staat toch echt in de OPquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef SpookY22 het volgende:
Wegens overstap naar een LCD paneltje hier een mooie met WEINIG uren 36 CM tv'tje.
Merk: MTlogic
Type: KT-9549 MTX
Leeftijd onbekend ik schat een jaar of 5 maar is alleen 's avonds gebruikt en nog niet eens elke dag.
Volledig functioneel met scart, antenne en tulp aansluiting voor bijv een console. Uiteraard MET afstandsbediening
Inclusief Wandbeugel welke je dan ook nog kan draaien
Misschien leuk voor bij iemand op de kinder/puberkamer
En de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs voor tv en beugel is 50 euro. (niet mee eens doe een bod)
Verzending is wel mogelijk zal ongeveer een 10tje met zich meebrengen en is uiteraard op risico van de koper. TV is werkend te zien in nieuwpoort nabij schoonhoven en uiteraard kan je hem hier ook ophalen
Het ziet er niet naar uit dat ik hem kwijt raak, maar goed ophalen mag altijd of hij nou nog een maand bij mij staat of bij jou dat maakt ook niet erg uit denk ik tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef blckbb het volgende:
Hmm jammer, verbouwing in 't huis (nieuwe slaapkamer) begint pas over een maand, anders kwam ik 'm met plezier bij je ophalen
Iets met geen ruimtequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:07 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Het ziet er niet naar uit dat ik hem kwijt raak, maar goed ophalen mag altijd of hij nou nog een maand bij mij staat of bij jou dat maakt ook niet erg uit denk ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |