als je denkt dat het niet slechter kanquote:
Hup, aan de slag jijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Niara het volgende:
Wat flauw dat ze pedobear er niet op hebben gezet
Hmz, ik heb er zin om er een van Onur te maken, maar ik ben lui
u vraagt wij leverenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]![]()
Ik durf er geen van Hitler te maken.
Geniaal, volgens mij drukken ze ze nu gewoon af, zonder er verder naar om te kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Skunkkk het volgende:
ik heb nog 1 bestelddeze keer mét foto!
[ afbeelding ]
wel deze link gebruikt dan http://www.gekopgoochem.nl/#meerijbewijsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:24 schreef Skunkkk het volgende:
ik heb mijne binnen![]()
![]()
![]()
![]()
heb alleen geen foto kunnen doenkreeg niet zoals jullie iets om eenfoto in te voegen.
Nja nu heb ik een orgineel Goochem rijbewijs onder de naam Sjeng van het kamp
mijn moeder helemaal: NIET OPENMAKEN!!
ja, komt wel aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me wel af of ie aankomt, aangezien ik door deze gegevens alleen mijn straat en postcode kon invullen
Haha. En is dat ding net zo groot als een gewoon rijbewijs? Dan bewaar ik die in me portemonnee. Denk dat een agent bij een verkeerscontrole zo'n grapje best kan waarderenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ja, komt wel aan
straat en postcode is genoeg
Ik wou zeggen props voor de eerste die piovan erop zetquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef Deamobile het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist binnen, direct gescanned natuurlijk
dat is zijn overlijdens plaats niet zijn woon plaats dat.quote:
Heb er volgens mij 2 weken op moeten wachtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:42 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik heb er ook eentje aangevraagd
Hoelang duurt het voor ik hem binnenheb? ga ik eventjes met 170 over de a2 knallen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |