteert en klimt meteen in de hoogste Fok!boom
- TS heeft geen dringende verhuisplannen

Het lijkt wel of TS drie verschillende persoonlijkheden heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 23:55:08 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_71304347
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Op zich is 't lovenswaardig. Aan de andere kant gaat hier veel tijd in zitten die ze beter hadden kunnen besteden aan mensen die heel graag 'n woning willen waar TS nou 'n optie op neemt en dan afzegt...
Ja, dat is ook weer zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')