Deze heb ik ook (dempen maar een beetje) gebruik ik meestal in de maand december (ivm vuurwerk overlast) want ik wil wel eens effe (overdags) op de bank slapen en dan heb ik ze in die tijd wel eens in.quote:
Erger je jezelf ook eens een keer niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze heb ik ook (dempen maar een beetje) gebruik ik meestal in de maand december (ivm vuurwerk overlast) want ik wil wel eens effe (overdags) op de bank slapen en dan heb ik ze in die tijd wel eens in.
Dat si de reden waarom ik wil verhuizen omdat ik eigenlijk de heledag hiermee bezig ben, maar wat heb ik eraan dat ik de ene gehorige flat met de andere ga verruilen? Als ik ga verhuizen dan doe ik het goed, anders niet. Ik sta al bij 5 woningstichtingen ingeschreven en alles wat ze mij tot nu toe aanbieden is niet wat ik zocht. Ik kan mijn geld ook maar 1 keer uitgeven, vandaar dat ik kritisch ben als het op verhuizen aankomt (kost duurder dan een rijbewijs halen)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Erger je jezelf ook eens een keer niet?
Of je moet van kleinkinderen houden... ow ...wachtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef Jarno het volgende:
Ergens in Oostenrijk weet ik nog wel een stille kelder voor je. Alleen de bediening laat wat te wensen over.
Nee joh.. de hele wereld is gek, FF niet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:54 schreef Cahir het volgende:
Gezien al je topics ligt het gewoon aan jou
[Reisverslag] Groenland.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
@ TS: jij kan beter een huis ergens in een gehucht gaan zoeken, want kinderen en honden zijn overal.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
*knip*
maar ik leef ook maar van een wajong uitkering en de meeste huisbazen willen mij niet eens (te laag inkomen)
*knip*
Tot je 30equote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het TNT topic zeg je dat je er al 12 jaar woont. Hoe lang gaat die Wajong mee dan?![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef E.T. het volgende:
TS is toch al dik in de 40?
Zijn rijbewijs-reeks begon toch met iets als 'rijlessen met 42 jaar' ofzo?
Maar volgens mij blijft Wajong tot je 65?
Ja, je moet wel jonger dan dertig zijn om die uitkering toegewezen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja, ik ging even googelen. Ik was in de (foute dus) veronderstelling dat dat jong stond voor een speciale regeling voor jongeren en dat je dan na een bepaalde leeftijd over ging naar een 'gewone' uitkering.
Huh? Dus je kan later naast je Wajong nog een uitkering erboven plakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja, ik ging even googelen. Ik was in de (foute dus) veronderstelling dat dat jong stond voor een speciale regeling voor jongeren en dat je dan na een bepaalde leeftijd over ging naar een 'gewone' uitkering.
Nee hoor, echt niet waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Neen, waJONG. Na je 30e verandert je WAJONG in WW ofzoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |