quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Kopbal het volgende:
Ga je toch gewoon aan de drugs? Dan is de BOB zijn nog best leuk hoor.
Kneus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon gezellig meedrinken, je vrienden zullen toch niet gaan protesteren wanneer je met je zatte kop achter het stuur kruipt
Niet altijd dus? HEIDEN!!!!1111quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik, als christen zijnde, heb het vaak.
Jezus zat ook keihard aan de wijn jeweetz!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Vooral als je tegen een boom rijd en iedereen dood is. Verder wel terechte klacht, dan zijn de grappen inderdaad niet zo leuk meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon gezellig meedrinken, je vrienden zullen toch niet gaan protesteren wanneer je met je zatte kop achter het stuur kruipt
Alsof christenen niet drinken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Dat was heul geen wijn. Aanmaaklimonade jeweetsssquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Jezus zat ook keihard aan de wijn jeweetz!
Inderdaad, het was het bloed dat zou vloeien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was heul geen wijn. Aanmaaklimonade jeweetsss
Een beetje taxichauffeur en je bent je leven niet meer zekerquote:
Nee.quote:
Jij drinkt helemaal niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Drinken wel, dronken worden (over het algemeen) niet.quote:
Wel, maar nooit veel.quote:
Niets mis mee toch? Ik drink zelden, maar wanneer ik drink worden het er al snel een heleboel. Alcohol is in mijn optiek daardoor echt iets voor de juiste momentenquote:
Dat vond ik vroeger toen ik echt stoned werd verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik herken eerder dronken/stoned zijn tussen een massa nuchtere mensen.
Hij hield wel van een feestje, dat wel ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
Jezus was de grootste alcoholist man, water in wijn veranderen
Is het ook. Alsof iedereen je aankijkt gewoon en weet dat je 'm de tering in spacedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger toen ik echt stoned werd verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Drinken wel, dronken worden (over het algemeen) niet.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen die geen lol kunnen hebben zonder drank...
De bijbel is niet bepaald positief over dronkenschap. Desondanks merk ik dat veel christenen er geen moeite mee hebben zich dronken te zuipen, je vriend is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je geloof te maken?
Uitgaan zonder alcohol = Leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De bijbel is niet bepaald positief over dronkenschap. Desondanks merk ik dat veel christenen er geen moeite mee hebben zich dronken te zuipen, je vriend is geen uitzondering.
QFT.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uitgaan zonder alcohol = Leuk.
Uitgaan met alcohol = Leuker.
Moeilijk hè, nadenken?
Amen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uitgaan zonder alcohol = Leuk.
Uitgaan met alcohol = Leuker.
Moeilijk hè, nadenken?
Mensen die het nut van alcohol niet in kunnen zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Klopt ja. En dat krijg je als je mensen zo overdreven streng opvoedt. Gebeurt veel in die bible-beltdorpjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok, Urk is daar dan ook een mooi voorbeeld van. Je bent een uitzondering als je niet elk weekend straalbezopen een lijntje coke snuift
Hoe voelt het nou om oud en verzuurd te zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh sorry, ik wist niet dat ik in PUB zat.. b
niemand die op jouw geloof zit te wachten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Lachen toch! Zeker als je dr zelf met je zatte kop tussen loopt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:15 schreef F04 het volgende:
Dronkenschap isAllemaal gekke mannen die een beetje lopen te schreeuwen / zingen door de straat alsof ze Gerard Joling zijn.
* F04 drinkt met mate
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |