Mooi hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hier dan van zojuist:
[ afbeelding ]
Ik schrok zelf ook best wel
klopt! Ook dit kind is weer gezegend met een grote speelruimte met extreem veel vruchtwater volgens de deskundigenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef innepin het volgende:
Rocka, prachtig!![]()
't wordt een flinke bazooka ondertussen, of lijkt dat maar zo
haha ja opmerkelijk he? ik denk dat ik het nog wel geheim zou kunnen houden, mocht ik dat willen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef ymme het volgende:
Gelukkig weet iedereen al van mijn zwangerschap af. Anders was het gewoon niet meer geheim te houden.
En dat met 10 weken joh. Ik vind het zo asso...... Maar ook wel weer leuk hoor.
Toch raar, dat bij de een pas na 20 weken echt een buik te zien is, en bij de andere veel vroeger.
Lichamen zijn maar raar hoor.
Maar jij bent ook gewoonweg echt jaloersmakend slank door je geweldige doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja opmerkelijk he? ik denk dat ik het nog wel geheim zou kunnen houden, mocht ik dat willen...
en dat met 17 weken... heel bizar...
Ik niet danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoonweg echt jaloersmakend slank door je geweldige doorzettingsvermogen![]()
en je begint nu een heel mooi klein bolletje te krijgen, echt straks aan het einde ben jij echt supermooi zwanger, wedden?![]()
Jij bent gewoon superslank, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:30 schreef Aoraki het volgende:
Idd, het verschil tussen meimel en mij is echt groot... Maar sinds deze week komt er toch echt wat! Ook dankzij het dragen van zwangerschapskleding, dat accentueert mooi![]()
zoek de verschillenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Linda2205 het volgende:
...volgens mij heb je 2x dezelfde foto gepost, zelfs je hand op je heup en je hoofd zijn identiek
te laatquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Een handdoek op de grond (of perzisch kleedje)
![]()
Wat heb ik gewonnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |