quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Een handdoek op de grond (of perzisch kleedje)
![]()
Wat heb ik gewonnen?![]()
Mooie buik, huup! Alweer!
Ja maar ik heb al een voorsprong door te veel vreten in de puberteitquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef innepin het volgende:
Ca.ra, je moet bedenken dat mijn eerste streep al met 13 (!) weken verscheen.Het heeft al even de tijd gehad om zover te komen....
Dat zijn inderdaad wel heel veel strepen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef innepin het volgende:
Huup, ik zie ook heul geen verschil, maar je buik is jij en je buik zijn wel mooi!
edit: tijdelijke foto, speciaal voor Rocka ("het kan altijd erger dus") en meiden die gezegend zijn met een streeploze buik (count your blessings!)
Strepen![]()
Juist!quote:
Als je het zo brengt wil ik bijna ook strepenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Juist!
En ik vind je buik hartstikke mooi! Ondanks of misschien ook wel dankzij de streepjes! Ik weet niet, daar is overduidelijk wat gebeurd, in die buik. Jouw kindje blijft liever niet onopgemerkt. Ha!
Je baby heeft een streepje voor (meer zelfs!) en staat op z'n strepen! Mooi, toch?
Awwwquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Juist!
En ik vind je buik hartstikke mooi! Ondanks of misschien ook wel dankzij de streepjes! Ik weet niet, daar is overduidelijk wat gebeurd, in die buik. Jouw kindje blijft liever niet onopgemerkt. Ha!
Je baby heeft een streepje voor (meer zelfs!) en staat op z'n strepen! Mooi, toch?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oh het was geen fisheye?!Ik zou em wel bewaren hoor, die foto
Ik kom dus net van boven met een heel lange jurk tot aan de grond en B zei 'Oh mama mooi!' Zo lief! Hij heeft nog nooit zo'n lange jurk gezien en al helemaal niet dat ik die aan had. En hij bleef mijn buik maar aanraken en strelenBijzonder hoor, zo'n buik met kind en een loslopend kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |