abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71214641
Huup, ik zie ook heul geen verschil, maar je buik is jij en je buik zijn wel mooi!

edit: tijdelijke foto, speciaal voor Rocka ("het kan altijd erger dus") en meiden die gezegend zijn met een streeploze buik (count your blessings!)

Strepen

[ Bericht 12% gewijzigd door innepin op 22-07-2009 14:38:10 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71215242
wel een stoer en mooi "tijgerprintje"... Innepin, ms trekt het nog wel bij na de bevalling...
pi_71215255
Och Innepin ik schrok er een beetje van

Maar van die strepen is jammer, maar je buik is wel heel mooi. Echt een bol
Lotte!
Noah!
pi_71215271
Streeeps!
Ja, het is wel balen maar ze blijven natuurlijk niet zo, dat scheelt

Toffe bol trouwens! Het is net kunst zo
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:52:03 #105
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71215434
*beginnend streepje bereidt zich op het ergste voor*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71215513
innepin
dat ziet er wel heftig uit zeg
pi_71215714
Freecell, kunst nog wel Het lijkt bijna een compliment *opslaat*

Linda, d'r is ook een reden dat het achter een link staat hè. Wil niet iedereen laten schrikken... klikken is op eigen risico

Ca.ra, je moet bedenken dat mijn eerste streep al met 13 (!) weken verscheen.Het heeft al even de tijd gehad om zover te komen....

En nou ja. Ik heb wat dat betreft gewoon flinke pech gehad... maar 't is niet anders. Er zit nog altijd een kindje in
pi_71215809
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Een handdoek op de grond (of perzisch kleedje )
Wat heb ik gewonnen?

Mooie buik, huup! Alweer!
stelletje mafkezen

das mn hysterische ziekenhuis-tas Sjoeg alleen daar nog niet ingepakt

Ahw Innepinneke ik vind je heel erg mooi zwanger dat sowieso, en daar doen je streepjes imho niets aan af, maar het is absoluut rot om ze te hebben. Poor you.

Ca.ra nu je het zegt zie ik het zelf ook gek want ik sta voor mn gevoel niet anders. Mn vk zegt dat ik naar binnen draag, misschien ligt het daar aan? Is mn buik wel gegroeid maar dan naar binnen toe

Linda gek mens, superlief
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:16:18 #109
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71216300
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef innepin het volgende:
Ca.ra, je moet bedenken dat mijn eerste streep al met 13 (!) weken verscheen.Het heeft al even de tijd gehad om zover te komen....
Ja maar ik heb al een voorsprong door te veel vreten in de puberteit alleen zie je die nu bijna niet meer.
De nieuwe streepjes zijn nu een centimeter of 2-3 per stuk, ik zal morgen (fotodag ) eens kijken of ik ze fatsoenlijk erop krijg.

Huup ook al een naar-binnen-drager... Ik moest gisteren wel lachen bij de verloskundige. Ze moest behoorlijk graven om het hoofdje te voelen en zei dus van 'ja je draagt overduidelijk naar binnen'.
Mijn man stond schuin achter haar en we keken elkaar zo aan... dachten precies het zelfde. Dus proesten... Verloskundige met een blik van dus ik zeg maar gewoon: volgens mij ben ik gewoon te dik.

Dit was de eerste keer dat we bij deze verloskundige waren (nu hebben we ze eindelijk allemaal een keer gezien) dus die zal ook wel gedacht hebben....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:10:46 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71218454
ik heb nog een hele strepencollectie door mijn overgewicht, deze zijn nu allemaal wit en vallen eigenlijk niet echt meer op...
maar mijn buik heeft dus nog de nodige ruimte om te groeien nu....
(mijn babyhuisje is al een beetje opgerekt... denk aan een ballon die een poos opgeblazen is geweest)...
ben ook niet heel erg bang dat er nog veel strepen bij zullen komen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71218630
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef innepin het volgende:
Huup, ik zie ook heul geen verschil, maar je buik is jij en je buik zijn wel mooi!

edit: tijdelijke foto, speciaal voor Rocka ("het kan altijd erger dus") en meiden die gezegend zijn met een streeploze buik (count your blessings!)

Strepen
Dat zijn inderdaad wel heel veel strepen.
Maar hè, er zit wel een kindje in die buik. En hopelijk trekt het na de bevalling wel weer weg joh.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:18:33 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71218803
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef innepin het volgende:
Er zit nog altijd een kindje in
Juist!
En ik vind je buik hartstikke mooi! Ondanks of misschien ook wel dankzij de streepjes! Ik weet niet, daar is overduidelijk wat gebeurd, in die buik. Jouw kindje blijft liever niet onopgemerkt. Ha!

Je baby heeft een streepje voor (meer zelfs!) en staat op z'n strepen! Mooi, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71218853
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Sugar het volgende:

[..]

Juist!
En ik vind je buik hartstikke mooi! Ondanks of misschien ook wel dankzij de streepjes! Ik weet niet, daar is overduidelijk wat gebeurd, in die buik. Jouw kindje blijft liever niet onopgemerkt. Ha!

Je baby heeft een streepje voor (meer zelfs!) en staat op z'n strepen! Mooi, toch?
Als je het zo brengt wil ik bijna ook strepen
Lotte!
Noah!
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:01:28 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71220438
Innepin, bedankt
Wat een bol ook zo vanuit die hoek
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71220585
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Sugar het volgende:

[..]

Juist!

Awww
Wat kan je dat mooi en positief omschrijven

Rocka, heb de foto zelf genomen, zo'n foute ik-maak-een-foto-van-mezelf pose met camera, 't lijkt wel een fisheye lens hè
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:08:34 #116
190853 RockabeIIa
pi_71220696
oh het was geen fisheye?! Ik zou em wel bewaren hoor, die foto

Ik kom dus net van boven met een heel lange jurk tot aan de grond en B zei 'Oh mama mooi!' Zo lief! Hij heeft nog nooit zo'n lange jurk gezien en al helemaal niet dat ik die aan had. En hij bleef mijn buik maar aanraken en strelen Bijzonder hoor, zo'n buik met kind en een loslopend kind
pi_71221015
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oh het was geen fisheye?! Ik zou em wel bewaren hoor, die foto

Ik kom dus net van boven met een heel lange jurk tot aan de grond en B zei 'Oh mama mooi!' Zo lief! Hij heeft nog nooit zo'n lange jurk gezien en al helemaal niet dat ik die aan had. En hij bleef mijn buik maar aanraken en strelen Bijzonder hoor, zo'n buik met kind en een loslopend kind

wat lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71225102
Huup, wat een leuk zoek de verschillen plaatje Zie dus idd ook geen verschil, maar ik vind je nog steeds heel mooi zwanger!
Innepin, dat zijn wel veel streepjes ja. Balen. Maar je hebt wel een super mooie zwangere buik!

Rocka, wat lief! Krijgen we ook nog een buikfoto met die jurk?

Ik had best wel weinig striae tijdens de zwangerschap, maar na de bevalling was het ineens veel meer Geen idee wanneer dat gekomen is, zag het pas een week erna.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71225540
Tjee Innepin, we hebben dezelfde zwangere buik!
Tenminste, ik had dezelfde buik als jij. En die strepen heb ik dus nog steeds Inderdaad een soort tijgermotiefje.
Heb er wel een beetje moeite mee, maar wat Sugar zegt doet dan wel weer goed.
Het is het zeker waard.

En ik vind je buik heel mooi hoor!

En al die lieve bolle buikjes hier zijn zo mooi!
Zo leuk om al die verschillen in buiken te zien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:03:08 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71226118
Thnx voor jullie lieve woorden allemaal! Hoop inderdaad dat de gezelligheid van nu een graadmeter is voor hoe de katten strakjes met de baby zijn, we gaan het zien

Duchess, ik vind je weer heel mooi Leuk om wekelijks met je mee te mogen kijken!

Rocka, wáuw, mooi! Niet raar dat B. je meteen liet weten hoe mooi je was (en wat superlief ), dat bén je ook gewoon

Ymme, ja hoor, daar is 'ie! En ik had bij weekje 9 of 10 ook al echt een buikje én mijn eigen broeken zaten niet lekker, dus niet aso hoor

Huupje, wat kijk je lief En haha, ja, telkens met hetzelfde shirtje aan, wel grappig Leuke foto's weer

Innepin, dat zijn wel flinke strepen inderdaad.. Bedenk in elk geval maar dat het er ook na de bevalling nog wel even vers uit zal zien als nu, maar het gáát minder worden en de kleur zal eruit trekken. Ik vind het wél weer een bijzonder schilderij dat je beeb gemaakt heeft, gelukkig kun je het zelf ook zo zien
3!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:08:19 #121
100412 mefke79
komt goed!
pi_71226331
huup mooi buikie!
En Innepin, ik hoop dat het bij jou net zo mooi wordt als het bij mij geworden is. Ik heb werkelijk enorm veel strepen maar dan op mijn heupen en dijen (lang leve de groeispurt als je 12 bent) en daar die je nu echt niets meer van. Ja, als je goed kijkt wel en ze kleuren niet helemaal mee als ik bruin wordt, maar er valt echt heel goed mee te leven!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:28:06 #122
100412 mefke79
komt goed!
pi_71227119
Nog een probeersel van afgelopen weekend, gemaakt door mijn man. We doen em nog een keer over, maar dan met beter licht, m'n handen recht, minder streepjes van kleren en hopelijk trekt ook mijn eczeem nog een beetje meer weg, dan zie je het minder goed. Maar goed, dit is dus 31w3!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:32:33 #123
190853 RockabeIIa
pi_71227263
mooi probeersel, mef
pi_71227561
Wow mooi Mefke!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71227640
Wat mooi Mefke
Lotte!
Noah!
pi_71227653
Wat heb jij mooie handen, Mefke!
Dat is een goed gelukt probeersel hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Jubileum moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:47:31 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71227828
Oi Innepin, dat ziet er streperig uit idd. Misschien helpt het als ik je vertel dat al mijn strepen inmiddels witte lijntjes zijn geworden? Maw het blijft er niet zo vurig uitzien hoor.
En Sugar kan het ook prachtig verwoorden vind ik
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:36:25 #128
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71229650
Mooi gedaan, mefke!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71232036
wow Mefke! dat hebben jullie prachtig gedaan! wat een mooi Driekus-huisje!
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:36:46 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_71232069
Innepin, ik zie nu op mijn eigen foto dat je rechts op mijn dij nog streepjes ziet van het groeien, die lichte kleine dingetjes.

Thanks voor de complimenten! Ik ben nogal een pietlut wat dit betreft, dus we doen em echt nog een keer over. En mijn handen, ik vind ze altijd maar eng, zo dun enzo. En dan te bedenken dat er nu dus vocht in zit...ach ja, je kan niet alles hebben.
pi_71232246
maar Mefke, zo heel erg dun zijn je handen toch niet? toch normale, gewone, mooi verzorgde handen? Ik vind ze niet eng dun...
pi_71236104
Wauw mooi Mefke! En ik wilde idd ook zeggen dat ik je handen mooi vind mooie nagels
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 06:41:51 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71239308
mooooi Mefke

*dat ga ik ook ff onthouden, voor als ik later zo'n mooi bolletje heb*
pi_71244630
Mefke, mooi gedaan hoor! Mooie foto Mooie buik, mooie handen. Ik vind wel dat je nagels er echt héél scherp uitzien

Iedereen bedankt voor de reacties, en sorry als ik mensen heb laten schrikken Ik vind het jammer dat ik zo onder zit, maar verder ook niet hoor. Ik zal er geen trauma's aan overhouden, kan het redelijk nuchter bekijken: ik kan er niks aan doen, en we zien wel hoe het er over een tijdje uitziet. Striae van groeiende borsten en heupen in de puberteit zijn bij mij ook vrijwel helemaal weggetrokken, hoewel die niet zo erg waren als deze strepen. We shall see.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:15:29 #135
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71245904
Wat een mooie foto Mefke!!

(Ik mis mijn buik zo al heb ik nu de 2 schattigste kereltjes ter wereld!!!. daarom toch maar stiekem hier kijken elke keer)
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:31 #136
100412 mefke79
komt goed!
pi_71247044
meiden: die nagels zijn wel deels nep he...gelnagels doen wonderen bij deze nagelbijter! Ik denk dat we van 't weekend poging twee gaan wagen, kijken of die mooier wordt. Zo lastig dat ik niet zelf de camera vast kan houden, dat ben ik zo gewend.
pi_71247323
Innepin, t lijkt inderdaad net een tijgervelletje.... trekt vast snel weer weg. Ik hoop alleen dat ik het niet zo krijg martine kruipt weer terug onder haar steen

Mefke, mooie foto ik binnenkort mn lief ook maar weer eens aan t werk zetten met zn camara
pi_71249109
leuk om het nog een keer te proberen Mefke!
Ik vond toendertijd (alsof het heel erg lang geleden is) die foto van Oeke met dat hartje van haar handen op haar buik (zwart hemdje in het park) zo prachtig... ik heb zoiets helemaal in mijn hoofd voor als ik zelf zover ben...
pi_71250226
Wat een mooie buiken!!

En streepjes worden wel weer lichter!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71251790
mefke, hele mooie foto
pi_71262980
Mefke wat een mooie foto

Ik kom jullie spammen met mijn semi-mijlpaal van 21 weken . En buik is eindelijk duidelijk aanwezig

pi_71263028

mooi buikje Aoraki!
En superleuk jurkje/tuniekje!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71263136
Verschil valt idd mee, Huup! Maar je ziet er hartstikke goed uit! Ook je lach is goed gelukt!

Balen van je strepen, In! Het is dan wel opvallend, maar toch vind ik het totaal niet lelijk. Zal wel komen doordat ik weet dat er een lief, klein, nieuw mensje in zit.

Wow, mooie foto van een mooie buik, Mef!

Aora, wat ben je mooi zwanger! Echt een duidelijk babybuik.

N. heeft mij zojuist weer op de kiek gezet. Was alweer veel te lang geleden. M'n beha zit een beetje gek, had er net aan lopen sjorren.

Vandaag 31 weken en 4 dagen.
pi_71263431
Wow, mooie foto ssserpente!
Super slank met mooie buik ik hoop dat het bij mij ook zo mag worden....
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:20:46 #145
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71263572
Mefke, wat een supermooie foto zeg Mooie handen heb je inderdaad, en of die nagels nu nep zijn of echt, lekker boeiend. Het is mooi

Aoraki, jawel, jij hebt ook echt een mooi bolletje Lief shirt heb je er ook bij aan! En zoals je zei, leuk om met jou te vergelijken, met zo weinig verschil in onze uitgerekende data

Ssserpente, wat mooi weer, jij hebt toch zo'n lief gezicht, en dan zo'n geweldig mooie buik erbij
3!
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:22:34 #146
190853 RockabeIIa
pi_71263637
Heel mooi Ssserpente! Maar jij ook Aoraki!
pi_71264995
net nog ff snel een foto gemaakt
28 weken + 4 dagen
pi_71265307
Ssserpente wat ben je mooi en een mooi buikje ook!

Martine ook een keimooi bolletje is de muur nu af? Met die lijst erom. Het is echt supergaaf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:12:07 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71265525
wow wat weer een moooooooie buikjes hier!!!

en dat behang is echt mooi geworden!
wij hebben ook vandaag ons behang besteld van Cozz kids,
ook patchwork met vlinders, alleen dan de bruintinten (icm met een bloemetje)
pi_71265578
Aoraki, wat een mooi buikje! En leuk tuniekje idd!

Ssserpente, wat ben jij prachtig gegroeid zeg! Kan me de foto's die je in het begin postte nog goed herinneren, leuk dat verschil te zien! En wat ben jij poeppie-stink-bruin! *jaloers*

Martine, ook een mooie buik, en leuk met hoofd! En idd, wat is jullie kamertje prachtig
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')