Deze heb ik ook (dempen maar een beetje) gebruik ik meestal in de maand december (ivm vuurwerk overlast) want ik wil wel eens effe (overdags) op de bank slapen en dan heb ik ze in die tijd wel eens in.quote:
Erger je jezelf ook eens een keer niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze heb ik ook (dempen maar een beetje) gebruik ik meestal in de maand december (ivm vuurwerk overlast) want ik wil wel eens effe (overdags) op de bank slapen en dan heb ik ze in die tijd wel eens in.
Dat si de reden waarom ik wil verhuizen omdat ik eigenlijk de heledag hiermee bezig ben, maar wat heb ik eraan dat ik de ene gehorige flat met de andere ga verruilen? Als ik ga verhuizen dan doe ik het goed, anders niet. Ik sta al bij 5 woningstichtingen ingeschreven en alles wat ze mij tot nu toe aanbieden is niet wat ik zocht. Ik kan mijn geld ook maar 1 keer uitgeven, vandaar dat ik kritisch ben als het op verhuizen aankomt (kost duurder dan een rijbewijs halen)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Erger je jezelf ook eens een keer niet?
Of je moet van kleinkinderen houden... ow ...wachtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef Jarno het volgende:
Ergens in Oostenrijk weet ik nog wel een stille kelder voor je. Alleen de bediening laat wat te wensen over.
Nee joh.. de hele wereld is gek, FF niet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:54 schreef Cahir het volgende:
Gezien al je topics ligt het gewoon aan jou
[Reisverslag] Groenland.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
@ TS: jij kan beter een huis ergens in een gehucht gaan zoeken, want kinderen en honden zijn overal.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
*knip*
maar ik leef ook maar van een wajong uitkering en de meeste huisbazen willen mij niet eens (te laag inkomen)
*knip*
Tot je 30equote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het TNT topic zeg je dat je er al 12 jaar woont. Hoe lang gaat die Wajong mee dan?![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef E.T. het volgende:
TS is toch al dik in de 40?
Zijn rijbewijs-reeks begon toch met iets als 'rijlessen met 42 jaar' ofzo?
Maar volgens mij blijft Wajong tot je 65?
Ja, je moet wel jonger dan dertig zijn om die uitkering toegewezen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja, ik ging even googelen. Ik was in de (foute dus) veronderstelling dat dat jong stond voor een speciale regeling voor jongeren en dat je dan na een bepaalde leeftijd over ging naar een 'gewone' uitkering.
Huh? Dus je kan later naast je Wajong nog een uitkering erboven plakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja, ik ging even googelen. Ik was in de (foute dus) veronderstelling dat dat jong stond voor een speciale regeling voor jongeren en dat je dan na een bepaalde leeftijd over ging naar een 'gewone' uitkering.
Nee hoor, echt niet waar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Neen, waJONG. Na je 30e verandert je WAJONG in WW ofzoiets.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet waar.
Maar goed, binnenkort gaat het wel allemaal op de schop en dan gaan ze iedereen vanaf 27 met een Wajong herkeuren.
Het is vast niet bij een "scheer je weg, schavuiten" gebleven iigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me af wat TS precies bedoelt met het verwijderen van de kinderen op "zijn manier".
In jouw geval heb ik daar ernstige twijfels bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:47 schreef Fusionfreak het volgende:
vandaar dat ik kritisch ben als het op verhuizen aankomt (kost duurder dan een rijbewijs halen)
ik stel me zo voor dat ts de irritatiegrens dan al mijlenver voorbij is en dat ie tegen ontploffen aan hangt, als een woesteling naar buiten stuift om onder veel gebrul en gedreig die kinderen te verwijderen. Gaan ze dan niet uit zichzelf weg dan helpt ie ze vast een handje door ze bij een bovenarm beet te pakken en van 'zijn terrein' te duwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me af wat TS precies bedoelt met het verwijderen van de kinderen op "zijn manier".
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
Omdat FusionFreak ook al denkt dat hij recht heeft op 'n rijbewijs van 't CBR ook al is voor iedereen duidelijk dat ie niet kan autorijden en daarnaast ook nog zo gek als 'n deur is. En tsja in 'n inrichting is 't natuurlijk ook niet rustig genoeg voor 'm, al dat geschreeuw en gedoe.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef Kaar68 het volgende:
Helaas krijgen ook wij zo'n woning niet aangeboden, dus waarom jij wel?
mijn kater mauwt de hele straat bij elkaar als hij aan komt met zijn prooi (een dood blad) Dus ik vrees dat ik ook geen geschikte buur ben.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
FF wil mij niet eens als buurvrouw, want ik heb een grote zwarte hond
nee hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Right, autisme is volgens jou ook bullshit? Ik vind TS niet de meest redelijk user van dit forum, maar geluiden niet kunnen verdragen is geen zeldzaamheid.
Ik ken autisten die per se een hoekwoning moesten hebben vlakbij het trappenhuis, omdat ze anders de deur bijna niet uit durfden omdat ze mogelijk iemand tegen konden komen. Zo zijn er legio voorbeelden. De ene autist is de andere niet, mijn broertje heeft bijvoorbeeld "gewoon" een vriendengroep, gaat stappen en heeft geen moeite met de omgang met andere mensen. Dat TS er moeite mee heeft is 1 ding, maar denken dat dat normaal is en dat hij daardoor maar van alles geregeld moet krijgen en gedrag zou mogen vertonen wat niet wenselijk is, is imho heel iets anders.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor
maar ik heb nog nooit een autist gezien die geen buren konden verdragen.
want daar komt het wel zo'n beetje op neer.
Volgens mij ben jij een ontzettende pauper, en nog te dom om te poepen ook. Krijg een leven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik sta al ruim 11 jaar ingeschreven voor diverse woningen bij mijn huidige woningstichting, er is mij al 4 keer een woning aangeboden maar die had ik door de jaren heen allemaal geweigert omdat ze niet aan mijn eisen voldeden.
Een van de eisen die ik stel is dat ik een woning zoek waar geen kinderen zijn en medebewoners met honden, want ik kan niet tegen dit soort geluiden.
Helaas heb ik de afgelopen jaren vaker wat problemen gehad met spelende kinderen in mijn buurt die ik op mijn manier heb weggestuurd en daarbij ook vastgepakt. Nu hebben die ouders aangifte gedaan van kindermishandeling en zelfs van misbruik omdat ik hun kind aangeraakt had terwijl dat kind bij mij achterarom aan het spelen was. Er os ook politie bijgeweest en werd ik valselijk beschuldigd van betasting ed terwijl ik kinderen totaal niet moet!
Vandaag kreeg ik een brief van de woningstichting gekregen dat ze voor mij niet meer willen bemiddelen omdat ze van de wijkagent en enkele bewoners klachten hadden gekregen dat ik hun kinderen lastig viel.
Nou ik mag toch zeker wel een kind op zijn gedrag aanspreken als zo iemand in mijn gezamelijke achtertuin staat te rotzooien.
Vraag mag de woningstchting op grond van onjuiste klachten en vermoedens iemand weigeren een woning toe te wijzen?
Jij betaalt? Ik lees net dat je steuntrekker bent, dat betekent dat de rest van werkend Nederland voor jou betaalt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik betaal er tenslotte huur (service kosten) over, dan heb ik er ook zeggenschap over!
echt niet ongewoon hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor
maar ik heb nog nooit een autist gezien die geen buren konden verdragen.
want daar komt het wel zo'n beetje op neer.
Een duikboot lijkt me nog beterquote:Op zondag 19 juli 2009 13:41 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Is een woonboot niet wat voor jou? Perfecte woonplek voor paradijsvogels die graag op zichzelf zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |