quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef pinquit het volgende:
'middag!
yay voor mn nieuwe telefoon!eindelijk van die irritante piep af tijdens het bellen
![]()
[ afbeelding ]
er bestaan zowaar mooie prepaid toestellen
Is het normaal dat je hand helemaal opzwelt na een muggenbeet? max reageert echt heel heftig. zn hand is 1 dikke vochtophoping, als ie een vuistje maakt zijn zn knokkels paars.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef Stout het volgende:
Pinq, ik zou ff naar de huisarts gaan ,dit is wel heel heftig en wellicht moet hij even antihistamine slikken.
Ja klopt. Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim is wel een beetje aan het sukkelen, he Ingrid? Vervelend zeg... Maar het verklaart ook haar gedrag misschien? Dat ze wat minder goed in haar vel zit bedoel ik.
Nog maar 5 nachtjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Zieke kindjes allemaalbeterschap!
Die van mij heeft gemeet met de kleine Stouterds, hij vond het helemaal geweldig! Het was ook heel gezelligDe kids hebben moeiteloos 4 uur volgespeeld en Stout en ik hebben moeiteloos 4 uur volgekletst
En we hebben ons eerste trouwcadeau gekregenMaar we mogen het nog niet openmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |