Ca.ra, ik had het al gezegd, maar ik vind jou echt mooi

Zo'n echte heuse mooie babybuik, geweldig vind ik dat!
En Tan, wáááuw, móói!
Beessie-Jen, je gaat het nu echt wel zien he? Leuk als het op begint te vallen

En ook leuk dat je nog steeds een killer figuur hebt, goeie combi

Vlindurtje, wat een lieve, aanwezige buik heb jij
Freecell, woooww! Ik snap best dat er al mensen naar vragen (dat was jij toch?), echt geweldig al, zo'n buik

BE, wat cool! Echt geweldig en tegelijk bizar dat je echt zo'n duidelijk verschil ziet in de vorm van je buikt ook

Heb ik eigenlijk nog nooit bij nagedacht, maar echt, wat

Guuzewuus, ik had je al gezien, en wat ben je mooi en wat kijk je mooi dromerig!
Aoraki, bescheiden, maar wel aanwezig! En ook al zo'n mooi figuur

Mefke, jij hebt ook echt zo'n mooi bol buikje dat 'erop ligt' zeg maar, dat is echt zo mooi

Meimeltje, Woah, wat ben jij al geweldig zwánger zeg

Supermooi ook!
En Lily, zowel je buikje uit je vorige zwangerschap als je buikje nu zijn echt lief.. Je ziet wel verschil he? Buikjes om trots op te zijn!
Nou, ik dan ook nog maar eens een keertje, ik kon het niet laten om exáct op de helft even twee foto'tjes te schieten, dus afgelopen vrijdag, 20w0d:
![]()
![]()
En dan heb ik ook nog twee bonusfoto's van één van mijn lieve snoezels die een nieuwe manier heeft gevonden om bij me te kunnen liggen, ook als de buik terugschopt:
![]()
![]()
(Let niet op mijn shirt op de 1e foto, is was anders gaan liggen en daardoor zit 'ie raar.. Owja, en de foto's zijn ff met mijn foon gemaakt en niet met de goede cam, dus sorry voor het tegenlicht, haha)